Skocz do zawartości

Powiedzcie jaką 80 warto kupić.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale co ci daje cylinder jak jest zablokowana :/ Moja dt jest 87. Dt seryjnie ma 10koni. Ja z cylindrem 112cm, gaznikiem 28mm i wydechem gianelli (w pelni odblokowana moge liczyc na 19). Dt wazy 110kg z plynami (dane z serwisowki). A ts-ka z plynami kolo 90 jak nie mniej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to cylinder tuningowy. A z którego roku jest ta twoja DT??Na 3 pojedziesz na gumie??Jak patrze na ALLEGRO to widze że DT mają 17KM (Tak piszą chociażja nie wieże) ILE WAŻY YAMAHA DT??

Mozesz napisac szanowny glabie czym masz chlodzony motocykl czy to moze by bylo zbyt skomplikowane zdanie?

Dt'tka chodzi na gume z 5 biegu z gazu i ma 45km jak na hardenduro przystalo.

A co do TS'ki to glupio zrobiles bo zamiast tuningowego cylinder powinienes kupic super-extra-tuningowy....

 

Niektorzy mnie zalamuja :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde moja dt Bartku ma 80km przy 1tys obr :P

A tak serio to takie masz problemlevoir zeby zobaczyc czy masz na cylindrze zeberka czy masz chlodnice?? to chyba za duzy wysilek.

Odblokuj ja i koniec tematu- oczyszczalnia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej weście bo chłopak, za klikanaście lat kupi tą DT i się zdziwi :P

 

levoir jaki jest sens pisać oby pisać. Człowieku prawisz takie mądrości o tych motocyklach a nie masz zielonego pojęcia czym jest chłodzona twoja TS :!:

 

Jeżli wiesz co to jest cylinder(to jest to do cego przyczepiony jest gaźnik i wydech) :mrgreen: to jeżeli masz takie blaszki przyspawane do tego cylindra to masz chłodzoną powietrzem a jeżeli to jest tylko taki kwadracik bez blaszek gładki po bokach to jest to cieczak :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz napisac szanowny glabie czym masz chlodzony motocykl czy to moze by bylo zbyt skomplikowane zdanie?  

Dt'tka chodzi na gume z 5 biegu z gazu i ma 45km jak na hardenduro przystalo.  

A co do TS'ki to glupio zrobiles bo zamiast tuningowego cylinder powinienes kupic super-extra-tuningowy....

Gdybym ja zastanawiał się czy zarejestrować sie na tym forum i przeczytał takie teksty to już nigdy więcej bym tu nie zajrzał...ale jestm sto pare dni i przyzwyczaiłem się do ogólnie panującego chamstwa wśród wszystkowiedzących i cudownych użytkowników. :lol: Nie możecie kolesiowi normalnie odpowiedzieć? Tacy jesteście zajebiści i fajni?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym ja zastanawiał się czy zarejestrować sie na tym forum i przeczytał takie teksty to już nigdy więcej bym tu nie zajrzał...ale jestm sto pare dni i przyzwyczaiłem się do ogólnie panującego chamstwa wśród wszystkowiedzących i cudownych użytkowników.  Nie możecie kolesiowi normalnie odpowiedzieć? Tacy jesteście zajebiści i fajni?

Przeczytaj sobie pierwsza strone bo widze ze podobnie jak kolega od DT hardenduro masz problemik z czytaniem ze zrozumieniem :P . Ja jak nie jestem czegos pewnien to o tym nie pisze nie mowie tego a nie rozglaszam to na ogolnoswiatowym forum. Pozatym jakby kolega sprawe traktowal powaznie to by zapytal jak sprawdzic czy ma chlodzony ciecza czy powietrzem, a on zamiast tego wyjezdza z ponad 20 konna DT80 hardenduro :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chodziło mi tylko o to że wylatujesz z jakimiś epitetami i znając życie już uciekł z tego forum i załozył podobny temat na motorower.pl gdzie DT ma 32 KM. Ale faktem jest że koleś jest niekonkretny i nie wie jaki ma motocykl. To tyle i proponuje tym optymistycznym akcentem zakończyć spamowanie. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
tym się akurat nie zgodze bo jezeli koniecznie chciałby rejestrować to jedynie kupi akumulator i owiewke UFO (chyba można akumulator schować za owiewke) z tyłu zamontuje światła, kierunki, klakson, prędkościomierz i jazda (jednak koszty są niebanalne i się to nie opłaca w takiej 80). Pozdro

 

Skąd wziąłeś takie rewelacje? Z Internetu? To przestań czytać i weź się za coś mądrzejszego. Do zarejestrowania potrzebne jest świadectwo homologacji wydawane przez importera motocykli na Polskę. Jeśli myślisz, że takie świadectwo można od ręki uzyskać, to się mylisz. Jest praktycznie nie do pozyskania. Jeżeli kupujesz motocykl z homologacją, to świadectwo dostajesz razem z dokumentami, jeżeli kupujesz bez homologacji, to powodzenia w uzyskiwaniu świadectwa od importera.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chodziło mi tylko o to że wylatujesz z jakimiś epitetami

NIe wylecialem odrazu, zaczalem jak chlopak zaczal pisac glupoty i nie chcial odpowiedziec na pytanie ktore do tematu wnioslo by naprawde wiele i pomogloby to nam wybrac dla niego motocykl

 

znając życie już uciekł z tego forum i załozył podobny temat na motorower.pl gdzie DT ma 32 KM.

Trudno, ja wole na naszym

4um poczytac cos madrzejszego

Ale faktem jest że koleś jest niekonkretny i nie wie jaki ma motocykl.

Rowniez to zauwazylem

 

To tyle i proponuje tym optymistycznym akcentem zakończyć spamowanie. Pozdro

Ja rowniez :mrgreen:

 

BTW temat powinien z miejsca znalesc sie w oczyszczalni bo to walkowane juz 100 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Cały ten temat jest po prostu do dupy. Levior, 13-letni Mistrzu Ciętej Riposty, zacznij zadawać konkretne pytania i dawać konkretne odpowiedzi bo póki co piszesz żeby coś napisać.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem powinnismy bardziej poinformowac naszego kolege jak wyglada caly ten cylinder. najlepiej odpal motocykl, wtedy spojrz na to czym go odpaliles, taki kopnik czy jakby to prosciej powiedziec taka wajcha to jest, no i to oznacza ze to duze co robi stuku puku to jest silnik, z niego powinien odstawac taki kawalek do ktorego wkreca sie swiece, na swiecy znajduje sie taka fajka, wiec jesli w tym metalowym jest swieca, i jest to na tym co robi stuku puku to znaczy ze jest to prawdopodonie cylinder, nastepnie musisz wyterzyc wzrok lub tez poprosic kolezanke zeby spojrzala na to metalowe i powiedziala Ci czy sa na nim takie blaszki metalowe czy jest gladkie, jak chcesz mozesz dotknac tylko uwazaj bo jak motor chodzi to moze to byc troche gorace,

jesli bedziesz nadal mial problem z okresleniem czy sa blaszki czy jest gladka powierzchnia to napisz, napiszemy dokladniejsza instrukcje

 

serdecznie pozdrawiam,

Wazzabii

 

p.s.

a jak on ma wersje chlodzona cieklym azotem? to przeciez beda rurki a nie zeberka czy tez gladka powierzchnia... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...