Pompka Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 ma czyścić układ dolotowy tak samo a ma więcej oktanów. Jak niby czyści układ dolotowy? I z czego? Mam wrazenie, że to sprytny chwyt marketingowy a Ty dałes się złapać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Ja tankuje na Shellu - Vpower . Gdybym mial wiecej kasy to oczywiscie lałbym V-Power Racing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 ma czyścić układ dolotowy tak samo a ma więcej oktanów. Jak niby czyści układ dolotowy? I z czego? Mam wrazenie, że to sprytny chwyt marketingowy a Ty dałes się złapać ;) Tak pisali w ulotce reklamowej- czyści zawory z osadów po odparowującej mieszance. A złapać sie nie dalem, bo jeszcze tego nie tankowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubacek Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 naczyściłem się zbiorników i gaźników i radzę się wystrzegać podejrzanie taniego paliwa na małych stacjach , chyba że znasz właściciela a na shell-u nigdy się nie zawiodłem wiec polecam nawet zwykłą a tym bardziej v-pover nie zaszkodzi dolewać dodatki wzbogacejące i wytrącajace wodę z paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Co do paliwek, to generalnie unikam tzw. no name'ów i tego cholernego i złodziejskiego zielonego miśka pt. PREEM. Przez kut..sów byłbym się zabił w Tatrach na serpentynach. Zatankowałem tam 98-kę, zapłaciłem i pojechałem. Piękny winkielek, pełne złożenie, wyjście z zakrętu, a silnik szarpie, że wyjechałem na cóś a'la power slide i z kur...ami na ustach.Jak wróciłem do domu i zalałem na BP maleństwo zaiwania po staremu.Ale to nie dało mi nauczki - jakiś rok później też zatankowałem i to samo (dokładnie). Tak że teraz omijam tych bandytów z PREEM'u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Z paliwem jest tak: wiekszość paliwa pochodzi od naszych wschodnich sąsiadów, norma dobrego paliwa do np. do 10 czegos tam (sorki ale zapomnialem jak ta norma sie nazywa). Jednak w naszym kraju norma ta jest do 30 (czegoś tam). Co to powoduje? Ano to że mając litr paliwa z normą do 10, można spokojnie dolać troszke np. wody lub innych syfów i z litra mamy np. 1,3 litra paliwa które trzyma polską normę (bo do 30 czegoś tam). Rachunek jest prosty, sprowadzając 1000 Litrów paliwa, jestes wstanie sprzedać 1300!!!!!! Więc jest tak, że u nas nie ma dobrego paliwa. No chyba że sam sprowadzisz, zalejesz zbiorniki na stacji i będziesz kontrolowal jakość paliwa. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 20 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 No widze ze temat sie rozwija mam nadzieje ze bedzie tak dalej . Ja kiedys zalalem paliwko ze stacji no name i dt nie chciala sie wkrecac powyzej 7-8 tys obr tylko cos ja blokowalo . Wiec nie tankujcie na stacjach no name Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 ma czyścić układ dolotowy tak samo a ma więcej oktanów. Jak niby czyści układ dolotowy? I z czego? Mam wrazenie' date=' że to sprytny chwyt marketingowy a Ty dałes się złapać ;)[/quote'] Tak pisali w ulotce reklamowej- czyści zawory z osadów po odparowującej mieszance. A złapać sie nie dalem, bo jeszcze tego nie tankowałem. Spróbowałem tego cuda w Focusie. Może i silnik żwawiej sie kręci ale spalanie wzrosło o 0.5 l/100km. Na razie przejeździłem 2 baki (100l) ale finansowo dużo gorzej niz na PB95. Stwierdzam że do spokojnego jeżdżenia to sie nie opłaca. A do motocykla dalej leję V95 Shella. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Ja nie miałem nigdy w rzadnym motocyklu obajw szczelania z rury czy jakiegos mulenia idt...Przy kiepskim paliwie czasami dało sie odczuć malutki spadek z mocy...A najlepszym testerem na totalne ,,szczyny' na stacji była moja poczciwa ZX-6R która na biegu jałowym bardzo ciezko i nierównomiernie pracowała. Jak zaczełem jej lać Shela to już później mruczała spokonie i ustabilizowanie z zadowoleniem ;) Od tej pory tankuje na Shelu, a czasami na pewnej stacji PKN ORLEN która ma najtańsze paliwko chyba w całej okolicy a silniczek dostaje super power-a ;) Hmmm...ciekawe co oni tam dolewaja ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomex Yamaha YBR125 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Do tej pory lałem tylko PB95 na BP. Nie miałem problemów z gaźnikiem ani silnikiem. Ale muszę raz spróbować z PB98 Supreme albo z innym Vpowerem (trudno, a niech stracę parę zł) - jeśli poczuję wzrost mocy to uwierzę w reklamy tych paliwek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.