Skocz do zawartości

Brak iskry w marauderze 800


ANDY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmieniałeś świeczki :?: sprawdzaj iskrę przykładając świecę do cylindra, nie trzymając ją w powietrzu. Jeśli na obydwóch świecach nie ma iskry to problem jednak powinien leżeć w górze. Sprawdz czy cewka jest poprawnie podłączona lub kabelki na niej się nie obluzowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz:

-bezpieczniki

-cewki

-przewody niskiego napiecia przy cewce

-przwewody wyysokiego napiecia

-impulsator

-modul

A moze prozaiczna sprawa-jest jakis czujnik np. podstawki bocznej, lub dzwigni sprzegla- nie dziala prawilowo, lub maly czerwony awaryjny wylacznik zaplonu z prawej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziliśmy wszystko po kolei. Zaczeliśmy od świec, nie dostawały napięcia z cewek, nastepnie cewki nie dostawały napięcia po stronie nisko napięciowej. Po przewodach w wiązce doszliśmy do puszki pod spodem ramy - iiiiiiiiiiiiiii kapota. Bez schematu lub trafnej podpowiedzi stoimy. Piszę w liczbie mnogiej, gdyż jest to kłopot mojego kolegi który nie dysponuje dostępem do internetu. Zaangażowałem się bo tak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musicie zdobyc serwisowke, tam beda sposoby sprawdzenia modulu i pick up coils. Ja ide po prostu do swego serwisu i prosze o kopie stron z fabrycznego manuala - u was to moze nie byc mozliwe.

Jak Jan slusznie zauwazyl sprawdzcie czujniki stopki i sprzegla - ktorys z nich moze nie kontaktowac.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafne spostrzeżenie co do instrukcji jak najbardziej trafne. Czujniki (włączniki) oczywiście sprawdzimy. Intryguje mnie alarm. Niestety wcześniej właściciel nie sprawdził czy odcina zapłonczy nie. Dochodzi dodatkowe kłopot. Jeśli nie byłby to zbyt wielki kłopot to (zwracam się do Adama) czy mógłbyś zapytać się o sam schemat elektryki.Oczywiście jeśli i inni mogliby coś w tej sprawie zrobić to byłoby super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli jest alarm to trzeba znalezc obwod ktory odcina (jest to najczesciej + podawany na modul) i zewrzec ten obwod niezaleznie od dzialania alarmu.

Zaczeliśmy od świec, nie dostawały napięcia z cewek, nastepnie cewki nie dostawały napięcia po stronie nisko napięciowej.

to swiadczy wlasnie o odcietym +, a patrzac na schematy standardowych instalek wine za to ponosic moze:

- stacyjka (watpie, jezeli swieca sie kontrolki)

- wylacznik zaplonu przy kierownicy

- bezpiecznik

- no i alarm, jezeli tym obwodem odcinany jest zaplon (b. prawdopodobne)

 

wykluczone sa czujniki luzu, sprzegla, ale ja sie wzoruje na schematach od hond. sadze jednak, ze w suzach jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem tam ale nic konkretnego nie znalazłem. Jest sporo rysunków poglądowych rozrysowanych do ostatniej podkładki, niewątpliwie cennych przy składaniu. Szukałem pod kontem marudera a przy okazji do gs 500 i virago. Efekty podobne. Sporo stron nie dało się otworzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...