Frencci Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Monster S4RS- Testastretta- Superbike 999R replica 'Xerox" Hypermotard Monster musi chodzic niesamowicie 'na Testastreccie' (996R, 998...), 'Xerox' mnie normalnie zabil a 'Hypermotard'...ladny i 'napakowany'-zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 nawet spoko. idobre opony im zazucaja-chyba Pilot Pover jak sie nie myle :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Pieknosci ;)! Ciekawa sprawa ze duacti wypuscilo na rynek supermoto ;] zobaczymy co z tego bedzie. Mi sie za*eb*scie podoba, z reszta jak kazde ducati :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 nawet spoko. idobre opony im zazucaja-chyba Pilot Pover jak sie nie myle 999 XEROX jest na Power Race Pozatym prezentuje sie całkiem calkiem ;) pozatym dlaczego Hypermotard nie ma zamykanego baku na kluczyk?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b_rak Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Bardzo ciekawie zapowiada się rok '06. A i pomysł z supermoto przedni. Gratulacje ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zierek Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Ciekawe. Mis ię najbardziej podoba supermoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 19 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Piloty Power sa przeciez na MonsterkuA przy Hyper...jakby Pirelli Diablo Wet- ale przod powinien byc inny,,,nie wiem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Jeżeli chodzi o mnie to ducati 2006 i nie tylko to piękność nad pięknościami... Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memfis Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Ciekawe. Mis ię najbardziej podoba supermoto. to supermoto mnie zabilo, bedzie to chyba drugi motocykl w karierze ducati, ktory mi sie zajebiscie podoba. Ale zreszta, jest mu kuzynem z tego ci widze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 19 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Dane Monstera:CHASSISFrame Tubular steel trellis Wheelbase 1440 mm / 56.7 in Rake 24° Front suspension Ăhlins 43 mm upside-down fully adjustable fork with TiN surface treatment Front wheel travel 130 mm / 5.1 in Front brake 2 x 320 mm discs, 4-piston 4-pad radial caliper Front wheel 5-spoke light alloy 3.50 x 17 Front tyre 120/70 ZR 17 Rear suspension Progressive linkage with fully adjustable Ăhlins monoshock. Aluminium single-sided swingarm Rear wheel travel 148 mm / 5.8 in Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper Rear wheel 5-spoke light alloy 5.50 x 17 Rear tyre 180/55 ZR 17 Fuel tank capacity 13.5 L / 3.6 US gal (includes 3 L / 0.8 US gal reserve) Weight * 177 kg / 399 lbs Seat height 800 mm / 31.5 in Instruments Electronic panel: speedometer, rev counter, neutral light, oil pressure warning light, low fuel warning light, high beam indicator, turn signals, immobilizer system, LCD clock and oil temperature, LCD odometer and trip meter Warranty 2 years unlimited mileage Colour combinations:(Tank-Frame-Wheels) (red with white stripe-red-black) (pearle white with red stripe-red-white) (black with grey stripe-matte black-black) Versions Dual seat * = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid. ENGINEType L-twin cylinder, 4 valves per cylinder Desmodromic; liquid cooled Displacement 998 cc Bore x Stroke 100 x 63.5 mm Compression Ratio 11.4:1 Power* 95.7 kw - 130 hp @ 9500 rpm Torque* 10.6 kgm (76.7 lb-ft) @ 7500 rpm Fuel injection Marelli electronic fuel injection, 50 mm throttle body Exhaust 2 aluminium mufflers Emissions Euro 3 TRANSMISSIONGearbox 6 speed Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3rd 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 24/28 Primary drive Straight cut gears; ratio 1.84 Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 43 Clutch Dry multiplate with hydraulic control POWER CURVE Click here * = Data calculated using an inertia dynamometer close Dane 999 Xerox: CHASSISFrame Tubular steel trellis Wheelbase 1420 mm / 55.9 in Rake 23.5° - 24.5° Front suspension Ăhlins 43 mm upside-down fully adjustable fork with TiN surface treatment, for radial calipers Front wheel travel 120 mm / 4.7 in Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, 4-piston 4-pad radial caliper Front wheel Y-shaped 5-spoke light alloy forged 3.50 x 17 Front tyre 120/70 ZR 17 Rear suspension Progressive linkage with fully adjustable Ăhlins monoshock Rear wheel travel 128 mm / 5 in Rear brake 240 mm disc, 2-piston caliper Rear wheel Y-shaped 5-spoke light alloy forged 5.50 x 17 Rear tyre 190/50 ZR 17 Fuel tank capacity 15.5 L / 4.1 US gal (includes 3 L / 0.8 US gal reserve) Weight * 181 kg / 399 lbs Seat height 780 mm / 30.7 in Instruments Speedometer, rev counter, high beam indicator, turn signals, oil pressure warning light, low fuel warning light, neutral light, water temperature, immobilizer system Warranty 2 years unlimited mileage Colour combinations:(Tank-Frame-Wheels) (Xerox-red-black) Versions Single seat * = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid. ENGINEType L-twin cylinder, 4 valves per cylinder Testastretta Desmodromic; liquid cooled Displacement 999 cc Bore x Stroke 104 x 58.8 mm Compression Ratio 12.5:1 Power* 110 kw - 150 hp @ 9750 rpm Torque* 11.9 kgm (86.1 lb-ft) @ 8000 rpm Fuel injection Marelli electronic fuel injection, 54 mm throttle body Exhaust Single steel muffler with catalytic converter Emissions Euro 2 TRANSMISSIONGearbox 6 speed Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3rd 28/20, 4th 26/22, 5th 24/23, 6th 23/24 Primary drive Straight cut gears; ratio 1.84 Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 36 Clutch Dry multiplate with hydraulic control POWER CURVE Click here * = Data calculated using an inertia dynamometer close Z danymi Hyper...-jako Concept-Bike'a jest nedznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Paul Smart 1000 GT 1000 Sport 1000 Moim skromnym zdaniem to to piękne jest :evil: Szczególnie podobają mi się szprychowane felgi - taki oldschool którego brakuje w japońcach :!: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 DLA MNIE BOMBA!!! Ducati ładnie na ten rok się przygotowało. Wszystkie są piękne. Tylko moim zdaniem Ducati jakoś zawsze ładniej wyglądają na fotografiach niż w rzeczywistości... co nie świadczy, że brakuje im urody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Jeśli ktoś się chce bliżej zapoznać z Ducati Sport Classic to polecam lekture grudniowego Świata Motocykli ;) Jednak powiem szczerze, że srednio odpowiada mi taki styl (a model Paul Smart 1000 to jak dla mnie porażka). Wole monstera pokaznego na fotach w pierwszym poście :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodi Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Niedość że piękne to i piękne wręcz cudowne :-D Ducati :arrow: ma jedną wade 8O nie jest moje :-D Cytuj " Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " . "The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Te old schoolowe Duki wygladaja genialnie! No rewelacja, mozna wzdychac z zachwytu. Piekna, klasyczna linia. Ciekawe, jak to bedzie jezdzic z tym USD z przodu... Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.