Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Hmm, to jak psikać tym smarem, czy zrobić fotkę i zapodać na forum, czyli poczekać jeszcze trochę? Bo jak raz psiknę smarek, to mogę mieć potem probkem z usunięciem smaru (brak dojścia dokłdanego z zewnątrz). Aha, dziś zanabyłem Loctite (10 ml za 27 zł :!: ). Tylko to dziadostwo jest czerwone i może głupio wyglądać tak pomalowane aluminium. W każdym razie w ostateczności przesmaruję dziurę Loctitem i kuniec, ale wtedy nie będę mógł tegoż lustra regulować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Mi kiedyś lusterko podczas jazdy zdmuchnęło 8O Było nasadzone na kawałek szmaty - lepiej wypróbuj inny patent :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Loctite powinien zadziałać ... nie można było kupić w innym kolorze? Ja miałem kiedyś niebieski ... w sumie to jeszcze gorzej, bo Duc ma czerwone elementy, a niebieskie :roll: Powodzenia zyczę. A może wywalisz te włoskie lusterka i kupisz jakieś tanie ładne w Louisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 A może wywalisz te włoskie lusterka i kupisz jakieś tanie ładne w Louisie.Problemik w tym, drogi VX'ie, że kupiłem te lustra na jesiennym bajzlu w Poznaniu i dopiero teraz stwierdziłem, że lubią się podczas jazdy wyginać. Kupiłem je m.in dlatego, iż byłuy w miarę tanie (70 zł za komplet) a identyczne w katalogu, podajże Polo, kosztują pod 100 euro. Szkoda mi więc trochę kasy, bo, jak powiedziałem, nawet nie zdążyłem się nimi nacieczyć. No chyba że będę mniej uczciwy i je wystawię na allegro i kupię siakieś inne z Louisa... No nic, powalczę z nimi jeszcze, a jak nic nie da, to założę oryginalne od Duca i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 drogi Dominiku czy nie próbowałes wersji zapodanej przeze mnie ? A wpadł mi jeszcze taki pomysł zeby jesli to mozliwe wcisnąć w ten otwór troche tasmy teflonowej uzywanej w hydraulice do uszczelnien.Cienka,mocna i zawsze mozna ja usunąć.Tyle ze biała :cry: A moze preparat do osadzania śrub? Np Wurth kolor czerwony (średnio mocny) Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 EN500 mój drogi :lol: :lol: Dobra, jutro walnę tam trochę Loctite'a (VX - miałeś rację, toto jest niebieskie), i zobaczymy co się będzie działo. Pozdrawiam i trzymajcie kciuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 1. z kupowaniem nowych oczywiście żartowałem.2. teraz już wiesz, czemu cena była taka atrakcyjna :lol: 3. czyżby były jakieś ładniejsze lusterka, niż oryginalne Monsterowskie???4. pozdrówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 18 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2003 sama obrobka cieplana nic nie da przynajmniej moim zdaniem! ktos tutaj mowil o smarze wic wiadomo jest ze chcemy zwiekszyc tarcie miedzy tymi czesciami ja bym sprobowal czegos o bardziej domowym rodowodzie np :idea: woda z cukrem :D mozna ja pozniej podgrzac cukier sie skarmelizuje i zwiekszy tarcie mozesz nawet je zatrzec jak sie postarasz! to tylko taki moj teoretyczny pomysl i nie chce zostac zjeba*y za chwile ze to pewnie nie bedzie dzialac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 26 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2003 Chyba (chyba :!: ) znalazłem rozwiązanie tego problemu :twisted: Miałem dokładnie to samo. Byle dziura, byle obtarcie rękawem, byle co i lusterko przestawione.Znalazłem na to sposób - nie wiem czy w innych motorach jest to możliwe. Odkręciłem drążek lusterka przy kierownicy. Lusterko na kulce pociągnąłem do samego oporu, do wewnątrz, do samego końca. Poluzowany drążek przesunąłem do przodu o odpowiedni kąt. Wykonując to patrzyłem w lusterka. W ten sposób wyregulowałem lusterko prętem a nie kulką. Teraz na kulce pozostaje tylko część regulacji :!: Nawet jak w dziurze czy czymś takim mi się lustro przestawi to mogę je poprawić w mgnieniu oka.Lusterko ma tylko dwa stopnie swobody podczas gdy normalnie ma 3 :!: Warto spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Ja kiedys mialem taki sam problem tyle ze w shadowce. Jest na to sposob... kulka dociskana jest do gniazda za pomoca sprezynki i nakretki regulacyjnej... mozna sie do niej dobrac wyciagajac lustro (same szklo) dociagasz nakretke i lustro ciasno sie obraca.... ale to nie koniec :D zostaje jeszcze wlozyc lustro do srodka.... i to juz jest klopot:( mi osobiscie sie nie udalo i zbilem szklo...problem sam sie rozwiazal, poszedlem do Larssona i kupilem nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Października 2003 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Witam z lusterkowym problemem po przerwie :lol: kulka dociskana jest do gniazda za pomoca sprezynki i nakretki regulacyjnej... mozna sie do niej dobrac wyciagajac lustro (same szklo) dociagasz nakretke i lustro ciasno sie obraca.... U mnie niestety nie ma sprężynki w gnieździe, kulka po prostu sobie w nim siedzi. Lusterko jest też nierozbieralne. Niestety, mimo upływu całego sezonu, lusterko nadal się rusza :lol: Zastosowałem dotąd patenty:1. Loctite - nie sprawdził się: przy szybszej jeździe wykruszył się pod wpływem wiatru. 2. Kropelka - j.w.3. Smar do łańcucha - rzeczywiście, tarcie zwiększyło sie, lusterko usztywniło, ale smar ulatnia się chyba pod wpływem tarcia powietrza i po jakiś 5-6 dniach lustro znów powiewa na lewo i prawo. 4. Poxilina - zalepiłem gniazdo poxiliną. To było niezłe bo poxilina jest popielata, więc zupełnie nie rzucało się w oczy w chromowanym lusterku. Niestety, wibracje robią swoje i po kilku dniach jazdy poxilina po prostu wykryszyła się i odpadła. Póki co widze jeszcze takie panenty: 1. Metoda Coolera - wywiercić od spodu malutką dziurkę i wkręcić jak najmniejszą śrubkę, dokręcić ją i w ten sposób unieruchomić lusterko w gnieździe. No, ale to wiąże się z inegerencją, nie wiadomo jak to będzie wyglądąć i czy lustro nie pęknie podczas pracy. 2. Metoda Profanera - na cukier. Trzeba przećwiczyć. 3. Metoda Pipcyka: Można użyć jakiegoś modyfikatora, lub rozpuszczalnika - tworzywo zwiększy swoją objętość ( spuchnie) czyli reasumując dziura będzie ciaśniejszao ile Pipcyk wyjaśni mi co to ten modyfikator, gdzie coś takiego kupić i jak użyć...4. Metoda Seby: wyregulowanie lusterka za pomocą odpowiedniego ustawienia drążka, a nie samego lustra. Metoda w sumie najprostsza, a być może i najskuteczniejsza. U mnie problem jest jednak taki, że lustro nie ma stopni regulacji, tylko można je obracać w gnieździe praktycznie dookoła własnej osi. Także nie wiem, jak znaleźć ten maksymalny punkt wygięcia lusterka. No nic, jakieś propozycje który wariant wybrać, czy może jeszcze nowe pomysły? Bo sezon się kończy :lol: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Ja mam jeszcze jedną metodę :D :D Pozbyć się wszystkich środków smarujących z pomiędzy kulki a elementu z nią współpracującego, a następnie energicznymi ruchami doprowadzić do zatarcia kulki w lusterku, niczym tłoka w cylindrze. :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Możesz jeszcze spróbować pasty silikonowej H (chyba takie oznaczenie, nie jestem pewien na 100%) - to jest silikon nie zastygający, używany np. w magnetofonach, żeby kieszenie na kasety się powoli otwierały. Nie jest to twarde, więc się nie wykruszy, nie wiem, jak się będzie zachowywać przy wietrze, czy nie będzie wywiane. Trochę Ci podklei lusterko, ale nie na stałę, więc możliwość regulacji zostanie. Jedyny mankament na chwilę obecną to to, że silikon H jest biały. Pozdrawiam! Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 9 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 Albo w ogóle wypierd*** te lusterka. Psują linię, a i tak mało w nich widać, bo się telepią. Założysz na podstemplowanie dowodu przy badaniach technicznych i tyle. PZDRJa zawsze się oglądam za siebie (w mieście), bo martwe pole może spowodować, że też jacio będzie martwy :? ... dlatego nie lubię martwego pola 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Października 2003 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 Heh, żebyś kurde wiedział Jacio. Tym bardziej, że na południu Europy wszyscy ściągają w Monsterach lustra. Niby dla podkreślenia linii, ale chyba dla szpanu. Oczywiście jeżdżą tez bez kasków, ale to inna bajka. Koza - może jeszcze ten silikon wypróbuję, gdzie go szukać? Tylko nie mów mi że w sklepie z magnetofonami :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.