Boniek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 w takim razie nie sprawdze, bo snieg lezy Ale przecież możesz zrobić tak jak Pawel napisał. Sprzęta na centralke i jazda :P W tym chyba śnieg nie będzie przeszkadzał :lapad: Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Co znaczy na centralke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Czolem! Z Twojego opisu jasno wynika, ze masz uszkodzona skrzynie biegow.Po zapieciu szostki w GSie dzwigni zmiany biegow nie da sie ruszyc ani na milimetr wiecej w gore.Ty piszesz, ze po zapieciu ostatniego biegu da sie jeszcze dzwignie pocisnac w gore, ale zaden bieg nie wskakuje.Otoz, gdyby to byla szostka, to bys tego zrobic nie mogl. Po prostu by sie nie dalo. Wajcha by oporowala. Nie roszylbys jej nic wiecej do gory na szostym biegu.Musisz miec cos narobione z wodzikami, ale naprawde nie znam konstrukcji skrzyni biegow, zeby powiedziec, co sie konkretnie stalo. A olej sprawdz jak najszybciej. Skoro juz zrobiles 500km od zakupu i podjezdzasz od czasu do czasu 20km, to moglo juz sporo tego oleum sie spalic. Zimny, niedogrzany silnik i czeste odpalanie temu sprzyjaja :P. Pozdrawiam PSOlej powinien byc 10W40. Wiesz jaki masz wlany do skrzyni? Bo teoretycznie nie powinno sie mieszac, wiec dolac musialbys ten sam olej, jaki jest w skrzyni. PS2Na centralke znaczy na stopke centralna. GS ma dwie. Boczna i centralna. Na centralnej tylne kolo wisi w powietrzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Kurcze, zle mnie zrozumiales. Wlasnie na 5 biegu jak staram sie wrzucic 6 to dzwignia ani 1 mm nie chce isc w gore, i opor taki jest ze moge ja zlamac. Czy na centralce, mam normalnie dawac gazu i zmieniac biegi ? kolo ma sie krecic ? Nie bierzcie mnie za glupka ale dopiero od miesiaca, mam motor. [ Dopisane: 03-12-2005, 14:32 ]aa zapomnialem dodac, ze na 5 biegu TEORETYCZNIE przy 9 tys. obrotow predkosc wynosi 175 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Czolem! Spoko, kto pyta nie bladzi :P.No to skoro nie mozesz ruszyc wajchy, to ja juz nie wiem co moze byc nie tak... Mechanicy - Pawle, Piotrze, kombinowac, czy takie uszkodzenie skrzyni jest mozliwe! :lapad: Co do zmiany biegow na centralce. Tak, dodawaj lekko gazu, ale nie za duzo. Do 4 tys. obr. mysle wystarczy. Silnik nie przyjmuje na siebie zadnego w sumie obciazenia, wiec bez klopotow zakreci kolem i na mniejszych obrotach niz w warunkach niormalnej jazdy. Uwazaj tylko, zeby kolo przypadkiem nie zetknelo sie z podlozem, bo Ci motorek odjedzie.A olej sprawdz zanim odpalisz maszyne. Zaraz po zgaszeniu motocykla nie ma to sensu, bo olej musi najpierw splynac do miski olejowej.Ja sprawdzalem poziom oleju wlasnie stawiajac motocykl na centralna podstawke. Mialem pewnosc, ze maszyna stoi pionowo i odczyt bedzie prawidlowy.Powodzenia! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ja mam owiewki na swoim, i nie mam pojecia gdzie jest to " cos " co sprawdza sie olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ja mam owiewki na swoim, i nie mam pojecia gdzie jest to " cos " co sprawdza sie olej.W Twoim wypadku musisz zdjąć owiewkę z prawej strony.http://www.gstwin.com/oil_change.htm Na 5 fotce na tej stronie widać dokładnie w którym miejscu wkręcony jest bagnet. Co do samego sprawdzenia poziomu Astarte wszystko ładnie napisała :P Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 [ Dopisane: 03-12-2005, 14:32 ]aa zapomnialem dodac, ze na 5 biegu TEORETYCZNIE przy 9 tys. obrotow predkosc wynosi 175 km/h na 6 biegu w seryjneych gs predkosc przy 9 tys. nawet ponad trochke wynosi 175km/h moze faktycznie nie liczysz pierwszego biegu, moj gs jak go kupilem i przed wymienieniem filtra na stożkowy i założenia sportowego wydechu to mial 175 do 180 na 6 biegu :] pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 A mi się wydaje, że masz jednak skrzynię 6- tkę :lapad: Skoro na ostatnim biegu dzwignia nie drgnie już w górę, to wygląda na to, że masz zapięty właśnie szósty bieg. Mam GSa, to wiem jak to wygląda. Jednyke wbijasz w dół. Może zaczynałeś liczyć od momentu kiedy zacząłeś przerzucać do góry, czyli właśnie od dwójki i wychodziło Ci 5. Lisz od momentu kiedy wbijesz jedynke, potem do góry będzie luz, dwójka, trójka i tak dalej powinno dojść do szóstki... Nie wiem czy jasno napisałem ale może zrozumiesz :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 A czy da sie jakis mocniejszy tlumik zamontowac ? Tak zeby warczal sportowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 A czy da sie jakis mocniejszy tlumik zamontowac ? Tak zeby warczal sportowo.Pewnie, że można. Ja mam założony wydech WMP Exhaust. Pierdzi całkiem donośnie :P Biorąc jednak pod uwagę koszty i osiągnięty efekt trzeba zastanowić się czy warto. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Jesli naprawde chcesz sie czegos dowiedziec o swoim moto poczytaj serwisowke (dla ulatwienia podaje link na forum gdzie jest temat z nią) http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=34384 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=36282 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Sprawdzilem :P Mam 6 biegow !! Nie mam pojecia jak ja liczylem. 2 razy upewnilem sie czy napewno mam 6 no i jest. Nie moglem sie powstrzymac zeby nie spalic gumy :lapad: tylko troche nie zdrowo na nierozgrzany silnik. [ Dopisane: 03-12-2005, 15:58 ]Co do tlumikow to jaki to jest koszt z wymiana i z tlumikiem albo sam koszt dobrego tlumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 No tak mi się właśnie coś nie podobało z tymi pięcioma biegami. No to gratuluję gs-ki z 6-cio biegową skrzynią :P pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldi Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Postawilem na stopce i jazda, licze licze i 6 wyszlo. Upewnilem sie drugi raz i znowy 6 !! A potem gume spalilem :P I pojechalem sie przejechac i prawie glebe zaliczylem na sniegu :lapad: Wrocilem i zostawilem moja maszynke, bo silnik nie rozgrzany i ciezko szlo to palenie ale potem bylo rewelacyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.