Zachari Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Moje pytanie może zdziwić weteranów, ruskiej i nie tylko, techniki ale nie bardzo wiem jak ustalić i stwierdzić prawidłowy poziom paliwa w tych gaźnikach. Ponadto co zrobić: zapłon mam ustawiony na 100%. przerwa na przerywaczu OK, zawory OK, świece ruskie, chodzi w miarę fajnie na wolnych obrotach ale jak dam mu czadu to strzela, kopci ,dławi. Wnioskuję że to wina gaźników- ale jak je do cholery ustawić. Kręce śrubami "w te i wefte" i coraz gorzej. I jeszcze jedno. Wiem że ruskie łykają paliwa dużo ale mój to chyba jakiś odosobniony. Wlewam 1l i motur chodzi góra 15 minut. Łatwo przeliczając wiadomo ile może palić na 100 km. Kurde jak mu zmniejszyć ten apetyt bo mój starszy się śmieje, że one tak mają. Cytuj Ogrody Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 jak kopci? Jak odkrecisz komore plywakowa to paliwa ma byc tak z 2/5 okolo. Zobacz na jakim poziomie sa iglice ustawione. A co masz za motur? Moj ural solowka na trasie od 5 do 6 l pali (na k-65T) zalezy jak sie jedzie. No i zobacz jak wygladaja te tloczki zamtkajace dysze ssania, czy sa szczelne. [ Dopisane: 08-11-2005, 22:43 ]ja mam w komorze poziom paliwa taki ze jak ta pokrywka stoi poziomo to jest go tak do tego uskoku z tylu komory (takie sciecie obok dyszy ssania) do gornej krawedzi tego sciecia. A iglice mam na drugim zabku od gory (tzn pierwszy zabek to by byly najnizej jak mozna a ja mam na tym nastepnym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 ja sie podlacze do tematu odnosnie tych gaznikow ... slyszalem ze warto wymienic k-301 na te K-63 ... bawic sie w wymiane czy raczej strojenie starych ?? bo nieukrywam ze z tymi 301 mam problemy :/ a podobno i moto mocniejsze i mniej pali i takie tam ... prosze o opinie ... dzieki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Teraz tylko sie opłaca kupowac najnowsze K68 (koszt jakies 200 zł) K 301 to normalnie wysysacze paliwa . Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gala Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Poziom paliwa w komorze na ogół powinien być 2 mm poniżej wylotu dyszy, można to ustalić wykonując sobie przyrząd z przezroczystej rurki, ale ja zawsze ustawiam na oko, tak, żeby nie ciekło po odkręceniu kranika i żeby wystarczało przy obciążeniu. Spójrz na świece, bo może trzeba podnieść iglicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Spójrz na świece, bo może trzeba podnieść iglicęPodnoszeniem iglicy oczywiscie wzbogaca sie mieszanke. ja sie podlacze do tematu odnosnie tych gaznikow ... slyszalem ze warto wymienic k-301 na te K-63 ... bawic sie w wymiane czy raczej strojenie starych ?? bo nieukrywam ze z tymi 301 mam problemy :/ a podobno i moto mocniejsze i mniej pali i takie tam ... prosze o opinie ... dzieki ! kup k68. Na k63 bedziesz mial takie same problemy jak z 301 tyle ze moto moze wiecej palic. Ja mam k65 ale ustawienie tego to niezla mordownia. Jak przykladowo ustawie kazdy cyl osobno to razem nie chce chodzic. Tak ze jestem juz wyspecjalizowany w kreceniu srubkami sluchaniu, przystawianiu reki do koncowek rur. Jak sie ustawi juz takie gazniki i dobrze chodzi to lepiej tego nigdy bez przyczyny nie ruszac :-) . Jedno pokrecenie srubka moze doprowadzic nas do punktu wyjscia.No a co do tych k68 to slyszalem dobre rzeczy. Jedyne co nie bardzo mnie cieszy to wieksze spalanie na tych gazniorach. No a zaleta ze ladniej chodzi na wolnych no i ma wiekszy power, wkreca sie na wieksze obroty. Przy zakupie k68 kupuj tylko rosyjskie chyba "pekar" czy cos w tym stylu, jest na nich taki napisik. (bo sa jeszcze ukrainskie, ale te odradzam). No chyba ze zaszalejesz i kupisz BMWoskie bingi. Pytalem sie jednego kolesia to zamowienie nowych z USA 900zl. Ale ponoc bdb wykonanie i precyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 no dobra a jak niemam 200 zl na gzniki ? :D yakladanie gaynikow jikowa od jawz TS/CZ ma jakis sens ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachari Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Dzięki chłopaki za cenne rady Cytuj Ogrody Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 no dobra a jak niemam 200 zl na gzniki ? :D yakladanie gaynikow jikowa od jawz TS/CZ ma jakis sens ? Wyjdzie ci podobna cena jakbys kupował nowe K68.Zawsze sa tez czsami dostepne zestawy naprawcze do gazników . Wychodzi taniej:) Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 no dobra a jak niemam 200 zl na gzniki ?to mozesz sobie uzywki kupic na allegro widzialem k68 2sztuki za 100zl. [ Dopisane: 11-11-2005, 00:11 ]no albo przyczaic sie , zrobic sztuczny tlum czy cos w tym stylu i skubnac ruskim na motobazarze :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 no albo przyczaic sie ' date=' zrobic sztuczny tlum czy cos w tym stylu i skubnac ruskim na motobazarze :-D[/quote'] Pozniej Polak ma opinie zlodzieja i kombinatora i wstyd sie przyznac za granica do swojej narodowosci :/Nie lepiej sie potargowac i kupic uczciwie? Co bys powiedzial jakby ktos skubna Ci motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Nie lepiej sie potargowac i kupic uczciwie?Potargowac sie? Teraz cos nie idzie z ruskimi w ogole sie dogadac. Za mocno sie panoszą.Chca za czesci i inne pierdoly nie wiadomo ile. Dobra nie można kraść. :| [ Dopisane: 11-11-2005, 11:14 ]Pozniej Polak ma opinie zlodzieja i kombinatora i wstyd sie przyznac za granica do swojej narodowosci :/ Ja tam nie widze w tym zadnego powodu aby sie wstydzic. Po prostu Polak umnie sobie radzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 hmmm jescze co do montowania gaznikow jawowskich ... cena wcale niebedzie az tak wygorowana bo mysle ze uzywane jikowy za 50-60 zl kupie 2 ... chodzi mi o to czy sie oplaca ... jak wyglada sprawa spalania i regolacji na tych gaznikach... wiadomo piersze problem dorobic redukcje gaznika ... ale jak wyglada ich exploatacja pozniej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 muszisz sobie inne dysze dorobic (dac gdzies na zamowienie) [ Dopisane: 11-11-2005, 15:19 ]co do ekploatacji to zalezy jak je zgrasz z potrzebami silnika - jest to niewatpliwie trudne. Najlepiej dorwac kogos kto ma podobne moto na tym gazniku i zobaczyc jakie ma dysze zastosowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.