Skocz do zawartości

Honda VTX 1300 - pytanie


slawek w321
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wprawdzie nie mam takiej maszyny ale pare słów mogę napisać bo miałem przyjemność pośmigać na tym. Motocykl naprawdę fajnie się prowadzi (jak na cruisera oczywiście), ma niezłego kopa (nie to co 1800 ale nie jest zle), wykonanie elementów jak to honda czyli bdb. Technicznie - sądzę, że problemów nie będzie - zresztą Hondy znane są z niezawodności. Napęd kardanem i hydraulika zaworowa obniżają koszty serwisu. Duże możliwości w zakresie ubierania w dodatki, dobry do dalszych wypadów po zaopatrzeniu w szybę i kufry. Moim zdaniem jeden z lepszych motorków na rynku.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos chce namiary na ciekawe VTX 1800, 1300 z Motostodoly-sluze pomoca - wiadomosc na priva, lub maila(wysle cennik!): [email protected]

VTX 1800- zdecydowanie wiekszy i mocniejszy motocykl, o wiele lepsze hamulce od VTX 1300- w ktorym trzeba na serio uzywac obu hamulcow.

W.g. mnie zwykle wersje sa ladniejsze i sensowniejsze do jazdy niz wersje retro- ale to prywatne zdanie. Pozdr. Janek.

 

[ Dopisane: Wtorek Grudzień 06, 2005 7:31 pm ]

hydraulika zaworowa obniżają koszty serwisu.

 

- Ouuuups ! Nie w VTX 1300- tu regulacja srubkami(dla mnie lepsza).

Faktem est ze oba motocykle sa duze i maja ciekawa sylwetke- chociaz Wariorr 1700- ma ciekawsza(a jest taki do wziecia- info na priva).

Nie jestem fanem czopperow- lecz jeslibym kiedys chcial dosiasc- to wlasnie Wariorra ze wzgledu na hamulce i zawieszenia i tzw bandycki wyglad:-)) Pozdr.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry że podczepiam pod ten temat, ale czy ktoś podjąłby sie porównania Drag Star 1100 z VTX 1300 (za wyjątkiem pojemności, ale to oczywiste)?

Cena DrgSt ze wskazanym VTX z 2003r. jest zbliżona (prawie identyczna), więc mnie Honda kusi, ale DrgSt z kolei przetestowałem na wszelkie sposoby i wiem,że dla mnie jak na miarę szyty (w przeciwieństwie do Warriora :? ).

W planach nabycie nowego moto na I/II 2006, więc się rozglądam i niemało rozwiązań mnie kusi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie wiem czy to będzie rzetelne porównanie ale może po parę za i przeciw wymienię.

Drag Star 1100 ma zdecydowanie lepsze hamulce - co 2 tarcze z przodu to nie jedna. Ma też trochę niższą masę oraz jest bardziej zwarty. Reszta to wg mnie plusy na korzyść VTXa. Moc, moment obrotowy - a co za tym idzie naprawdę niezły kop. Bardzo dobrze się prowadzi, jest chłodzony cieczą - wg mnie dzięki temu slinik trochę mniej po tyłku dostaje latem. Miałem okazję nim jeżdzić i naprawdę same pozytywne odczucia. Ja bym brał VTXa - w wielu elementach jest lepszy od Drag Stara (za wyjątkiem wspomnianych hamulców). Linia też zresztą jest piękna - choć to subiektywne odczucia.

Pozdrawiam.[/code]

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTX - chleje jak pijak pod sklepem' date=' znajomy ma, nawet 12 litrów łyka, tyle że on jej nie oszczędza :D[/quote']

 

 

8O to chyba VTX 1800 i to mocno katowany. 1300 nie powinien tyle palić (no może przyjakiejś naprawdę osterej jeździe po mieście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...