enduroguy Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 XR , Xt ,DR KLR to amatorskie enduroPrzeciez Xr jest duzo bardziej uterenowione od reszty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 owszem jest o kilka koni mocniejsza od np. DR czy XTDo tego ma dużo lepsze zawieszenie. Jednak wagowo tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 owszem jest o kilka koni mocniejsza od np. DR czy XT oraz wazy o 30 kilo mniej i ma konkretne zawieszenie WP szczegolnie w wersji SC Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 dobra chlopaki powrocmy do tematu...co sadzicie o xt600 Z....jak ja oceniacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempo Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 dobra, solidna, sprawdzona konstrukcja. Brak wzmożonej usterkowości, co tu wiecej powiedzieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 co tu wiecej powiedzieć...Brac i jezdzic!a Moze klx650? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempo Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 szkoda nawet gadać o KLX'ie, są dość awaryjne nawet bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 pewnie tak jak KLR 650 :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D slowem BZDURY wyssane z palca jedyne co mam do KLX ze malo popularne ale napewno znacznie bardziej sie nadaja do jazdy w rerenie niz DR czy XT ,XL Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Panowie tak czytam i czytam i smiac mi sie chce...Wszystko jest awaryjne jak motocykl ma nieodpowiedzialnego wlasciciela!Warunkiem prawidlowej i bezawaryjnej exploatacji , sa czeste przeglady(pisze czeste-a nie terminowe- bo to co nieraz podaje fabryka w serwisowkach mija sie z prawdą), serwisowanie i wymiany- dotyczy wymiany tez np. tloka czy korbowodu- to jest normalne na zachodzie- tylko nie u nas- exploatuje sie sprzety do granic mozliwosci i zmeczenia materialu a potem zostaje tylko wymiana calego silnika- jak tlok bokiem wyjdzie(doslownie), albo zawory sie pourywaja.Pamietam jak Rycho nabil na swoim pierwszym nduro KLR 650- 75000 km, potem jak zaczal olej brac - sie wymienilo to i owo i jak sprzedawal KLR mial 110000 km( oczywiscie powiedzial o faktycznym przebiegu:-) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Dlatego mówmy o faktach, a nie mitach. Lub mity obalajmy. Nie mówmy co mówił kolega, tylko opisujmy fakty ze SWOJEGO doświadczenia!Czy to takie trudne do wykonania na profesjonalnym forum??? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumpel Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Ja mam DR 91r 70 tys i nic nie bylo robione na wiosne wimienie Lancuszek rozrzadu i wyrownujacy tak dla spokoju ducha, mam kumpla ktory tez ma podobny przebieg (72tys) i tez nic nie robił. Tak jak ktos napisal trzeba tylko dbac o sprzecik a napawno sie nam odwdzieczy. A co do wyboru to sie nie wypowiadam bo z XTnie mialem stycznosc , jedyne to to co wyczytalem w necie. Ja osobiscie zastanawiam sie nad zmiana mojej RSE na wersje SE ktora jest lzejsza o 30 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 27 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 a mam mam do was jeszcze jedno pytanie...co najczesciej sie psuje w XT........jeszcze jedno...kumpel ma xt 600 Z......chce za nia 3.200.....silnik dosyc fajnie chodzi....zawory nie dzwonia, nie kopci...tylko jest jeden mankament..ma uszkodzona pompe oleju....myslicie ze sie oplaca?? i ile moze kosztowac pompa bo nie mam ostatnio dostepu do zadnego katalogu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Polecam stronkę jak kolega chce o XT poczytać. http://www.xt600.e9.pl/modules.php?name=Ne...=article&sid=28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 do XT uzywek mnostwo sadze ze uzwana pompe kupisz za 100 - 300 ale czy on jezdzil na takiej pompie ?? bo wiadomo jakie efekty moga byc [ Dopisane: 27-11-2005, 15:48 ]do XT uzywek mnostwo sadze ze uzwana pompe kupisz za 100 - 300 ale czy on jezdzil na takiej pompie ?? bo wiadomo jakie efekty moga byc a ktory rok tego XT :?: ale zanim kupisz warto sprawdzic chociaz walek rozrzadu i kompresje Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 27 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 z tego co wiem to nie jezdzil...a konsekwencje...uszodzone zawory...tlok...itp..... :) motocykl jest z 86...tyle ze to jest wersja Z....dosyc dlugo stala bo koles mial problemy zdrowotne bo sie wypier...na poprzednim moto...potem kupil xt i tak sobie stal....hmmm wlasnie tak sadze zeby oblukac rozrzad.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.