Skocz do zawartości

Z750/Z1000 a turystytka


Rekomendowane odpowiedzi

bardzo podobaja mi sie te motocykle, ale jest jedno ale, w jaki sposób zamątowac do nich stelarze, wiem ze to są motocykle typowo miejskie, ale co tam, czy ktos używał ich do turystyki, chodzi mi o nawijanie 500 - 1000 km z pasazerka i bagazami, bo na krete drogi i serpętyny podobno są rewelwcyjne,

Pozdro.

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie z tego co wiem to nie bardzo sie na zakrety nadaja. We wszystkich testach tych motocykli pisza o zbyt miekkim zawieszeniu utrudniajacym ostre winklowanie. A patrzac na te dwa nalesniki zwane "siedzeniem" to na dalsze wypady w dwie osoby tym bardziej sie to nie nadaje. Lepiej pomysl o Fazerce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie z tego co wiem to nie bardzo sie na zakrety nadaja. We wszystkich testach tych motocykli pisza o zbyt miekkim zawieszeniu utrudniajacym ostre winklowanie. A patrzac na te dwa nalesniki zwane "siedzeniem" to na dalsze wypady w dwie osoby tym bardziej sie to nie nadaje. Lepiej pomysl o Fazerce

 

 

Niekoniecznie... przeciez jest tez wersja z750 z owięwką.... i płaskim siodłem

 

http://www.kawasaki.pl/index2.php?adres=sz....php&id_menu=93

 

(gadalem też z kolesiem co na Z1000 zrobił 70 tys km i to nie po mieście)

 

ps. też kiedyś myślałem o z750 ... ludzie dziwili czemu mi się to podoba... ale mi się te moto b. podoba tylko że w wersji gołej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... czy ktos używał ich do turystyki, chodzi mi o nawijanie 500 - 1000 km z pasazerka i bagazami,....

 

 

Przy takich wypadach turystycznych (500-1000 km), nie zabiera się bagażu jakbyś jechał na koniec świata :-D

wystarczy ci kondon przeciwdeszczowy który upchniesz w plecak pasażerki(a) :)

 

firma GIVI powinna mieć jakiś sympatyczny zestaw kuferków dedykowany pod ten model(e)

 

Pozdro

Kodi

 

Apropos i tak większość czasu spędzamy jeżdząc po mieście :-D

" Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " .


"The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie lubie motocykli z owiewkami, a nowa wersja Z bardzo mi sie podoba, tylko przyglądajac siem im uwaznie nie moge dojsc sposobu jak mątuje sie w nich stelarze,

a propo zakretó to w jakins brytyjskim tesciena najlepszy motocykl w winklach Z750 zajoł 2 miejsce wsod wszystkich motocykli, zreszta ten test był pokazywany na forum.

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kufry są praktyczne i nie musisz ich taszczyć ze sobą jak idziesz gdzieś zjeść lub zwiedzać zabytki,pola ,łąki.... :lol:

" Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " .


"The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze, bardzo i mnie interesuje ten temat, nawijam na Horneciku już drugi sezon i jak się zastanowiłem co dalej to po dłużeszej chwili namysłu padło na Z750 :evil: jednak pojawiło się jednocześnie dokładnie takie samo pytanie, czy daje radę się nim wybrać gdzieś dalej poza miasto :D rafik dzięki za poruszenie tematu, na pewno będę go śledził :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Z750 i 'nienadawania się' do jazdy po zakrętach, to widziałem na alpejskich winkielkach trochę tych sprzętów i 'nienadawać' to się może najwyżej jeździeć :evil: Moto daje radę. Być może na torze wyścigowym wyszłyby jakieś straty w czasie przejazdu, ale na szosie złożenia widziałem bardzo solidne.

 

W kwestii mocowania kuferków - Ten sprzęt ma wydech poprowadzony dołem, więc sakwy bez problemu się założy. Do tego tankbag i plecak pasażerki i można się na spory wypad zabrać. Kufry może i są wygodniejsze niż sakwy, ale

1) wymagają zamontowania stelaża, który będzie mocno szpecił sprzęta podczas jazdy bez kufrów

2) w tak małym motocyklu zamontowanie średnich kufrów może spowodować, że tył będzie dość znacznie szerszy od przodu, co trochę utrudnia jazdę w mieście.

 

Można pokusić się o sam topcase, ale nie wiem jak będzie wyglądać 52 litrowy Givi na zadzie tak małego sprzęta :D Przy większym topkejsie może być problem z ilością miejsca dla pasażerki.

 

U Givi jest dostępny do tego sprzęta tylko stelaż pod topkejs w cenie 120 EUR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...