Maciora Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 No to teraz się chyba ja powinienem wypowiedzieć :) Ja zrobiłem ten tłumik dla tego że poprostu chciałem zobaczyć jak jawa będzie wyglądała z tłumikiem trochę innym od oryginalnego. Piotr powiedział że jestem laikiem, na pewno nie będę się z nim kłucił bo na pewno ma większe doświadczenie ode mnie, ale zaznaczam że wiem że w 2-suwach tłumik musi mieć specyficzną konstrukcję, i musi ona być obliczona odpowiednio do danego silnika. Zrobiłem ten tłumik w ciemno, nie mając pojęcia jak moto będzie się z nim zachowywało. Jednak go zostawilem, dlaczego? Po pierwsze, bardziej mi się opdoba od standardowych rur, po drugie ma fajny dźwięk, który sprawia że dźwięk jawy jest fajny miękki, basowy. Zjeba*y wygląd? mi się podoba i innym którzy widzieli (i słyszeli) moto na żywo. Co do pracy silnika, tak jak to jawy do 3kRPM jest trochę mułowaty (czyt. trochę bardziej niż przy oryginalnych tłumikach), ale za to powyżej 3kRPM jest bardziej żwawy i wykręca się na wyższe obroty. Przy normalnych tłumikach jawa mi jechała na 2 biegu max do około 90km/h, po założeniu tego jednego prędkość na 2 biegu dochodzi do ok. 105km/h. Spalanie wzrosło max o 0,5l/100km. To tyle z mojej strony :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 18 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 no tak... zwłaszcza ze obejzałem sobie ten filmik co go zamieszcił... no i co tu duzo mówic.. na wsi ludzie maja rózne poglady i teorie. po Tym poscie mysle ze daruje sobie kombinowanie z tłumikiem i poprostu kupie nowe nie zasyfione nagarem kolanka połyskujace pieknym chromem (chyba ten połysk bardziej do mnie przemawai:P ) no i rozejze sie za uzywanymi wkładami do tych tłumików;) moze ma ktos całe wydechy na zbyciu? POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Nie no filmik wypas :-D Z gatunku wieś tańczy i śpiewa :-D Teksty po prostu przepiękne "na głuumie jadziee" Wiejska gwara rządzi :-D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Obniży sie v-max... Moment dostepny z niższych obrotów.. wieksze spalanie. Chyba 10 taki post w moim wykonaniu ... Takie tematy były już poruszane na forum .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 wiesz filmik był kręcony przez mojego kuzyna - do inteligentnych on nie należy - został wyrzucony nawet z zawodówki wiec należy mu sie troche wyrozumiałości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 A jak jest tylko jeden tłumik to co z symetrycznym rozłożeniem mas w motocyklu? Nie ciągnie go na jedną stronę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 19 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 czy ja dobrze słysze??? na DRUGIM BIEGU 90km/h????????? powiedzcie mi jak to jest ja na mojim sprzecier jezdziłęm na dwójce tak do 50km/h max.... jak to jest mozliwe ze na 2 jezdzie ten motorek 90? przecież sa jeszcze dwa biegi...????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Tak to jest możliwe, bo mam elektroniczny bezstykowy zapłon. Jak oglądałeś stronę to na pewno to wyczytałeś... A tak na marginesie to na 3 biegu idzie do około 130km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Tak to jest możliwe, bo mam elektroniczny bezstykowy zapłon. Jak oglądałeś stronę to na pewno to wyczytałeś... A tak na marginesie to na 3 biegu idzie do około 130km/h.Ja też mam ten bezstykowy zapłon i wiem ze to jest nie możliwe - sprawdzałem rowerowym licznikiem i maks na 2 to tak troche powyżej 70 wiec widze ze piszesz troche bajki z tymi predkościami. Przy 130 na trójce silnik by dawno z ramy wyskoczył. Tak samo zresztą jak przy 100 na dwujce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 A na jakim module i czujniku masz złożony ten zapłon???Licznik mi nie może dużo kłamać bo go kalibrowałem z licznikiem rowerowym a opieram się tylko o wskazania licznika zamontowanego w moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Ja mam Zapłon Prameti - ustawiony na 3mm (żeby sie wkręcał na wyzsze obrot lecz ze słabszym dołem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Men, to nie mów że masz taki sam zapłon, bo mój działa na całkiem innej zasadzie (no może nie tak całkiem innej, ale innej). Ty masz w swoim module zaprogramowaną mapę punktów zapłonu do iluś tam kRPM a ja w moim zapłonie nie mam żadnych map i zapłon jest prościej zrobiony, bez żadnych blokad, odcięć i innych dupereli. Nie będę się wypowiadał na temat zapłonu Prametti bo nie miałem z nim "na żywo" do czynienia, słyszałem tylko że jest chujo*y i często się sypie... Nie miałeś okazji jechać na mojej Jawie, więc skąd u Ciebie taka pewność że moja Jawa nie pojedzie na drugim biegu ponad 100km/h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Zazznijmy od początku: bez żadnych blokadA prameti ma jakieś blokady? słyszałem tylko że jest chujo*y i często się sypie... Poczytaj troche TO forum to zobaczysz ze zapłon PRAMETI ma same pochlebne opinie. Nie miałeś okazji jechać na mojej Jawie, więc skąd u Ciebie taka pewność że moja Jawa nie pojedzie na drugim biegu ponad 100km/h?Gdyż wtedy silnik musiałby miec ponad 8000 (a dokładnie 8351.6623), a konstrukcja silnika jawy uniemożliwia mu wkrecenie sie na takie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Ja nie wiem czy ma blokady, napisałem przecież że nie miałem z nim styczności, a co do funkcjonalności to tylko czytałem opinie innych użytkowników, którzy twierdzilki że lubi być awaryjny. Ja nie mam zdania na ten temat, ale z chęcią bym przetestował ten moduł. ...wtedy silnik musiałby miec ponad 8000 (a dokładnie 8351.6623), a konstrukcja silnika jawy uniemożliwia mu wkrecenie sie na takie obroty no widzisz a jednak to jest możliwe... ja Ci nie będę wmawiał że tak jest, to jest Twoja sprawa czy w to wierzysz. Jak chcesz to zawsze możesz przyjechać to Ci zaprezentuję :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Jak chcesz to zawsze możesz przyjechać to Ci zaprezentujęJak zrobie prawko to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.