aszuki Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Co do opon to tutaj mają chyba najtańsze! Zadzwoncie i zapytajcie biore u nich juz 4 lata i zawsze najtaniej! Sorki miał być ten link! http://www.kk.motocykle.pl/kontakt.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 jak opony to tylko z Mitasa, przez ostatni sezon jeżdziłem na EF-05 i jakos nie narzekam na nie, teraz wymieniłem na C-10(zobaczymy jak sie sprawdzą :D a wracając do opon michelin'a czy dunlopa to może i lepiej odprowadzja błoto i sa wykonane i lepszej jakościowo gumy ale jakos cena mnie nie przekonuje :? (dwa razy drożej niż Mitasy :-x ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 jak opony to tylko z MitasaJuż wole dołożyć te 50zł i mam zajebistą oponke Kende Trackmaster II. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 żubr napisał:jak opony to tylko z Mitasa Już wole dołożyć te 50zł i mam zajebistą oponke Kende Trackmaster II.Zależy bo niektorych stac aby dolozyc te 50zl a niektorzy dokladaja wlasnie te 50zl i kupuja nowke mitasa a nie markowa uzywke :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_spectra Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 ja do swojego klocka zalozylem chinska gume i tak o niebo lepsza od mitasa w porownaniu do wczesniejszego Dunlopa prowadzenie masakryczne tyl moto nieprzewidywalny :!: co na Dunlopie absolutnie nie wystepowalo pozatym po 500 km zroznicowanewgo terenu nie ma polowy bieznika na Dunlopie po 3 tys nie bylo polowy a jezdzilem sporo po asfalcieNitomen - to jak jest w koncu? Chinska (Tajwanska) jest lepsza od Mitasa ? Jak dotad nie jezdziłem na zadnej markowej gumie z tyłu, uwazam że C-12 wymieniony 2-3 razy w sezonie kosztuje tyle samo co markowa guma, a ja w tym czasie mam "ciagle" swiezęe kostki.Pomyslałem, że może Kenda bedzie lepsza (konkretnie - bardziej trwała) załozyłem i srodze sie zawiodłem. Po wyjechaniu poza brame domu, natychmiast sie zatrzymałem bo wydawało mi sie , że mam kapcia, ale nie ! Polatałem po lesie, po suchym - nie idzie tym jechac ! cały czas dokładnie uczucie jabym miał za mało powietrza ! tył jedzie jak chce, w ogóle nie wiem co sie z nim dzieje- totalna beznadzieja. Kumpel dzwoni do mnie wieczorem, on tez to założył - mówi dokładnie to samo ! Nastrpnego dnia podnosłem cisnienie na 1,5 atm. jest poprawa prowadzenia, ale tył tłucze, na podjazdach nie ciagnie tylko zrywa przyczepniosc. do d...py! Podejrzewam że Mitas ma grubszy, czy tez mocniejszy tzw. karkas, i przez to takie "pływanie" na boki zdecydowanie mniejsze, wtedy przy normalnym cisnieniu mamy i przyczpnosc i stabilniosc kierunkowa. Jestem ciekaw waszych opini. Jest tak jak pisze , czy cos sobie uroiłem i powinienem raczej zajac sie gra w warcaby? :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 każda ostra guma ma takie wrażenie, utęperują się brzegi kostek to się uspokoi . Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Ja mialem w DR350 Kende Trakmaster. Moge powiedziec jedno - guma bardo dobra. Ten twoj efekt latania na boki to zapewne wina wagi moto(pewnie latasz na czyms wiekszym) :icon_mrgreen: Dodajesz gazu - kostka rwie glebe gdzie sie da, ale ciezko rozpedzic ciezki motocykl. Mialem tak samo, tyle ze na poczatku efekt byl nawet mocniejszy. Na podjazdach dla mnie oponka ladnie ciagnie. Oczywiscie nie pod wszystko podjezdzalem (wina tez i po czesci moich umiejetnosci), jednak Kenda dawala rade. Musisz wziac pod uwage fakt, ze na samych oponkach sie nie podjezdza. Trzeba sie troche napedzic, dobrze ustawic, itp :buttrock: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Troszkę odświeżę temat ponieważ poszukuję informacji na temat oponki. Z tym że na wstępie :notworthy: dla osób które cały sezon przelatają na jednej oponie na tyle, a z tego co poczytałem troszkę tematów to dużo takich osób. Ja (i kumple też) mimo że tak jak zdecydowana większość jeżdżę czysto amatorsko z kumplami w weekendy (oczywiście nie każde) to 2-3 oponki w sezonie idą. No może mamy bardziej kamieniste trasy ;) ok dorzeczy - poszukuję informacji na temat oponki TRELLEBORG T-454 a tak to wygląda http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=121030&rodzaj=4 Cholernie mi się podoba wygląd tej oponki ale ... no właśnie zawsze jest ale: - albo mi się wydaje albo mało wystają kostki na boki ?? - co daje taka opona w miękkim terenie np las iglasty ?? - no i ogólnie to to za wynalazek - ktoś na tym jeździ ?? dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 (edytowane) wygląda jak opona dualsport. Miałem trelleborga k-754 (czerwony), lepszy niż mitas, mniej się kostki wyrywały niż np w c-10 którą mam teraz (teren kamienisty). Kolega z którym teraz latam ma w drz z zielonym paskiem. owszem nie odkreca na maksa ale jezdzac sporo dojazdówek ten k754 sie dobrze trzyma i nie zdziera strasznie. w mokrym terenie jednak średnio sie zachowuje. Edytowane 22 Listopada 2008 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.