Skocz do zawartości

Jak podrasować SIMSONA S51


simsonmz251
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

DiboS60, naczytałeś się teorii i tak dalej nic nie wiesz. Zero praktyki widac u Ciebie. Wciaz powtarzasz jedno i to samo, nudzisz...

 

Ja mówie o motorowerach z demoludów, a nie o najnowszych modelach, które sa bez porównania lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ;) Wlasnie widze kto tu promieniuje wiedzą :-D Jesteście bogami co nie??Moge Was dotknąć;]Mi tylko chodzi o to ze na tych czesciach dal by sobie simson rade z wsk czy nawt mz 150 :P Ksiązki to sobie mozesz poczytac ty na dobranoc 8) zamykam temat dla siebie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kłuć się zabardzo ze wszystkimi. Bo czego byś nie zrobił simson zawsze zostanie motorowerkiem

-no i to jest całe sedno sprawy...

Jesteście bogami co nie??Moge Was dotknąć;]Mi tylko chodzi o to ze na tych czesciach dal by sobie simson rade z wsk czy nawt mz 150

Tylko jest jedno ale...nie porównuj oryginału do przeróbki :!:

Co z tego że ten simson w zestawieniu z MZ lub WSK byłby może "lepszy"

(zależy jakie wartosci użytkowe byśmy brali pod uwagę ) -i tak by służył tylko do poszpanowania.A jaki znów problem przerobić np. wsk (podejrzewam ,że koszt był by nawet nizszy), i wtedy by mozna było sie "ścignąć" :mrgreen:

Myślisz że jak silnik polski, starego rozwiązania, to możliwości zwiekszenia osiagów są mniejsze? Z racji wiekszej pojemnosci nawet większe :D

Takie silniki na bazie np.wfm osy były przerabiane i wykorzystywane niegdyś w zawodach(a prędkosci możliwe do uzyskania rzedu 160km/godz.)

Także przystopuj z obrazą innych i wtym polszkich motocykli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawne wypowiedzi!! Ja wogule nie rozumiem jak mozna tuningowac tak klasyczne motocykle jak Mz czy simson!! Owszem mozna delikatnie np. gdy duzo jezdzimy turystycznie , w ten czy inny sposob zwiekszyc momet obrotowy, czy gdy lubimy sprint od swiatel do swiatl podniesc moc na wyzszych obrotach. A jakiekolwiek tjuningowanie wizualne jest totalna wioska (jesli chodzi o klasyki).Ja raczej podchodze do tego w ten sposob aby mi to pzrynioslo satysfakcje a nie innym (nie robie tego dla publiki). A co do Simsona to lepiej zostawic orginalnego i dobrze sie nauczyc jezdzic bo to sprzet wymarzony do tego!! a pozniej powoli zwiekszac na mocniejsze a nie psuc to klasyczne piekno!! A nie lepiej sobie kupic NSR albo inne tego typu "mini" scigawki??A co do WSK to piszac o niej nalezy zachowac szacunek bo to piekny kwiat polskiej motoryzacji!!!pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam ten temat po raz pierwszy i chciałbym dorzucić swoje 3 grosze :) Co do wypowiedzi Piotra to robienie prawka A1 jest całkowicie bez sensu skoro ono kosztuje około 700zł jak nie więcej (chyba że ktoś nie ma co robić z pieniędzmi). Też uważam że lepiej ładować pieniądze w moto niż palić lub ćpać :P Uważam że dla właściciela WSK-i to niezła siara gdy wycina ją simson o pojemności prawie 3 razy mniejszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...