Skocz do zawartości

Nowe dziecko BMW 2007


Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jedno na temat BMW cena motocykli jest zwalająca z nóg i cennik przeglądu moto niech to hu..... strzeli ceny jak z kosmosu

 

przykładowo przegląd po 20tyś km kosztuje w granicach 2000 zł :-D :D

" Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " .


"The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, BMW ma świetne rozwiązania techniczne. Zawieszenia paralever, telelever, duolever, ESA w K1200S i cała masa innych rozwiązań.

Suzuki można porównać z BMW ale tylko porównując Hayabusę z K1200S właśnie. Okazuje się wtedy, że BMW wcale nie wypada kiepsko :mrgreen:

To, że BMW nie ma w swojej ofercie motocykli lasy GSXR1000 czy R1 spowodowane jest tym że produkty tej marki skierowane są do innej grupy odbiorców, tak jak wspomniał Kodi.

 

PS. Kodi, zmartwiłeś mnie trochę ceną przeglądu :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek takie życie :D jak mój boss mawiał (też motocyklista) " życie to niejebajka"

" Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " .


"The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem milosnikiem BMW to nie ukrywam ,nie trzeba studiowac prasy fachowej aby zauwazyc ze to sprzety wielkie ,ciezkie ,zwaliste , porownujac osiagi japonskich motocykli, BMW gonia je z zadyszka. Jak sam napisales ABS,podgrzewane manetki,itd jak chce miec cieplo ,miekko ,bezpiecznie i wygodnie to wsiadam do auta, a moto dla mnie ma byc szybkie ,zwinne ,dzikie .Kazdy szuka czegos innego rzecz gustu .Nikt i nigdy mnie nie przekona ze motocykle BMW to czolowka swiatowa, moze maja grupe milosnikow wsrod turystow. Pozdro!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja się cóś nie cóś wypowiem. Bo jak by nie patrzeć prawie 8 lat jeżdżę BMW :D

1. Cena przeglądu - no cóż, jak chce Ci się robić to w autoryzowanym serwisie, to letko nie będzie, ale kwota 2 000,- jest przesadzona, realnie z tego co ja wiem to tzw. mały przegląd kosztuje ok 600,- zł a duży ok 1000-1200 zł, czyli jak w samochodzie. Pamiętajcie, że w autoryzowanych serwisach żyje się przedewszystkim z obsługi samochodów, więc nikt nie będzie traktował ulgowo motocykli. A serwisy BMW słyną z wyższych cen niż serwisy innych marek. No ale z racji takiej że już teraz minęła nam wszystkim data 01-11-2005, to nie musimy tam jezdzić na gwarancji :) . Dla mniej zorientowanych w temacie - wynika to z przepisów GVO, czyli uwolnienie rynku motoryzacyjnego. W skrócie klient w okresie gwarancji może obsługiwać pojazd w każdym warsztacie (ale to musi być warsztat a nie tzw. garaż, i musi posiadać potwierdzenie zakresu czynności przeglądowych). Jednak jak mu się coś spier...oli to jedzie spokojnie do autoryzowanej stacji i jeśli uszkodzenie nie wynika z partackiej roboty tego tzw. nieautoryzowanego warsztatu, to robi to w ramach gwarancji. I mamy spokój z wysokimi cenami przeglądów, prawda? bo ceny filtrów i olejów do BMW są takie sami a nawet znacznie tańsze niż do japończyków.

2. BMW nie robi motocykli pokroju R1, GSXR itp., tylko szybkie motocykle turystyczne. Kieruje je dla klientów wiedzących czego chcą i odpowiednio zamożnych. No niech mi nikt nie mówi że jest inaczej.

3. Patent z kierunkowskazami, dla mnie jest idealny. Jak się kiedyś przejechałem Royal Venture, to się nie mogłem przyzwyczaić i często odwracałem wzrok z jezdni na ten przeklęty ciulnik. BMW robi prosto, chcesz w prawo użyj prawej łapy, w lewo użyj lewej łapy ;) .

4. Napęd wałem Kardana - poprostu rewelacja, natomiast w japończyku to wielka rzenada - dupa twarda, szarpie itp. a BMW nie czuję złych rzeczy z tyłu.

5. Paralever, czyli zawieszenie z przodu - esencja stabilności i wytrzymałości. Odsyłam na stronę www.boxer-motor.com tam klient opisuje jak centralnie przywalił w malucha i zawieszenia nie musiał prostować, co najwyżej skrzywieniu może ulec wahacz ale koszt jest nie porównywalnie niższy i wahacz można bezpiecznie prostować.

6. Cena - tu ich nie bronię, są kurwenie drogie, tyle tylko że prawie wcale nie tracą na wartości na rynku wtórnym. Ale są kurewnie drogie.

 

Obecnie jestem na etapie zmiany mojego maleństwa na coś nowszego. Chciałbym BMW ale nie wiem czy portfel mi pozwoli, a jak nie to później wrócę do tej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym należy do zalet motocykli BMW zaliczyc znikomą wręcz awaryjność i długoprzebiegowość (ktoś dawał niedawno zdjecie K100 (albo R100) z 1000000 przebiegu bez remontu) Jedyne co mnie razi w BMW to to zę jeszcze nie ma boxera chłodzonego ciecza tylko cały czas chłodzi je powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, tylko to znalazłem w sieci. Karter wskazuje na wyraźne pochodzenie od R1100 czyli 4V. Tyle wiem.

Ale tak na serio, myślę że to nie jest kwestia technologii tylko kwestią są oczekiwania klientów. Nie każdy chce mieć wyciszonego nowoczesnego boxera. wiesz o co chodzi. cóś jak w harley'u. Myślę że to kwestia tylko i wyłącznie oczekiwań klientów.

Bo BMW stań na taki jak na obrazku silnik z mocą grubo ponad 120 KM.

Ale czy to byłoby dobre rozwiązanie??? Nie sądzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...