Skocz do zawartości

XJ 600 S -Diversion, '94 -stuki w silniku??


Jenes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moto jak w temacie, coś się tłucze w silniku, sprzedający mówi że to łańcuszek rozrządu do wymiany, ale jest jeszcze inny dźwięk, metaliczne nierówne jakby coś się obijało o obudowe, albo jakiś inny element - w okolicy alternatora-środka silnika. Obroty są podkręcone do 1500/min, pewnie aby mniej było słychać. Warto się pchać w coś takiego bo łańcuch rozrządu kosztuje 230zł, ale ten drugi ponad 700zł-tylko orginał.

Czy może jeszcze być coś innego?, bo gdyby to zrobił to można moto pośmigać chwile jeszcze.Jakie będą dodatkowe koszty przy wymianie tych 2 łańcuchów??

Czy rok produkcji innych części np siedzenia,przewodów hamulcowych może być inny niż moto (np. 91,92)

Z góry dzięki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ble, ble, opowieści sprzedających gdy silnik nierówno chodzi to napewno "gażniki do regulacji", gdy silnik tłucze to: "zawory do regulacji" lub "łańcuszek do wymiany".

Otpuść sobie ten zakup, koniecznie!!!!!!!!!! Jeżeli by było takie proste jak mówi sprzedający dawno by to zrobił!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ble, ble, opowieści sprzedających gdy silnik nierówno chodzi to napewno "gażniki do regulacji", gdy silnik tłucze to: "zawory do regulacji" lub "łańcuszek do wymiany".

Otpuść sobie ten zakup, koniecznie!!!!!!!!!! Jeżeli by było takie proste jak mówi sprzedający dawno by to zrobił!!!

Dokładnie!!!!!! Przerabiałam już to. Koszty napraw przewyższały cenę zakupu dużo lepszego motocykla. Nauczyłam się nigdy nie kupowac moto do remontu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych panów

XJ 600 mam juz 3 lata i coś niecoś moge tu powiedzieć

po pierwsze to skąd taka cena łańcuszka rozrządu ????? 700 pln??? i jakie dwa łańcuszki ??? tam jest jeden łańcuszek rozrządu

ja na początku roku kupowałem w serwisie Yamahy we frankfurcie nad Odrą za 49 euro orginalny prosto z Amsterdamu

Jak jest łańcuszek luźny to będzie stukać wiem bo to przerabiałem

Jak gaźniki są nie OK to też będzie stukać - cały czas mi sie to pier.... i jakoś nie mogedojść do ładu z tymi gaźnikami

Kosz sprzęgłowy to caly czas stuka i nic na to sie nie poradzi.

 

Z tym siedzeniem i hamulcami to jakaś lipa niestety pewnie były wymieniane bo muszą być wszystkie ta sama data produkcji co moto

 

ogólnie to jak u siebie po regulacjach i wymianie łańcuszka bez stukania pojeździł tak z 3 tys km to było dobrze a potem znowu sie mi rozstraja

 

U mnie najgłośniej to słychać patrząc od góry na silnik po lewej stronie

 

Motocykl mam juz 3 lata i jeżdzi mi bez zarzutów tylko że czły czas stuk :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym siedzeniem i hamulcami to jakaś lipa niestety pewnie były wymieniane bo muszą być wszystkie ta sama data produkcji co moto

 

i tu bym polemizował 8)

 

Czy rok produkcji innych części np siedzenia,przewodów hamulcowych może być inny niż moto (np. 91,92)

 

może być :!: jak sprzęt był produkowany przez kilka lat to w motocyklu z '94 r mogą się trafić części np. '92 , które zalegały na magazynie -natomiast w odwrotniej sytuacji, to już napewno jest " podejrzane " bo żaden producent nie montuje części z przyszłości.. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Więc ten drugi łańcuszek to od wstępnego przeniesienia napędu-jak mi powiedzieli w sklepie, z tego co widziałem w manualu to jest on od napędu rozrusznika i nie ma zamienników - ogrinał 700zł.

A sprzedający nie robił bo on sprowadza moto, i naprawia/wymienia pewnie tylko podstawowe elementy, mówi co jest zmienone a czego nie ruszał i pasuje zajrzeć, może dlatego wszystkie stuki podciągnął sobie pod rozrząd bo na niego już pora.

Przebieg tego 50000km, i wg kumpla stuki te świadczą o dużo większym przebiegu. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten drugi ponad 700zł-tylko orginał

Łańcuch przeniesienia napędu.Xj 550 go miała a xj 600 nie? :P

 

[ Dopisane: 03-12-2005, 14:40 ]

Ps. mi w xj-cie właśnie ten łańcuch walił zwłaszcza przy niskich obrotach.Wymieniłem w tym silniku prawie wszystko oprócz tego łańcuszka bo on włąśnie kosztował 700 stówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wszyscy wiedzą, że silniki w XJ'tach to grzechotki :P Może taka cicha grzechotka...bo jak kiedyś uslyszalem dzwięk Kawasaki-to jakby w silniku bylo 3 kilo gwoźdźi :mrgreen:

 

Ps.Bez urazy dla posiadaczy XJ'ot i Kawasaki :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten drugi ponad 700zł-tylko orginał

 

Łańcuch napędu rozrusznika.

 

Poszukaj innego motocykla - za duże nakłady, teraz już nie opłaca się kupić tanio i pakować kasę w remonty, tylko kupić nawet drożej, ale motocykl w ogólnym stanie dobrym, ewentualnie do małego serwisu (bo tego się nie uniknie). Chyba łatwiej wymienić oponę, olej, klocki, czy inne pierdoły (neizależnie od kosztów), niż bawić się kompletną rozbiórkę silnika.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...