slawek w321 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 cześć,mam pytanie do posiadaczy tej maszynki lub tych którzy mieli z nią blizszy kontakt, mam zamiar kupić takie moto i interesują mnie wszystkie za i przeciw (właściwości jezdne, awaryjność, serwis itp.)wielkie dzięki za pomoc.pozdro Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekpa Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Dokłada się do tego pytania. Ostatnio oglądałem u dealera w Gorzowie nową sztukę z 2003r za 40 tys. Przy cenie nowej 52 tys jest to dość ciekawa propozycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Witam,wprawdzie nie mam takiej maszyny ale pare słów mogę napisać bo miałem przyjemność pośmigać na tym. Motocykl naprawdę fajnie się prowadzi (jak na cruisera oczywiście), ma niezłego kopa (nie to co 1800 ale nie jest zle), wykonanie elementów jak to honda czyli bdb. Technicznie - sądzę, że problemów nie będzie - zresztą Hondy znane są z niezawodności. Napęd kardanem i hydraulika zaworowa obniżają koszty serwisu. Duże możliwości w zakresie ubierania w dodatki, dobry do dalszych wypadów po zaopatrzeniu w szybę i kufry. Moim zdaniem jeden z lepszych motorków na rynku. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Jesli ktos chce namiary na ciekawe VTX 1800, 1300 z Motostodoly-sluze pomoca - wiadomosc na priva, lub maila(wysle cennik!): [email protected]VTX 1800- zdecydowanie wiekszy i mocniejszy motocykl, o wiele lepsze hamulce od VTX 1300- w ktorym trzeba na serio uzywac obu hamulcow.W.g. mnie zwykle wersje sa ladniejsze i sensowniejsze do jazdy niz wersje retro- ale to prywatne zdanie. Pozdr. Janek. [ Dopisane: Wtorek Grudzień 06, 2005 7:31 pm ]hydraulika zaworowa obniżają koszty serwisu. - Ouuuups ! Nie w VTX 1300- tu regulacja srubkami(dla mnie lepsza).Faktem est ze oba motocykle sa duze i maja ciekawa sylwetke- chociaz Wariorr 1700- ma ciekawsza(a jest taki do wziecia- info na priva).Nie jestem fanem czopperow- lecz jeslibym kiedys chcial dosiasc- to wlasnie Wariorra ze wzgledu na hamulce i zawieszenia i tzw bandycki wyglad:-)) Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek w321 Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 dzięki za info,będzie dobrze to od wiosny sam go przetestuję i opowiempozdrowienie Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Zapukaj na PW do Zenobinga ,on ma VTX 1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Sorry że podczepiam pod ten temat, ale czy ktoś podjąłby sie porównania Drag Star 1100 z VTX 1300 (za wyjątkiem pojemności, ale to oczywiste)?Cena DrgSt ze wskazanym VTX z 2003r. jest zbliżona (prawie identyczna), więc mnie Honda kusi, ale DrgSt z kolei przetestowałem na wszelkie sposoby i wiem,że dla mnie jak na miarę szyty (w przeciwieństwie do Warriora :? ).W planach nabycie nowego moto na I/II 2006, więc się rozglądam i niemało rozwiązań mnie kusi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Hmm, nie wiem czy to będzie rzetelne porównanie ale może po parę za i przeciw wymienię.Drag Star 1100 ma zdecydowanie lepsze hamulce - co 2 tarcze z przodu to nie jedna. Ma też trochę niższą masę oraz jest bardziej zwarty. Reszta to wg mnie plusy na korzyść VTXa. Moc, moment obrotowy - a co za tym idzie naprawdę niezły kop. Bardzo dobrze się prowadzi, jest chłodzony cieczą - wg mnie dzięki temu slinik trochę mniej po tyłku dostaje latem. Miałem okazję nim jeżdzić i naprawdę same pozytywne odczucia. Ja bym brał VTXa - w wielu elementach jest lepszy od Drag Stara (za wyjątkiem wspomnianych hamulców). Linia też zresztą jest piękna - choć to subiektywne odczucia. Pozdrawiam.[/code] Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Linia też zresztą jest piękna - choć to subiektywne odczucia. Fakt, właśnie ta linia sprawiła, że w ogóle zacząłem o VTX przemyśliwać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekpa Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Nowy Drag Star jest dużo tańszy od nowego VTX ( 10.000) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 zbyszekpa"]Nowy Drag Star jest dużo tańszy od nowego VTX ( 10.000)Dokładniej jakieś 13.000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiuniemowa Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 VTX - chleje jak pijak pod sklepem, znajomy ma, nawet 12 litrów łyka, tyle że on jej nie oszczędza :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 VTX - chleje jak pijak pod sklepem' date=' znajomy ma, nawet 12 litrów łyka, tyle że on jej nie oszczędza :D[/quote'] 8O to chyba VTX 1800 i to mocno katowany. 1300 nie powinien tyle palić (no może przyjakiejś naprawdę osterej jeździe po mieście). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenobing Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 VTX - chleje jak pijak pod sklepem, znajomy ma, nawet 12 litrów łyka, tyle że on jej nie oszczędza hmm ciekawe bardzo ciekawe, moze ma dziurę w baku??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 hmm ciekawe bardzo ciekawe, moze ma dziurę w baku??? a ile twój bierze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.