Adam Paweł Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Czy wyjeżdżenie benzyny do ostatniej kropli, do suchych gaźników, aż silnik zgaśnie - jest szkodliwe :?: Instrukcja i kierowcy przed tym przestrzegają - czy to sprawia mocny ból silnikowi :?: I dlaczego sprawia ból :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 bylo juz czlowieku :!: Adam M. sie na ten temat wypowidal, uzywaj opcji szukaj :!: po co powielac istniejeace tematy :!: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Niestety, nie umiem nic znaleźć... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 a po co tak robisz ? 8O serio, ciekawi mnie to :lol: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Nie robię tak :-D Raz mi sie zdarzyło, bo stacja okazała się za daleko :-D No i 2-3 razy motorek mi prawie zgasł, bo nie dosć szybko przełączyłem kranik na rezerwę.Więc moje pytanie jest raczej teoretyczne - chcę się jak najwięcej dowiedzieć o działaniu motocykla. Wiedza zawsze może się przydać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 mi sie wydaje że tu głównie chodzi o cały syf który znajduje sie na dnie baku albo gazników z końcem paliwa wszystko jest zassane co może doprowadzic do zabrudzenia ewentualnie zatkania dysz w gazniku a jak wiadomo w baku portafi byc woda i takie tam zanieczyszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 mi sie wydaje że tu głównie chodzi o cały syf który znajduje sie na dnie baku albo gazników z końcem paliwa wszystko jest zassane co może doprowadzic do zabrudzenia ewentualnie zatkania dysz w gazniku a jak wiadomo w baku portafi byc woda i takie tam zanieczyszczeniaA takie cudo jak filtr paliwa nie znacie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 no w sumie fakt z tym filtrem ale wody nie zatrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody_88 Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 nie jest to szkodliwe :P jezeli motocykl zostaje na zime w garazu to lepiej zeby bak byl suchutki lub pelny po sam korek!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 jezeli motocykl zostaje na zime w garazu to lepiej zeby bak byl suchutki lub pelny po sam korek!! Nie ma LUB :!: . Powinien być zatankowany pod korek. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szypeczek Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Ja tam bardzo często wyjeżdżam benzynę do zera. Mam na myśli oczywiście do rezerwy. Niestety w moim zygzaku już tak jest... ;) Wtedy tylko muszę podkręcić ssanie i raczej nie mam problemu z odpaleniem sprzęta... A czy to mu nie służy... Hmm... nie wiem. Jeszcze (Bogu dzięki :) ) nic się nie zepsuło...! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 no w sumie fakt z tym filtrem ale wody nie zatrzymaFiltr powinien pełnić rolę odstojnika, czyli wylot nie może być na najniższym poziomie,a nieco wyżej - wtedy powstrzyma i wodę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 A nie jest tak że wyjeżdzenie paliwa do suchego gaźnika zubaża drastyczniemieszanke przed zgaśnięciem moto i to jest szkodliwe dla silnika ?? Nie wiem, pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_87 Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 W gsxf jest specjalny przełącznik, który się przełącza, gdy wyjeździ się do 0 paliwo. Dzięki niemu paliwo jest przelewane do gaźnika. Mi się jeszcze nie zdarzyło na szczęście korzystać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 A nie jest tak że wyjeżdzenie paliwa do suchego gaźnika zubaża drastyczniemieszanke przed zgaśnięciem moto i to jest szkodliwe dla silnika ?? Nie wiem, pytam. O ile pamiętam Piotr Dudek już to raz bardzo ładnie opisał na forum. Właśnie chodzi o to zubożenie mieszanki i lokalne przegrzanie gratów w silniku (zawory, gniazda...). Inne powody raczej mniej istotne. Syf z baku (jesli kto ma) jest na dnie tam gdzie kranik więc nie ma znaczenia czy bak pełen czy prawie pusty (w czasie jazdy - nie podczas odstawienia na zimę) bo i tak spłyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.