Adam Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Hmmm panowie a nie możnaby wsadzić dodatkowej żaróweczki gdzieś dla wyrównania W?? Miałby rozwiązany problem i np nowe kierunki na lusterkach?? Oczywiście jeśli ktoś nie lubi tuninku tego typu (sam nie przepadam) to może w innym miejscu i bedzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 rezystory - odpadaja, widzial ktos z was kiedys 20W opornik? robie w branzy elektroniki juz jakies 6 lat i 5W to cukierek, a 20W??? nie wspomne o odprowadzeniu ciepla.: Mozna je wsadzic w manetki na zime :-D Stary, kup ten durny przerywacz z malucha i wepnij go zamiast oryginalnego (mechanicznego) i problem z glowy w kosztach ok 5zl a jest to ten sam uklad co "specjalny przerywacz LED" testowales?? Nie nie sprawdzalem, jesli nie dziala to przepraszam za wprowadzanie w blad i mozliwosc stracenia 5zl. :oops: Wydawalo mi sie zawsze ze po doprowadzeniu pradu elektronika wlacza i wylacza obwod zarowek niezaleznie od obciazenia na wyjsciu. "elektroniczne" z VW, merca, mazdy, itd nie dzialaja Moze dlatego ze w tych autach jest jakas sygnalizacja spalonej zarowki ? Pozdrawiam Sputnick (ktory od dzisiaj siedzi cicho jesli nie jest pewny 100%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Przerywacz z kaszlaka będzie działał jeszcze gorzej - tam także po przepaleniu jednej żarówki pozostale zaczynają migac szybciej.Jak dla mnie główną zaletą LED'ów jest ich całkowita bezawaryjność, późmiej dopiero mały pobór prądu i estetyka (nie do każdego moto pasują). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Moze dlatego ze w tych autach jest jakas sygnalizacja spalonej zarowki ? Doszlismy do sedna sprawy! Dla wiekszosci przerywaczy nie jest problemem mala wartosc pradu obciazenia. One poprostu przez zmiane czestotliwosci sygnalizuje przepalenie jednej z zarowek co jest wykrywane wlasnie przez pomiar pradu. zlotym srodkiem okazal sie moj patent Mr. GreenJesli dziala to podziel sie z chlopakami pomyslem bo jak widze wielu ma problemy z kierunkami. Zawsze mozna tez "dostosowac" oryginalny przerywacz jesli jest elektroniczny. Nie powinno to byc zbyt trudne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 a jaki sens ma wymiana zarowek na LEDy i zakladanie rezystora? przeciez jednym z celow wymiany jest to zeby braly mniej W Myslalem ze na LEDy zmienia sie z powodow estetycznych a nie oszczednosciowych Biorac pod uwage czas pracy kierunkowskazow i pobor pradu w zaden sposob nieda sie otrzymac jakichkolwiek wymiernych korzysci. W niektorych konfiguracjach zmniejszony pobor pradu oznacza wieksze obciazenie dla regulatora napiecia czytajcie uwazniej posty 8) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Rozumiem ze poza ubocznym akustycznym ,,cykaniem'' działał ok jesli chodzi o samo swiecenie kieronkow? to nie jest uboczne cykanie, bo caly czas pracuje przekaznik, ktorego mechanike szlag trafi bardzo szybko w porownaniu do tradycyjnego, ktory chodzi na zadanie. zarowki mozna, ale to nie jest inzynierskie podejscie :P co do mojego patentu to jest to po prostu ominiecie ukladu kontroli pradu znajdujacego sie w przerywaczu. w przerywaczu kazdej firmy ten obwod jest podobny, ale nie mozna jednoznacznie powiedziec: ktora sciezke przerwac, co dolutowac, co wywalic. MłodyVFR napisał:"elektroniczne" z VW, merca, mazdy, itd nie dzialaja Moze dlatego ze w tych autach jest jakas sygnalizacja spalonej zarowki ? nie ma, ale bawilem sie rowniez i takimi przerywaczami, ale do moto sa one nieuzyteczne, nawet ze wzgledu na gabaryty (wielkosc modulu zaplonu z moto) jak i okablowanie (okolo 20 przewodow). w srodku znajduja sie 2 przekazniki (kazda strona osobno) i uklad sprzegajacy czestotliwosc w przypadku wlaczenia awaryjnych. no i pozostaje uklad kontroli, ktory pokaze ktora zarowka jest przepalona. stad tyle polaczen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ok, czyli najkrocej mowiac co zrobic? Do marca montuje jeszcze kierunki led na tył bo przerabiam zadupek troche, w marcu odstawiam motor do suzuki wrocław na serwis ogolny, olej itd, powiedzcie co mam zamowic/kupic i im dac zeby zrobili od razu i zeby moto nie stało u nich tydzien czasu albo i lepiej w oczekiwaniu na czesci, nie jestem tjuningowcem , zadne zarowki dodatkowe nie wchodzą w gre, inne patenty kablarskie, maluchowe itd itp tez, najlepiej mi sie widzi kupno prezrywacza do ledów, nie mowcie ze sie nei da kupic gotowego działającego bez kombinacji ktorych nie lubie i jestem przeciwnikiem, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leho_13 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 To nie prościej póścić potencjometr przed zasilanie przerywacza i tym poprostu dostosować prędkość migania ,bo jak będzie szło mniej prądu do przerywacza to idzie mniej i z przerywacza. Troche techniki i człowiek się gubi :buttrock: Ja robie kiruny i stop na ledziach więc jak zrobie to się pochwale :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.