radziok16 Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 ostatnio zakupielm silnik od WSKi 175 i wychodza z niego kable tak jak normalnie 5 kabli przy kazdym jednak znalazlem cos na allegro - identyczny silnik ale nie wychodza z niego kable tylko idzie jeden i odrazu jest fajak na kocu !! Takie silniki wychodzily orginalnie ?? Czy to tez przerobka ?? Tak to wyglada na fotce !! http://allegro.pl/show_item.php?item=71417475 Idzie cos takiego zrobic ?? jesli tak to napiszcuie !! 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 to jest silnik od SHL m11W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Chodzi Ci o to żeby palił bez aku ? jak tak to da sie to zrobic bez problemu, tylko ja nie wiem jak. Kuple tak mieli porobione i chodzi wsio ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 ten z allegro to - jak już napisał wueska - silnik od SHL M11W (Wiatr 1)on ma zwykły iskrownik jak np w WSK 125 nie wymaga akumulatora (aku byl w tych motocyklach do stopu i sygnału)żeby on palił wystarczy nie podłączać kabli do silnika i już śmiga ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Te silniki ze wzgledu na duzą bezwładność koła zmachowego, miały tendencje do ukrecania czopa wału korbowego na którym się owe koło znajdowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 a czy te wiatry miały większą trwałość niż silnik WSK 175?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 najlepszy stosunek mocy do trwałosci miał silnik Gazeli W2 175 ;) o mocy 13,5 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Te silniki ze wzgledu na duzą bezwładność koła zmachowego' date=' miały tendencje do ukrecania czopa wału korbowego na którym się owe koło znajdowało.[/quote']czop w W1 miał taką średnice jak Wiatr 2 czy silnik WSK 175 tyle że był dłuższy ze względu na koło i przy kole stożek był taki jak w WSK 125.Raczej nie występowało zjawisko przestawianie czopa tak jak w WSK 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 20 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 najlepszy stosunek mocy do trwałosci miał silnik Gazeli W2 175 ;) o mocy 13' date='5 KM[/quote'] czli Ci chodzi o tego z napisem predom dezamet :evil: to z tego co piszecie wynika ze nie oplaca sie tego przerabiac o ile bym to przerobil bo nie wiem czy wystarczy samo to ze zaplon przeloze bo watpie w to troche napewno kartery czyms sie roznia :? 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 no po jaka cholere ty chcesz pchać to ciezkie koło od 125:/ Jak prosta instalacja z akumulatorem cie przrasta to po co sie bierzesz za przerabianie sprzętów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 20 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 oj wueska ni mam zamiru sie z Toba klocic ale nie mam zamiaru kupywac aku chce to jak najszybciej zrobic i zaczac jezdzic specjalnie szykuje to na ferie sobie a nie mam zbytnio duzo czasu mature w tym roku pisze ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Ty chcesz przerabiać zapłon bateryjny na iskrownikowy ??Możesz mi napisać po co ?No chyba że źle cię zrozumiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Ja w swojej wsce mialem zwykle ciezkie magneto.. ale mialem takze sama krzywke, ktora zalozylem w miejsce magneta a instalacje przerobilem na akumulator. Wska chodzila jak zyleta.. co prawda trzeba bylo ladowac akumulator ale tak robili na gokardach jeszcze w 70 latach. Niestety silnik byl potrzebny w trojkolowcu wiec zalozylem standardowe magneto. A silnik chodzi do dzisiejszego dnia... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Ale magneto pełni również role koła zamachowego, jak je zdemontowałeś całkowicie to czy silnik nie spadał z obrotów przy obciążeniu i był mniej elastyczny ? Bo że musiał fajnie wchodzić na obroty to pewnie :) Troche kapa że nie ma wtedy ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 radziok16 nie wiem o co ci chodzi zupełnie.Silnik z aukcji którą w tym temacie zapodałeś ma normalny zapłon iskrownikowy.Silnik o którym pisał Wueska to nie ten z napisem predom dezamet tylko Wiatr 2 z prądnicąPrzerobienie silników Wiatr 2 i Predom (czyli tych z prądnicą) na zapłon WSK 125 jest praktycznie niewykonalne - brak miejsca na zapłon tak dużej średnicyWiatr 1 (ten z iskronikiem) ma zupełnie inny prawy karter silnika i jego wał posiada inny dłuższy prawy czop wałujak je zdemontowałeś całkowicie to czy silnik nie spadał z obrotów przy obciążeniu i był mniej elastyczny ? Ja w WSK 125 mam prądnice od Jawki 50 jej wirnik jest bardzo lekki i silnik na nim pracuje bardzo dobrze.WSK 125 ma dość ciężki wał o dużej średnicy co powoduje że ma on duży moment bezwładności nawet bez magneta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.