Skocz do zawartości

JAWA TS 350, zabawy z tłumikiem... czy warto?


JAKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to teraz się chyba ja powinienem wypowiedzieć :) Ja zrobiłem ten tłumik dla tego że poprostu chciałem zobaczyć jak jawa będzie wyglądała z tłumikiem trochę innym od oryginalnego. Piotr powiedział że jestem laikiem, na pewno nie będę się z nim kłucił bo na pewno ma większe doświadczenie ode mnie, ale zaznaczam że wiem że w 2-suwach tłumik musi mieć specyficzną konstrukcję, i musi ona być obliczona odpowiednio do danego silnika. Zrobiłem ten tłumik w ciemno, nie mając pojęcia jak moto będzie się z nim zachowywało. Jednak go zostawilem, dlaczego? Po pierwsze, bardziej mi się opdoba od standardowych rur, po drugie ma fajny dźwięk, który sprawia że dźwięk jawy jest fajny miękki, basowy. Zjeba*y wygląd? mi się podoba i innym którzy widzieli (i słyszeli) moto na żywo. Co do pracy silnika, tak jak to jawy do 3kRPM jest trochę mułowaty (czyt. trochę bardziej niż przy oryginalnych tłumikach), ale za to powyżej 3kRPM jest bardziej żwawy i wykręca się na wyższe obroty. Przy normalnych tłumikach jawa mi jechała na 2 biegu max do około 90km/h, po założeniu tego jednego prędkość na 2 biegu dochodzi do ok. 105km/h. Spalanie wzrosło max o 0,5l/100km. To tyle z mojej strony :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak... zwłaszcza ze obejzałem sobie ten filmik co go zamieszcił... no i co tu duzo mówic.. na wsi ludzie maja rózne poglady i teorie. po Tym poscie mysle ze daruje sobie kombinowanie z tłumikiem i poprostu kupie nowe nie zasyfione nagarem kolanka połyskujace pieknym chromem (chyba ten połysk bardziej do mnie przemawai:P ) no i rozejze sie za uzywanymi wkładami do tych tłumików;) moze ma ktos całe wydechy na zbyciu? POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ja dobrze słysze??? na DRUGIM BIEGU 90km/h????????? powiedzcie mi jak to jest ja na mojim sprzecier jezdziłęm na dwójce tak do 50km/h max.... jak to jest mozliwe ze na 2 jezdzie ten motorek 90? przecież sa jeszcze dwa biegi...?????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest możliwe, bo mam elektroniczny bezstykowy zapłon. Jak oglądałeś stronę to na pewno to wyczytałeś...  

A tak na marginesie to na 3 biegu idzie do około 130km/h.

Ja też mam ten bezstykowy zapłon i wiem ze to jest nie możliwe - sprawdzałem rowerowym licznikiem i maks na 2 to tak troche powyżej 70 wiec widze ze piszesz troche bajki z tymi predkościami. Przy 130 na trójce silnik by dawno z ramy wyskoczył. Tak samo zresztą jak przy 100 na dwujce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Men, to nie mów że masz taki sam zapłon, bo mój działa na całkiem innej zasadzie (no może nie tak całkiem innej, ale innej). Ty masz w swoim module zaprogramowaną mapę punktów zapłonu do iluś tam kRPM a ja w moim zapłonie nie mam żadnych map i zapłon jest prościej zrobiony, bez żadnych blokad, odcięć i innych dupereli. Nie będę się wypowiadał na temat zapłonu Prametti bo nie miałem z nim "na żywo" do czynienia, słyszałem tylko że jest chujo*y i często się sypie... Nie miałeś okazji jechać na mojej Jawie, więc skąd u Ciebie taka pewność że moja Jawa nie pojedzie na drugim biegu ponad 100km/h?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazznijmy od początku:

bez żadnych blokad

A prameti ma jakieś blokady?

słyszałem tylko że jest chujo*y i często się sypie...

Poczytaj troche TO forum to zobaczysz ze zapłon PRAMETI ma same pochlebne opinie.

Nie miałeś okazji jechać na mojej Jawie, więc skąd u Ciebie taka pewność że moja Jawa nie pojedzie na drugim biegu ponad 100km/h?

Gdyż wtedy silnik musiałby miec ponad 8000 (a dokładnie 8351.6623), a konstrukcja silnika jawy uniemożliwia mu wkrecenie sie na takie obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem czy ma blokady, napisałem przecież że nie miałem z nim styczności, a co do funkcjonalności to tylko czytałem opinie innych użytkowników, którzy twierdzilki że lubi być awaryjny. Ja nie mam zdania na ten temat, ale z chęcią bym przetestował ten moduł.

 

...wtedy silnik musiałby miec ponad 8000 (a dokładnie 8351.6623), a konstrukcja silnika jawy uniemożliwia mu wkrecenie sie na takie obroty

 

no widzisz a jednak to jest możliwe... ja Ci nie będę wmawiał że tak jest, to jest Twoja sprawa czy w to wierzysz. Jak chcesz to zawsze możesz przyjechać to Ci zaprezentuję :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...