Gość Stachoo Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Niewiem co sie dzieje wszystkie trzy biegi ciagna jak szalone a czwarty kicha trzeba redukować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 No to masz problem ... Ale moze ktos by pomogl jakbys jeszcze napisal co to za sprzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Jaki motor? Na podstawie Ety mówie ze Moze to byc zaplon no chyba ze jesli to nie daje nic to moze byc juz zuzyty uklad TLOK+CYLINDER+PIERSCIENIE! Pozdro! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 moze cos w skrzyni sie wysypalo , czymkolwiek jezdzisz :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Czolem! Cos czuje po kosciach, ze chodzi o WSK 175 :D.Mialem ten sam bol i do dzis nie mam bladego pojecia co to bylo, choc z problemem meczylem sie przeszlo rok :D.Choc podejrzewam, ze do dupy dobrany zespol tlok-pierscienie-cylinder :P. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Stary czytaj regulamin i inne podobne bzdety. Do każdego tematu traktującego o motocyklu należy dorzucić opis co to za moto, to chyba jasne. A jeśli to WSKa to jest osobny działa Mechanika 2T Napisz coś więcej to może będziemy w stanie Ci pomóc pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 toć to simson (tak pisze w profilu :P ) tylko jaki :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 No to Panowie, zgaduj zgadula, kto zgadnie o jaki sprzęt chodzi?;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stachoo Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 to SIMSON :P sorki zapomnialem wklejic ... na wszystkich ciagnie a jeden nie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 No to pewnie jak pisali wczesniej mozesz miec zuzyty tlok/pierscienie/cylinder. Najlepiej skombinuj manometr, sprawdz w jakiejs w ksiazce jakie w simku powinno byc sprezanie i zmierz ile jest u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 ludzie co wy tacy, przeciez pisze w profilu ze to simson takze w czym problem.... No to pewnie jak pisali wczesniej mozesz miec zuzyty tlok/pierscienie/cylinder. Najlepiej skombinuj manometr, sprawdz w jakiejs w ksiazce jakie w simku powinno byc sprezanie i zmierz ile jest u Ciebie.wtedy musialoby go rowniez znacznie mulic na nizszych biegach, jezeli tak jest to znaczy ze pierscienie i szlif sie szykuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Niekoniecznie, czesto na nizszych biegach ciagnie dobrze, ale na najwyzszym nie chce przyspieszac (jak wczesniej jeszcze przyspieszal), a byle mala gorka to odrazu redukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Dokladnie :Pw MZtach 5tka siada wtedy :):) czego po kupnie 150tki doswiadczylem, po szlifie problemu tego nie bylo juz:) Pozdro! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ja tez mialem taki problem swego czasu w ETZ 150 ze nie dalo rady jechac na piatym biegu(chyba ze w tunelu aerodynamicznym za TIRem), a glownym tego winowajaca bylo za duze....kolo lancuchowe zalozone na walku zdawczym :? Takze sprawdz sobie na poczatek uklad napedowy, a przy okazji sprawdz zaplon tak jak pisali chlopaki wyzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 A zobacz jak Ci sprzecik idzie bez tłumika. Nieraz jest tak ze sie przytka i silnik nie rozwija pelnej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.