Skocz do zawartości

Silnik WSK


radziok16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio zakupielm silnik od WSKi 175 i wychodza z niego kable tak jak normalnie 5 kabli przy kazdym jednak znalazlem cos na allegro - identyczny silnik ale nie wychodza z niego kable tylko idzie jeden i odrazu jest fajak na kocu !! Takie silniki wychodzily orginalnie ?? Czy to tez przerobka ??

 

Tak to wyglada na fotce !! http://allegro.pl/show_item.php?item=71417475 Idzie cos takiego zrobic ?? jesli tak to napiszcuie !! 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten z allegro to - jak już napisał wueska - silnik od SHL M11W (Wiatr 1)

on ma zwykły iskrownik jak np w WSK 125 nie wymaga akumulatora (aku byl w tych motocyklach do stopu i sygnału)

żeby on palił wystarczy nie podłączać kabli do silnika i już śmiga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki ze wzgledu na duzą bezwładność koła zmachowego' date=' miały tendencje do ukrecania czopa wału korbowego na którym się owe koło znajdowało.[/quote']

czop w W1 miał taką średnice jak Wiatr 2 czy silnik WSK 175 tyle że był dłuższy ze względu na koło i przy kole stożek był taki jak w WSK 125.

Raczej nie występowało zjawisko przestawianie czopa tak jak w WSK 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepszy stosunek mocy do trwałosci miał silnik Gazeli W2 175 ;) o mocy 13' date='5 KM[/quote']

 

czli Ci chodzi o tego z napisem predom dezamet :evil:

 

to z tego co piszecie wynika ze nie oplaca sie tego przerabiac o ile bym to przerobil bo nie wiem czy wystarczy samo to ze zaplon przeloze bo watpie w to troche napewno kartery czyms sie roznia :? 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej wsce mialem zwykle ciezkie magneto.. ale mialem takze sama krzywke, ktora zalozylem w miejsce magneta a instalacje przerobilem na akumulator. Wska chodzila jak zyleta.. co prawda trzeba bylo ladowac akumulator ale tak robili na gokardach jeszcze w 70 latach. Niestety silnik byl potrzebny w trojkolowcu wiec zalozylem standardowe magneto. A silnik chodzi do dzisiejszego dnia... Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale magneto pełni również role koła zamachowego, jak je zdemontowałeś całkowicie to czy silnik nie spadał z obrotów przy obciążeniu i był mniej elastyczny ? Bo że musiał fajnie wchodzić na obroty to pewnie :) Troche kapa że nie ma wtedy ładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radziok16 nie wiem o co ci chodzi zupełnie.

Silnik z aukcji którą w tym temacie zapodałeś ma normalny zapłon iskrownikowy.

Silnik o którym pisał Wueska to nie ten z napisem predom dezamet tylko Wiatr 2 z prądnicą

Przerobienie silników Wiatr 2 i Predom (czyli tych z prądnicą) na zapłon WSK 125 jest praktycznie niewykonalne - brak miejsca na zapłon tak dużej średnicy

Wiatr 1 (ten z iskronikiem) ma zupełnie inny prawy karter silnika i jego wał posiada inny dłuższy prawy czop wału

jak je zdemontowałeś całkowicie to czy silnik nie spadał z obrotów przy obciążeniu i był mniej elastyczny ?

Ja w WSK 125 mam prądnice od Jawki 50 jej wirnik jest bardzo lekki i silnik na nim pracuje bardzo dobrze.

WSK 125 ma dość ciężki wał o dużej średnicy co powoduje że ma on duży moment bezwładności nawet bez magneta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...