sovietek Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 jak by ktos chcial jakiekolwiek klamoty z almotu - to dajcie znac, mysle ze bylbym w stanie zalatwic zdecydowanie taniej niz w sklepach :P ja osobiscie mam zalozone ruskie (no.. przynajmniej handlarz tak twierdizl ;-) ) tłoki do oryginalnych cylindrów - na 2 (ostatni :-/ szlif..) i jestem z nich bardzo zadowolony :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachari Opublikowano 30 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Powiem tak za tłoki z MW o których pisze Michał jestem w stanie oddać siostrę :-D . Inna sprawa jest taka że dziś Witek Kokot powiedział mi że moje tłoki mają "pierwyj rjemont". A czwórka wybita na pół denka to podobnoo waga (chyba uncje ruskie :-) ). No i co teraz. Kombinowanie z inymi tłokami nie uśmiecha mi się. Dawno temu zgrałem strony z Redmotorza i tam chłopaki mówią że na oryginałach różnie bywa: jedni pomykają na nich że hej, inni narzekają że ch*j. Piszą że można wygrzewać w oleju przez 6h przy temperaturze 250 C i jest git. Tylko czy one nie zmienią swojego oryginalnego rozmiaru, bo wtedy co znowu szlif i tak można gonić do zakładu do usranej śmierci. Cytuj Ogrody Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Piszą że można wygrzewać w oleju przez 6h przy temperaturze 250 C i jest git. Tylko czy one nie zmienią swojego oryginalnego rozmiaru, bo wtedy co znowu szlif i tak można gonić do zakładu do usranej śmierci.Oczywiscie ze zmienia wymiar, szczegolnie ruskich tlokow. No ale pozniej sam tlok mozesz dac do obrobki pod cylinder, zeby Ci go spasowali i powinno byc dobrze. Pierscienie beda oryginalne na szlif a tlok obrabiany. Mozna zrobic na odwrot cylinder obrabiasz pod wymiar wygrzanego tloka, a pierscienie dorabiane. Wszystko zalezy od tego jak bardzo zwiekszy sie srednica tloka. [ Dopisane: 30-11-2005, 21:52 ] Inna sprawa jest taka że dziś Witek Kokot powiedział mi że moje tłoki mają "pierwyj rjemont".Pierwszy remont to jest zdaje sie + 0,2 mm , drugi remont to jezeli sie nie myle jest + 0,3 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 zgadzam się z przedmówcą (no ok, z przed-piszącym ;-) )nominał - 78,001 remont -78,202 remont -78,50 [ Dopisane: 30-11-2005, 23:08 ]wymiary ktore podałem nie uwzględniają 3-stopniowego pasowania ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Powiem tak za tłoki z MW o których pisze Michał jestem w stanie oddać siostrę :-D . Inna sprawa jest taka że dziś Witek Kokot powiedział mi że moje tłoki mają "pierwyj rjemont". A czwórka wybita na pół denka to podobnoo waga (chyba uncje ruskie :-) ). No i co teraz. Kombinowanie z inymi tłokami nie uśmiecha mi się. Dawno temu zgrałem strony z Redmotorza i tam chłopaki mówią że na oryginałach różnie bywa: jedni pomykają na nich że hej, inni narzekają że ch*j. Piszą że można wygrzewać w oleju przez 6h przy temperaturze 250 C i jest git. Tylko czy one nie zmienią swojego oryginalnego rozmiaru, bo wtedy co znowu szlif i tak można gonić do zakładu do usranej śmierci. Andrew usilnie namawia na stosowanie tlokow maluchowskich, ponoc rewelacja....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Andrew usilnie namawia na stosowanie tlokow maluchowskich, ponoc rewelacja...Tylko ze dniepras ma oryginalnie wypukle tloki, a maluch ma plaskie. Bardzo mocno obnizy sie stopien sprezania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 post odnosi sie do silnikow dolnozaworowych....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 i urali chyba też. do m63 też pasują. nawet zwiększają sprężanie. ino trzeba troche krawędzie spiłować, bo tłoki są wysokie i uderzają w gowice. do tego 3mm podkładki pod cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 ino trzeba troche krawędzie spiłować, bo tłoki są wysokie i uderzają w gowice. do tego 3mm podkładki pod cylindry.Znaczy sie podkladki pod cylindry bo tloki wala w glowice ? A pilowac po co? Chyba ze chodzi o pilowanie tej dolnej czesci prowadzacej bo haczy o wal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Znaczy sie podkladki pod cylindry bo tloki wala w glowice ?takA pilowac po co? Chyba ze chodzi o pilowanie tej dolnej czesci prowadzacej bo haczy o wal?nie do końca. trzeba tłoki "zaokrąglić", by z płaskich stały sie wypukłe (spiłować brzegi). wtedy wchodzą troche w głowice i zwięsza sie sprężanie. przepraszam za brak fachowej terminologii :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachari Opublikowano 1 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 No to jak Panowie ( bo Pań nie widzę :P ). Poddaje projekt pod głosowanie: ruskie czy polskie tłocury do dniepra, pomijając to że oba ch****owe :-D ? Cytuj Ogrody Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 a dlaczego chinskie nie biora udzialu w konkursie? jeszcze sie dopatrza dziennikarze z TVN i bedziemy oskarzeni o dyskryminacje rasowa :lapad:ps. ostatnio widzialem chinski tlok do.. rometa :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Sa tłoki terzaz np. do eMZety Japońskie (Okinoi) i śa one naprawde chwalone i niezle się sparują...(tzn nie puchną) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 No to jak Panowie ( bo Pań nie widzę :P ). Poddaje projekt pod głosowanie: ruskie czy polskie tłocury do dniepra, pomijając to że oba ch****owe :-D ? z dwojga zlego wzialbym polskie, z ruskimi to loteria...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikusss Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 hmmm mozna wziac z poldka 1600 - wszystkie wymiary jak w 1500 ale za to srednica 80mm plus nadwymiary :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.