Skocz do zawartości

CR 250 czy YZ 400(426)


Budyn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

Mam do sprzedania CRM 125 I nie wiem co dalej po sprzedaniu kupic.

 

Narazie wybieram miedzy CR 250 a YZ 400(426)

POWIEDZCIE CO WYBRAC?

CHODZI o koszty utrzymania i ogólnie o jazdę

 

A może coś innego a dobrego polecacie?

PROSZĘ O POMOC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasy to tak do 10000

to chyba bym szukal CR-ki, bo Yamaszki troche drozsze sa.

 

Tak ale chce przyprowadzić z niemiec bo kumpel jeździ po samochody.

tam za 2200 euro można kupić yz 400/426

 

A CO JEST LEPSZE JAK BYM ZNALAZŁ W TEJ CENIE???

JUŻ TYLE OPINII SŁYSZALEM ŻE JESTEM GŁUPI

jedni mówią że yz jest drogi w remontach, inni że remonty robi się dużo rzadziej niż w 2t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jedno, i drugie jest prawdą. Remonty w 4suwie są droższe, ale rzadziej je robisz. Ja też się zastanawiam, co wybrać, i też typuję między tymi dwiema maszynami.

I tak naprawdę to bilans wychodzi na zero. Takią opinię słyszałem od goscia, co sprowadza motory cross, jeździ na nich.

W 4 suwie często wymieniasz łańcuszek rozrządu, tak co ok. 30 godzin jazdy. Kosztuje 150-200 zł. Przy okazji należy ustawić zawory.

Tak samo często należałoby wymienić tłok w 2suwie za 350-400 zł.

Tłok w 4 suwie to wymieniasz raz na 2 sezony, czyba że rzeczywiście duuuużo jeździsz. Ale z kolei jest dwukrotnie droższy od tłoka do 2suwa.

W 2suwie lejesz olej do paliwa, w 4suwie trzeba często w silniku go wymieniać.

Coraz więcej właśnie 4suwów jest sprowadzanych, więc sądzę, że i ceny części nieco spadną.

A co konkretnie masz wybrać? Co ci pasuje charakterystyką silnika, zawieszenia. I co będzie w lepszym stanie technicznym - tu już musisz widzieć konkretny sprzęt.

Ja osobiście skłaniałbym się do YZF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 4 suwie często wymieniasz łańcuszek rozrządu, tak co ok. 30 godzin jazdy. Kosztuje 150-200 zł. Przy okazji należy ustawić zawory.  

Tak samo często należałoby wymienić tłok w 2suwie za 350-400 zł.

W setce tak, ale w cwiartce tlok powinien przelatac spokojnie drugie tyle jezeli smigasz amatorsko.

Plusem 2 suwa jest to ze koszty sie rozkladaja w czasie- mniejszy wydatek jednorazowo. Natomiast jak w 4t przyjdzie czas na remont to musisz jednorazowo wylozyc dosc spora kwote

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIEKI ZA WSZYSTKO :)

Najpierw muszę i tak sprzedać CRM 125 i nie wiem czy bedzie łatwo

Włożyłem 2500 w nią i nie wiem ile teraz wezme

Moze trafi się ktoś kto szuka czegoś dobrego i zna się na rzeczy

POZDRAWIAM

i czekam na więcej informacji i wypowiedzi na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jaka jazde lubisz, na cr to jak to cross gorne obroty i rura, wr'ka raczej spokojniej tez sie da przyspieszyc,

sa plusy i minusy obu sprzetow, tak jak ednuroguy napisal remonty, 4t duzo drozsze ale 4takt mniej pali i tak mozna by porownywac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jaka jazde lubisz, na cr to jak to cross gorne obroty i rura, wr'ka raczej spokojniej tez sie da przyspieszyc,

Ja to inaczej ujme- Wr'ka jest po prostu spokojniejsza, bo CR tez dobrze bierze z dolu ale po prostu to wscieklizna :) . Na gume sama wstaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...