Skocz do zawartości

Kawasaki KDX 125/200/250


Rekomendowane odpowiedzi

Co do Kawasaki KDX 125 rocznik 93 to jeden wielki niewypał miałem go pół roku i nagle cos wleciało do cylindra i rozwaliło tłok i porobiłu grubych rys w cylindrze a to jest NIKASYL i potrzebne jest tulejowanie z kosztem 700zł ;/ do dzisiaj niewiem co to było przez co sie dotsało świeca była dobra wszytsko ok a tam jakis odłamek musiał wpaśc niewiem jak nie polecam za bardzo tez kawasaki poniewaz gdy szukałem tłoka to czekałem do 3 miesięcy to samo było z uszczelkami i innymi częściami do tego modelu;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Kawasaki KDX 125 rocznik 93 to jeden wielki niewypał miałem go pół roku i nagle cos wleciało do cylindra i rozwaliło tłok i porobiłu grubych rys w cylindrze a to jest NIKASYL i potrzebne jest tulejowanie z kosztem 700zł ;/ do dzisiaj niewiem co to było przez co sie dotsało świeca była dobra wszytsko ok a tam jakis odłamek musiał wpaśc niewiem jak nie polecam za bardzo tez kawasaki poniewaz gdy szukałem tłoka to czekałem do 3 miesięcy to samo było z uszczelkami i innymi częściami do tego modelu;/

To żle szukałeś a moto jest w porządku.Dlaczego jak komuś nawali moto to zaraz złe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Kawasaki KDX 125 rocznik 93 to jeden wielki niewypał miałem go pół roku i nagle cos wleciało do cylindra i rozwaliło tłok i porobiłu grubych rys w cylindrze a to jest NIKASYL i potrzebne jest tulejowanie z kosztem 700zł ;/ do dzisiaj niewiem co to było przez co sie dotsało świeca była dobra wszytsko ok a tam jakis odłamek musiał wpaśc niewiem jak nie polecam za bardzo tez kawasaki poniewaz gdy szukałem tłoka to czekałem do 3 miesięcy to samo było z uszczelkami i innymi częściami do tego modelu;/

 

spoko... fajnie masz. ja remont silnika robiłem 14 dni, w tym tulejowanie wyszło mnie 300zł i czekałem w granicach 5 dni na to i koleś od razu tłoka mi dobrał oddal mi cały zestaw za 600zł, uszczelki pod cylinder i głowice mój tata zawiózł do Mysłowic bo koleś tam dorabia i zapłaciłem w graniach 50-70zł, łożyska na wał za 50zł simeringi w granicach 10-20zł dostałem od ręki, a uszczelkę miedzy kartery odbiłem sobie sam... nie wiem co tam można robić 3 miesiące...

a remont robiłem przez to ze na tłoku jeździłem ja sezon i mój kolega od którego kupiłem tez sezon... i po prostu tłok sie rozpadł i zablokował wał swoimi odłamkami,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam kupiłęm KDX-a z 97 roku i wszystko z nim jest ok. A sprężanie nadal 10 więc myśle że z nim jest nieźle :banghead: a przedewszystkim jest bardzo dobrze utrzymany, nie licząc tego że poprzedni właściciel zakleił korek od spuszczania oleju z silnika silikonem bo jak podejrzewam urwał gwint ;)

Ale cóż są ludzie i parapety :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądze że nie jest to z góry ustalone ponieważ to nie cross żeby co ileś tam mth wymieniać tłok tylko jest to normlane enduro myśle że sezon spokojnie jak nie dwa :biggrin:

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak myślicie warto pchać się w KDX-a z 93r. Czy lepiej kupić pare lat młodszą DT albo KMX-a.

 

Wszystko zależy od stanu motocykla. Można spotkać motocylke z 90r. w lepszym stanie niz 97r... Ja mam 91r. i wszystko jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam dość poważny problem potrzebuje gaźnik do KDXa, mój jest już wykończony nie da sie go wyregulować, czyściłem go już kilka razy, i musze załatwić nowy może ktoś z was ma jakiś gaźnik do opchnięcia, albo wymieniał i wie jaki podejdzie bez przeróbek? czekam na odpowiedzi.

A może ktoś chce kupić KDXa?

POZDRO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie kupilem KDX'a dopiero w tym roku i jak narazie szykuje go do sezonu... znalazlem juz gdzie sa zabazpieczenia i juz sie zucam do ich sciagania :P mam zato problem innej natury... otorz mialem wycieki z przedniego amora [zawieszenie UPS] i wymienilem uszczelniacze... pozostaje mi tylko pytanie

 

Ile oleju wlac do amorow?

 

i jak by ktos mial to przydala by sie serwisowka :icon_mrgreen:

 

Z gory dzieki za odp i pozdrawiam

 

Snogard :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...