NaczelnyFilozof Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Bębny są fajne .. ale trzeba sie przynich bawić .. zdejmowac koło przednie co jakiśczas i sprawdzać szczeki Rozebrałem w mojej Cezecie przód. Wyczyściłem papierem ciernym szczęki. Bęben też. Poskładałem. I lipa. Hamuje gorzej niż przedtem :mrgreen: Ale to chyba nierówno startych szczęk. w ogóle te okładziny tam jakieś lipne są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Do Veteranos i Jaki.Wejdzcie na stronę www.republika.pl/gumpal/Tam jest dokładny opis montażu h.tarczowego MZ do jawy.Pzdr. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 wyruwnaj bęben.. a potem docieraj do niego szczeki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Powiem tak: dokladna regulacja podwojnych rozpieraczy w jawie czy Czcie oraz przeszlifowanie szczek i bebna bardzo duzo daje. Mozna o niebo poprawic skutecznosc hamulca bez zadnych inwestycji. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.