Skocz do zawartości

Kupiłem!!!Ale co...:)


MłodyWilk22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sporty nigdy nie byly wygodne.

Oj pare wygodnych motocykli sportowych by sie znalazlo (oczywiscie na tle reszty), szczegolnie z lat <2002. Niemniej R6 na pewno do nich nie nalezy :)

A GSX750F troszke drozszy od popularnej 600 ale robiacy wszystko o wiele lepiej od niej jest chyba bardzo w Polsce niedoceniany.

Na pewno nie wszytko. Lepiej moze "robic" trasy - niezaprzeczalnie. Ale do szybkiej, ostrzejszej jazdy - nie wydaje mi sie.

 

A Mlodemu Wilkowi gratuluje nowego nabytku! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje ci !!! super sprzęcik ,mój brat miał 600ke z 2001roku i bardzo sobie chwalił ,zwłaszcza ze bez najmniejszego problemu mógł nią smignąc ze ślaska nad morze w 6 godzin, później impra', nocka i do domu! zrób to sportem :?!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwalbym to pierwszym objawem dorastania

 

Dokładnie tak, bo kiedyś jakby mi ktoś powiedział, ze kupie F-ke zamiast R1(mimo mozliwości finansowaych) to bym go zabił smiechem :-) A teraz mysle zupełnie inaczej i przestaje mi zalezeć by każdy odcinek prostej zakończyć min 200km/h na budziku...Teraz wsiadając na motocykl mam całkiem inne podejście i nadzieję, ze jednak trochę pozyje :-) Totalny spokój i w końcu mi sie nigdzie nie spieszy :P

 

Ale do szybkiej, ostrzejszej jazdy - nie wydaje mi sie.

 

Na pewno nie wykręce na niej jakis super czasów na torze, ale jak czasami najdzie ochotka na ostrzejsze poszalenie to nie jest tak źle...750-tka potarfi swoje ;) Oczywiście bez cudów :)

 

Nazwe to tak - wygodny, bezawaryjny, oszczędny motocykl dla poważnego kierowcy za małe pieniądze...Skoro przesiadłem sie ze sportów które mają nanowsze technologie na motocykl produkowany od 88r. praktycznie bez rzadnych zmian technicznych do dziś i nie narzekam to nie jest tak źle :P Da się polubić :P Tylko do tego motocykla trzeba dorosnąć...

 

A tak na marginesie to są jeszcze jakieś inne motocykle które od tylu lat produkuje się bez zmian technicznych(nie mówie tu o zmianach wizualnych)?

 

A GSX750F troszke drozszy od popularnej 600 ale robiacy wszystko o wiele lepiej od niej jest chyba bardzo w Polsce niedoceniany.

 

No faktycznie jeździ ich naprawde mało w porównaniu z GSX 600F...To zastanawiające...

 

Dzięki za garatulacje, pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W istocie pod koniec lat 90 tych zmieniono w serii GSXF600 / 750 kola i ogumienie przechodzac na moje ulubione 3.5`/ 17` felga przednia i 4.5` / 17`felga tylna z troszke szerszym ogumieniem.

Jesli chodzi o szybka jazde ( szose a nie tor mam tu na wzgledzie ) to wymiana przodu z oryginalnego na jakikolwiek GSXR po 88r zalatwia tutaj calkowicie sprawe i powstaje motocykl ktorym naprawde szybko mozna jezdzic. To tylko tanie elementy zawieszenia / hamulcow w serii GSXF ograniczaja jego mozliwosci.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...