Budyn Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 WITAMMam do sprzedania CRM 125 I nie wiem co dalej po sprzedaniu kupic. Narazie wybieram miedzy CR 250 a YZ 400(426)POWIEDZCIE CO WYBRAC?CHODZI o koszty utrzymania i ogólnie o jazdę A może coś innego a dobrego polecacie?PROSZĘ O POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 To zalezy ile masz kasy na sprzeta :) ps. ile chcesz za crm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXC rider Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 jakies foty tej crm? moze znajde ci kupca 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 ps. ile chcesz za crm? jakies foty tej crm? moze znajde ci kupca Z takimi pytaniami na PW!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Kasy to tak do 10000 MOJA CRM http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M115881 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Kasy to tak do 10000 to chyba bym szukal CR-ki, bo Yamaszki troche drozsze sa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Kasy to tak do 10000 to chyba bym szukal CR-ki, bo Yamaszki troche drozsze sa. Tak ale chce przyprowadzić z niemiec bo kumpel jeździ po samochody.tam za 2200 euro można kupić yz 400/426 A CO JEST LEPSZE JAK BYM ZNALAZŁ W TEJ CENIE???JUŻ TYLE OPINII SŁYSZALEM ŻE JESTEM GŁUPIjedni mówią że yz jest drogi w remontach, inni że remonty robi się dużo rzadziej niż w 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 I jedno, i drugie jest prawdą. Remonty w 4suwie są droższe, ale rzadziej je robisz. Ja też się zastanawiam, co wybrać, i też typuję między tymi dwiema maszynami.I tak naprawdę to bilans wychodzi na zero. Takią opinię słyszałem od goscia, co sprowadza motory cross, jeździ na nich. W 4 suwie często wymieniasz łańcuszek rozrządu, tak co ok. 30 godzin jazdy. Kosztuje 150-200 zł. Przy okazji należy ustawić zawory.Tak samo często należałoby wymienić tłok w 2suwie za 350-400 zł.Tłok w 4 suwie to wymieniasz raz na 2 sezony, czyba że rzeczywiście duuuużo jeździsz. Ale z kolei jest dwukrotnie droższy od tłoka do 2suwa.W 2suwie lejesz olej do paliwa, w 4suwie trzeba często w silniku go wymieniać.Coraz więcej właśnie 4suwów jest sprowadzanych, więc sądzę, że i ceny części nieco spadną.A co konkretnie masz wybrać? Co ci pasuje charakterystyką silnika, zawieszenia. I co będzie w lepszym stanie technicznym - tu już musisz widzieć konkretny sprzęt.Ja osobiście skłaniałbym się do YZF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 W 4 suwie często wymieniasz łańcuszek rozrządu, tak co ok. 30 godzin jazdy. Kosztuje 150-200 zł. Przy okazji należy ustawić zawory. Tak samo często należałoby wymienić tłok w 2suwie za 350-400 zł. W setce tak, ale w cwiartce tlok powinien przelatac spokojnie drugie tyle jezeli smigasz amatorsko.Plusem 2 suwa jest to ze koszty sie rozkladaja w czasie- mniejszy wydatek jednorazowo. Natomiast jak w 4t przyjdzie czas na remont to musisz jednorazowo wylozyc dosc spora kwote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 DZIEKI ZA WSZYSTKO :) Najpierw muszę i tak sprzedać CRM 125 i nie wiem czy bedzie łatwoWłożyłem 2500 w nią i nie wiem ile teraz wezme Moze trafi się ktoś kto szuka czegoś dobrego i zna się na rzeczyPOZDRAWIAM i czekam na więcej informacji i wypowiedzi na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 zalezy jaka jazde lubisz, na cr to jak to cross gorne obroty i rura, wr'ka raczej spokojniej tez sie da przyspieszyc, sa plusy i minusy obu sprzetow, tak jak ednuroguy napisal remonty, 4t duzo drozsze ale 4takt mniej pali i tak mozna by porownywac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 zalezy jaka jazde lubisz, na cr to jak to cross gorne obroty i rura, wr'ka raczej spokojniej tez sie da przyspieszyc, Ja to inaczej ujme- Wr'ka jest po prostu spokojniejsza, bo CR tez dobrze bierze z dolu ale po prostu to wscieklizna :) . Na gume sama wstaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.