Fat Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Adam M. napisał: Sporty nigdy nie byly wygodne.Oj pare wygodnych motocykli sportowych by sie znalazlo (oczywiscie na tle reszty), szczegolnie z lat <2002. Niemniej R6 na pewno do nich nie nalezy :) Cytat A GSX750F troszke drozszy od popularnej 600 ale robiacy wszystko o wiele lepiej od niej jest chyba bardzo w Polsce niedoceniany.Na pewno nie wszytko. Lepiej moze "robic" trasy - niezaprzeczalnie. Ale do szybkiej, ostrzejszej jazdy - nie wydaje mi sie. A Mlodemu Wilkowi gratuluje nowego nabytku! :P Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S16 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 gratuluje ci !!! super sprzęcik ,mój brat miał 600ke z 2001roku i bardzo sobie chwalił ,zwłaszcza ze bez najmniejszego problemu mógł nią smignąc ze ślaska nad morze w 6 godzin, później impra', nocka i do domu! zrób to sportem :?!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Adam M. napisał: Nazwalbym to pierwszym objawem dorastania Dokładnie tak, bo kiedyś jakby mi ktoś powiedział, ze kupie F-ke zamiast R1(mimo mozliwości finansowaych) to bym go zabił smiechem :-) A teraz mysle zupełnie inaczej i przestaje mi zalezeć by każdy odcinek prostej zakończyć min 200km/h na budziku...Teraz wsiadając na motocykl mam całkiem inne podejście i nadzieję, ze jednak trochę pozyje :-) Totalny spokój i w końcu mi sie nigdzie nie spieszy :P Fat napisał: Ale do szybkiej, ostrzejszej jazdy - nie wydaje mi sie. Na pewno nie wykręce na niej jakis super czasów na torze, ale jak czasami najdzie ochotka na ostrzejsze poszalenie to nie jest tak źle...750-tka potarfi swoje ;) Oczywiście bez cudów :) Nazwe to tak - wygodny, bezawaryjny, oszczędny motocykl dla poważnego kierowcy za małe pieniądze...Skoro przesiadłem sie ze sportów które mają nanowsze technologie na motocykl produkowany od 88r. praktycznie bez rzadnych zmian technicznych do dziś i nie narzekam to nie jest tak źle :P Da się polubić :P Tylko do tego motocykla trzeba dorosnąć... A tak na marginesie to są jeszcze jakieś inne motocykle które od tylu lat produkuje się bez zmian technicznych(nie mówie tu o zmianach wizualnych)? Adam M. napisał: A GSX750F troszke drozszy od popularnej 600 ale robiacy wszystko o wiele lepiej od niej jest chyba bardzo w Polsce niedoceniany. No faktycznie jeździ ich naprawde mało w porównaniu z GSX 600F...To zastanawiające... Dzięki za garatulacje, pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dee Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 ZZR 600 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 W istocie pod koniec lat 90 tych zmieniono w serii GSXF600 / 750 kola i ogumienie przechodzac na moje ulubione 3.5`/ 17` felga przednia i 4.5` / 17`felga tylna z troszke szerszym ogumieniem.Jesli chodzi o szybka jazde ( szose a nie tor mam tu na wzgledzie ) to wymiana przodu z oryginalnego na jakikolwiek GSXR po 88r zalatwia tutaj calkowicie sprawe i powstaje motocykl ktorym naprawde szybko mozna jezdzic. To tylko tanie elementy zawieszenia / hamulcow w serii GSXF ograniczaja jego mozliwosci. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.