erwiniak Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Co do Kawasaki KDX 125 rocznik 93 to jeden wielki niewypał miałem go pół roku i nagle cos wleciało do cylindra i rozwaliło tłok i porobiłu grubych rys w cylindrze a to jest NIKASYL i potrzebne jest tulejowanie z kosztem 700zł ;/ do dzisiaj niewiem co to było przez co sie dotsało świeca była dobra wszytsko ok a tam jakis odłamek musiał wpaśc niewiem jak nie polecam za bardzo tez kawasaki poniewaz gdy szukałem tłoka to czekałem do 3 miesięcy to samo było z uszczelkami i innymi częściami do tego modelu;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Co do Kawasaki KDX 125 rocznik 93 to jeden wielki niewypał miałem go pół roku i nagle cos wleciało do cylindra i rozwaliło tłok i porobiłu grubych rys w cylindrze a to jest NIKASYL i potrzebne jest tulejowanie z kosztem 700zł ;/ do dzisiaj niewiem co to było przez co sie dotsało świeca była dobra wszytsko ok a tam jakis odłamek musiał wpaśc niewiem jak nie polecam za bardzo tez kawasaki poniewaz gdy szukałem tłoka to czekałem do 3 miesięcy to samo było z uszczelkami i innymi częściami do tego modelu;/To żle szukałeś a moto jest w porządku.Dlaczego jak komuś nawali moto to zaraz złe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Co do Kawasaki KDX 125 rocznik 93 to jeden wielki niewypał miałem go pół roku i nagle cos wleciało do cylindra i rozwaliło tłok i porobiłu grubych rys w cylindrze a to jest NIKASYL i potrzebne jest tulejowanie z kosztem 700zł ;/ do dzisiaj niewiem co to było przez co sie dotsało świeca była dobra wszytsko ok a tam jakis odłamek musiał wpaśc niewiem jak nie polecam za bardzo tez kawasaki poniewaz gdy szukałem tłoka to czekałem do 3 miesięcy to samo było z uszczelkami i innymi częściami do tego modelu;/ spoko... fajnie masz. ja remont silnika robiłem 14 dni, w tym tulejowanie wyszło mnie 300zł i czekałem w granicach 5 dni na to i koleś od razu tłoka mi dobrał oddal mi cały zestaw za 600zł, uszczelki pod cylinder i głowice mój tata zawiózł do Mysłowic bo koleś tam dorabia i zapłaciłem w graniach 50-70zł, łożyska na wał za 50zł simeringi w granicach 10-20zł dostałem od ręki, a uszczelkę miedzy kartery odbiłem sobie sam... nie wiem co tam można robić 3 miesiące... a remont robiłem przez to ze na tłoku jeździłem ja sezon i mój kolega od którego kupiłem tez sezon... i po prostu tłok sie rozpadł i zablokował wał swoimi odłamkami, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturS Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 "gdy szukałem tłoka to czekałem do 3 miesięcy" Musiałeś bardzo kiepsko szukać bo tłok można w kilka minut znależć w internecie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliszef Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Kolego erwiniak, to że miałeś jakiś dojechany egzemplarz i się rozsypał to nie znaczy że wszystkie KDX są do dupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Kolego erwinek :flesje: to ja kupiłem od Ciebie kdx , byłem z niego bardzo zadowolony zrobiłem w nim generalkę i spisywał sie bardzo dobrze :icon_razz: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nogos Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Ja tam kupiłęm KDX-a z 97 roku i wszystko z nim jest ok. A sprężanie nadal 10 więc myśle że z nim jest nieźle :banghead: a przedewszystkim jest bardzo dobrze utrzymany, nie licząc tego że poprzedni właściciel zakleił korek od spuszczania oleju z silnika silikonem bo jak podejrzewam urwał gwint ;) Ale cóż są ludzie i parapety :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 A jak myślicie warto pchać się w KDX-a z 93r. Czy lepiej kupić pare lat młodszą DT albo KMX-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Mam pytanko, co ile motogodzin sie wymienia tlok w kdx 125, i co ile robi sie remont, czy przy ostrej jezdzie zrobi sezon bez remontu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Sądze że nie jest to z góry ustalone ponieważ to nie cross żeby co ileś tam mth wymieniać tłok tylko jest to normlane enduro myśle że sezon spokojnie jak nie dwa :biggrin: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Sezon to robisz WR,EXC :biggrin: takim motorkiem to latasz 2 sezony spokojnie to jest zwykle enduro a nie jakis Hard.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jeśli macie jaja to może dwa sezony albo przez własną nie uwagę.Generalnie 3-4 sezony jeśli wszystko będzie chodziło jak zegarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturS Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 A jak myślicie warto pchać się w KDX-a z 93r. Czy lepiej kupić pare lat młodszą DT albo KMX-a. Wszystko zależy od stanu motocykla. Można spotkać motocylke z 90r. w lepszym stanie niz 97r... Ja mam 91r. i wszystko jest spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Panowie mam dość poważny problem potrzebuje gaźnik do KDXa, mój jest już wykończony nie da sie go wyregulować, czyściłem go już kilka razy, i musze załatwić nowy może ktoś z was ma jakiś gaźnik do opchnięcia, albo wymieniał i wie jaki podejdzie bez przeróbek? czekam na odpowiedzi. A może ktoś chce kupić KDXa?POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snogard Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witajcie kupilem KDX'a dopiero w tym roku i jak narazie szykuje go do sezonu... znalazlem juz gdzie sa zabazpieczenia i juz sie zucam do ich sciagania :P mam zato problem innej natury... otorz mialem wycieki z przedniego amora [zawieszenie UPS] i wymienilem uszczelniacze... pozostaje mi tylko pytanie Ile oleju wlac do amorow? i jak by ktos mial to przydala by sie serwisowka :icon_mrgreen: Z gory dzieki za odp i pozdrawiam Snogard :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.