sovietek Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 zapomnialem napisac o kanalach :P chyba najprosciej bedzie jak wpadniesz np na http://kubajawax.friko.pl/usprawnienia.htm <---- i poszukasz tam sobie artykóły Tomka Sałka na temat usprawniania i tuningu dwu-taktów :lapad:tam wszystko jest dokładnie opisane. [ Dopisane: 01-12-2005, 23:42 ]chyba cos zjebalem w adresie, podaje raz jeszcze : http://kubajawax.friko.pl/usprawnienia.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 W Częstochowie jest koleś który przerabia cylindry na ile chcesz kanałów.Jednak teog nie polecam.Kolega miał założony 5 kanałowy i na krótki dystans to sim szedł jak walnięty.Ale jak chcieliśmy pojechać we dwoch do miejscowości 10km dalej to po 3km silnik sie gotowal co 5 min trzeba bylo robic przerwe bo ledwo co jechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 W Częstochowie jest koleś który przerabia cylindry na ile chcesz kanałów.Jednak teog nie polecam.Kolega miał założony 5 kanałowy i na krótki dystans to sim szedł jak walnięty.Ale jak chcieliśmy pojechać we dwoch do miejscowości 10km dalej to po 3km silnik sie gotowal co 5 min trzeba bylo robic przerwe bo ledwo co jechał U mnie też takie robią i ludzie jezdza. po załozeniu takiego cylindra potrzebne jest strojenie wydechu i regulacja gaźnika bo inaczej nie bedzie dobrze jeździł. To że szybko puchł może byc spowodowane zbyt uboga miesznaką - czyli za duzo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Możliwe. Ale kolega sprzedał go i kupił oryginalny niemiecki i śmiga bez zarzutu.Dobra rada dla posiadaczy simsonów: Jak możecie to kupujcie oryginalne niemieckie części!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Tez mialem ten cylinder z 5 plukami www.tuningdwusuw.prv.pl to jego strona 8) w gazniku trzeba powiekszyc przelot i wiekszą dysze a w tlumiku w dlawiku nawiercic 3 dziury 8mm 8) Simson szedl jak durny przy wejsciu na 2 na max obroty mialem prwie 60kmh tylko jak wchodzilem na max obroty od 2 biegu w gore to mi sprzeglo niewytrzymywalo i sie slizgalo :P 2 sprawa to spalanie :twisted: ale zeby mi sie silnik gotowal to nigdy (raz jechalem do dziewczyny non toper nieschodzac ponizej 70 na godzine tylko na zakrętach :lapad: 26 km w jedną strone razem z derbi sendą 8) i nic mi sie nie stalo :notworthy: :P Ale i tak go sprzedalem :evil: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 http://www.rzt-power.com/ Polecam, a jak nie to sobie poszukaj na 4um. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Mi się wydaje że najlepszym tiuningiiem motoroweru jak np simson jest wymiana moto na lepsze :!: Mój kumpel sprzedał Simka za 2300 zł dożucił 100 zł i kupił aprilie pegaso 125. To jest coś 150 km/h. Oczywiscie nie kazdy ma fundusze ja miałem rometa 205 to zamieniłem na WSK 125 (teraz juz 175- silnik SHL M11). A widze że masz 16 lat to przestań się juz bawić tymi popierdułkami. :P Mozesz sobie prawko zrobić na A1... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonmz251 Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 ja nawet nie mam karty motorowerowej a co dopiero prawko A1 mam też mz 251, więc wyżuć tą wsk na złom, wymień moto na lepsze :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 więc wyżuć tą wsk na złom, wymień moto na lepsze bez przesady Młody na tej zasadzie postają tylko klutnie kazdy jezdzi na czym chce, moze i na czym ma ochote! pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Wiesz co?? Pier*ol się. Nie wydaje mi się żebym cię w jakiś sposób obraził w poprzednim poście. I wsadź sobie to niemieckie gówno w dupe... Wole mieć nawet największy złom ale własny mój kuzyn ma suzuki gs500 i czasem daje mi się przejechać więc nie rób mi tu z MZ 251 rakiety ;) A w ogóle to fuck off... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 To chyba nie bylo do mnie??? Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 piotr - nie rob z siebie idioty i nie ucz starszych od siebie mechaniki.niechce sie do Ciebie dopier**lac, ale z Twoich wypowiedzi wynika ze jestes typowym rozwydrzonym bachorem ktoremu mamusia kupila motorek i ktory to nim szpanuje i za wszelka cene chce pokazac swoja wyzszosc nad pozostalymi.. nie uzywaj na forum takich kretynskich stwierdzen jak "wyzuc na zlom to gowno" czy "sprzedaj to i kup cos innego"- bo tylko robisz z siebie kretyna (jeśli to nie za delikatne stwierdzenie..) veteranos ma racje - kazdy jezdzi na tym, na czym śmigać ma ochote, co mu się podoba i sprawia frajdę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 A w ogóle to fuck off... WOW' date=' ale Ty gangster jesteś!!!! to po 3km silnik sie gotowal ale zeby mi sie silnik gotowal to nigdy (raz jechalem do dziewczyny non toper nieschodzac ponizej 70 na godzine tylko na zakrętach Wytlumaczcie mi w jaki sposob gotuje sie silnik chlodzony powietrzem. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Ile masz kasy.... na tyle przerabiasz .. jak maszdużo .. to moge załatwić cylider z systemem przełukania 6 kanałowym ... do tego dochodiz inny wydech ... użebrowanie. Ale to kosztuje i taki simson nie nadaje sie do jazdy rekreacyjnej tym musisz dawac po obrotach .. .to wogule nie jest wygodne ... zresztąco z tego ze simson pujdzie 100km/h jak bedize zatrzymywał sie 5 lat z takiej prędkości .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 No wlasnie nie wiem jak sie mzoe gotowac silnik simsona uzylem takiegostwierdzenia jak kolega :) Dla jaj ;) POiotr dla mnie sobie mozesz jezdzic nawt hayabusą ;]Kazdy uzywa takiego sprzetu jaki chce i na jaki go stac;]PIOTR-Mi się wydaje że najlepszym tiuningiiem motoroweru jak np simson jest wymiana moto na lepsze"--Głowe sobie wymień na lepszą 8) nieborazaj nikogo na forum uzywając wulgaryzmow bo na to jest paragraf 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.