Milo Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Witam !!! Jak sprawuje się taka zamianka? chciałbym zakupić taki zestawik Magury.A moze ktoś poleci cos innego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 napisz gdzie to mozna kupic bo slyszalem ze jest to calkiem niezle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Ja mam takie cuś, kupiłem używane.Klamke naciska się z wyrażnie mniejszą siłą i nie trzeba jej tak często regulować.Ostatnio zamontowałem znów linkę bo przeciekał mi wysprzęglik w miejscu gdzie wychodzi drucik.Dałem do jednego majstra i wymienił jakiś simering ale jeszce nie odebrałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Z tego co widze to fabryczna pompka sprzegla od KTM'a - poki dziala to jest dobrze :) . Niestety sprzet jest dosc awaryjny i jak juz zacznie ciec to bardzo ciezko to naprawic. Koszt nowej pompki z klamka (samego zestawu na kierownice) to chyba 600zl (jak nie wiecej) . Poszukaj uzywek na ebay.de bo mozna tanio cos fajnego wyrwac. Z plusow tak jak napisal BaRy: Klamka chodzi lekko i z rownym oporem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Z plusow tak jak napisal BaRy: Klamka chodzi lekko i z rownym oporem. I linka si enie zewrwie. Niestety mi troche ciekło na poczatku ale już jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Ja przez miesiąc jeździłem bez sprzęgła właśnie przez awarię tego cylinderka na dole bo nie widziało mi się dawać 600zł za taką pierdołę.Na niemieckim ebayu dostałem kompletny nowy cylinderek za 19 euro, razem z przesyłką i przelewem wyszło mnie 130zł. A ty Strzałek co zrobiłeś że już nie cieknie? Bo u mnie na górze też lekko przecieka ale raczej niezauważalnie bo płynu nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXC rider Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 a mi panowie nic nie cieknie ale jak trzymam dluzej motorek na biegu trzymajac sprzeglo to on powoli odjezdza 8O czego to moze byc wina? nieszczelna pompka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Ja tez bym kupił takie cos do rs-ki bo w swietej pamieci ts-ce co chwile mi sie urywała linka w sezonie 3razy wymieniłem.ile taki bajer kosztuje i zapodajcie jakies linki gdzie mozna kupic.a czy koncówka linki spauje do karzdego moto czy trzeba jakos to przerabiac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 największa zaleta tego zestawu jest taka że nie trzeba się bawić w naciąganie i smarowanie, sprzęgło na się idealnie dozować jednym palcem, fakt jak coś pocieknie to naprawa bywa droga, u mnie po 5 latach zaczął się wysprzęglik pocić ale wszystko działa jak należy, nic nie puszcza Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 największa zaleta tego zestawu jest taka że nie trzeba się bawić w naciąganie i smarowanie' date=' sprzęgło na się idealnie dozować jednym palcem,[/quote']jedyna zaleta :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 A ty Strzałek co zrobiłeś że już nie cieknie? Bo u mnie na górze też lekko przecieka ale raczej niezauważalnie bo płynu nie ubywa.U mnie był zniszczony ten oring co jest na dole w wysprzęgliku. Założyłem nowy i jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 a mi panowie nic nie cieknie ale jak trzymam dluzej motorek na biegu trzymajac sprzeglo to on powoli odjezdza czego to moze byc wina? nieszczelna pompka?Wg. mnie zapowietrzony ten cały układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 U mnie też troche poci sie, zwłaszcza po ostatnim lądowaniu na klamce sprzęgła. :evil2: Ale sprzegiełko hydrauliczne to piękna sprawa. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.