Jenes Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 WitamMoto jak w temacie, coś się tłucze w silniku, sprzedający mówi że to łańcuszek rozrządu do wymiany, ale jest jeszcze inny dźwięk, metaliczne nierówne jakby coś się obijało o obudowe, albo jakiś inny element - w okolicy alternatora-środka silnika. Obroty są podkręcone do 1500/min, pewnie aby mniej było słychać. Warto się pchać w coś takiego bo łańcuch rozrządu kosztuje 230zł, ale ten drugi ponad 700zł-tylko orginał. Czy może jeszcze być coś innego?, bo gdyby to zrobił to można moto pośmigać chwile jeszcze.Jakie będą dodatkowe koszty przy wymianie tych 2 łańcuchów??Czy rok produkcji innych części np siedzenia,przewodów hamulcowych może być inny niż moto (np. 91,92)Z góry dzięki :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 to może być kosz sprzegłowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jenes Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Zbyt nierówny, metaliczny jak na sprzęgło i nie w tym miejscu, a sprzęgło się troche wycisza jak się wyciśnie dzwignie - ten dźwięk nie chce :?: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Ble, ble, opowieści sprzedających gdy silnik nierówno chodzi to napewno "gażniki do regulacji", gdy silnik tłucze to: "zawory do regulacji" lub "łańcuszek do wymiany".Otpuść sobie ten zakup, koniecznie!!!!!!!!!! Jeżeli by było takie proste jak mówi sprzedający dawno by to zrobił!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motórzystka Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ble, ble, opowieści sprzedających gdy silnik nierówno chodzi to napewno "gażniki do regulacji", gdy silnik tłucze to: "zawory do regulacji" lub "łańcuszek do wymiany".Otpuść sobie ten zakup, koniecznie!!!!!!!!!! Jeżeli by było takie proste jak mówi sprzedający dawno by to zrobił!!!Dokładnie!!!!!! Przerabiałam już to. Koszty napraw przewyższały cenę zakupu dużo lepszego motocykla. Nauczyłam się nigdy nie kupowac moto do remontu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Witam szanownych panów XJ 600 mam juz 3 lata i coś niecoś moge tu powiedziećpo pierwsze to skąd taka cena łańcuszka rozrządu ????? 700 pln??? i jakie dwa łańcuszki ??? tam jest jeden łańcuszek rozrząduja na początku roku kupowałem w serwisie Yamahy we frankfurcie nad Odrą za 49 euro orginalny prosto z AmsterdamuJak jest łańcuszek luźny to będzie stukać wiem bo to przerabiałemJak gaźniki są nie OK to też będzie stukać - cały czas mi sie to pier.... i jakoś nie mogedojść do ładu z tymi gaźnikamiKosz sprzęgłowy to caly czas stuka i nic na to sie nie poradzi. Z tym siedzeniem i hamulcami to jakaś lipa niestety pewnie były wymieniane bo muszą być wszystkie ta sama data produkcji co moto ogólnie to jak u siebie po regulacjach i wymianie łańcuszka bez stukania pojeździł tak z 3 tys km to było dobrze a potem znowu sie mi rozstraja U mnie najgłośniej to słychać patrząc od góry na silnik po lewej stronie Motocykl mam juz 3 lata i jeżdzi mi bez zarzutów tylko że czły czas stuk :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Z tym siedzeniem i hamulcami to jakaś lipa niestety pewnie były wymieniane bo muszą być wszystkie ta sama data produkcji co moto i tu bym polemizował 8) Czy rok produkcji innych części np siedzenia,przewodów hamulcowych może być inny niż moto (np. 91,92) może być :!: jak sprzęt był produkowany przez kilka lat to w motocyklu z '94 r mogą się trafić części np. '92 , które zalegały na magazynie -natomiast w odwrotniej sytuacji, to już napewno jest " podejrzane " bo żaden producent nie montuje części z przyszłości.. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 No to daje rok tolerancji ale na plastikach jest też miesiąc produkcji Tych motorów robili tak dużo że tam nie miało co w magazynie zalegać wszystko było na bieżąco montowane i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jenes Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 WitamWięc ten drugi łańcuszek to od wstępnego przeniesienia napędu-jak mi powiedzieli w sklepie, z tego co widziałem w manualu to jest on od napędu rozrusznika i nie ma zamienników - ogrinał 700zł.A sprzedający nie robił bo on sprowadza moto, i naprawia/wymienia pewnie tylko podstawowe elementy, mówi co jest zmienone a czego nie ruszał i pasuje zajrzeć, może dlatego wszystkie stuki podciągnął sobie pod rozrząd bo na niego już pora. Przebieg tego 50000km, i wg kumpla stuki te świadczą o dużo większym przebiegu. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek1221 Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 ten drugi ponad 700zł-tylko orginał Łańcuch przeniesienia napędu.Xj 550 go miała a xj 600 nie? :P [ Dopisane: 03-12-2005, 14:40 ]Ps. mi w xj-cie właśnie ten łańcuch walił zwłaszcza przy niskich obrotach.Wymieniłem w tym silniku prawie wszystko oprócz tego łańcuszka bo on włąśnie kosztował 700 stówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ale wszyscy wiedzą, że silniki w XJ'tach to grzechotki :P Może taka cicha grzechotka...bo jak kiedyś uslyszalem dzwięk Kawasaki-to jakby w silniku bylo 3 kilo gwoźdźi :mrgreen: Ps.Bez urazy dla posiadaczy XJ'ot i Kawasaki :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 ten drugi ponad 700zł-tylko orginał Łańcuch napędu rozrusznika. Poszukaj innego motocykla - za duże nakłady, teraz już nie opłaca się kupić tanio i pakować kasę w remonty, tylko kupić nawet drożej, ale motocykl w ogólnym stanie dobrym, ewentualnie do małego serwisu (bo tego się nie uniknie). Chyba łatwiej wymienić oponę, olej, klocki, czy inne pierdoły (neizależnie od kosztów), niż bawić się kompletną rozbiórkę silnika. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.