kuba_1_6 Opublikowano 5 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Chyba jednak zdecyduje się na WR-ke 250. W koncu to 4T czyli elegancki doł, a EXC 125 to 2T wiec bede go musiał na podjazdach na maksa kręcic :? (a u mnie podjazdów, gór, dolin od groma) :twisted: Tylko najpierw musze choppera sprzedac :? Pozdro Ps. Jakby ktos chciał sprzedac wr-ke to mówic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 To co w takim razie moze dzwonic???jak to co? budzik co 30 motogodzinTy to masz zawsze zajebiste poczucie humoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Np. u mnie w motorze zaczal brzeczec pierscionek/pierscionki(nie wiem ile tam jest pierscionkow ale chyba jeden bo nigdy jeszcze nie zagladalem do srodka)' date=' to jutro rozbieram motor i zobacze z kumplem co w srodku sie dzieje,zapewne tlok i pierscien do wymiany.[/quote']no to jak ci coś już zaczeło walić/brzęczeć/stukać/pierdzieć to już najprawdopodobniej jest po wszystkim bo znaczy że coś już sie stało. trzeba kontrolować zużycie części i wymieniać je zanim zaczną brzęczeć. A takie powiedzenie:"po 30 h wymiana" to co ze stoperem jezdzisz te 30h i wymieniasz pozniej tlok?u sancheza w otrębusach można kupić licznik godzin który sie włącza gdy idzie prąd po kablu do świecy. A takie powiedzenie:"po 30 h wymiana" to co ze stoperem jezdzisz te 30h i wymieniasz pozniej tlok? Jak ma peknac tlok to Ci peknie w najmniej przewidywanym momencie . Takie moje zdanie.nie jest powiedziane że masz co 30 zmieniać. znajomy w rm 80 zmieniał co 5 godzin tłok, inny w kx 125 zmieniał co 15 godzin, ja przejeżdżam sezon na tłoku i też jest dobrze. nie jest powiedziane że 30 motogodzin przejezdzisz na pewno bezawaryjnie, a w 31 eksploduje ci silnik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 jak ciagle palujesz na maksa i czujesz najmniejszy ubytek mocy to mozna zmieniac co 10-30 godzin, ale przy jezdzie bardziej "spokojnej" i w ktorej nie zalezy ci na kazdej setnej czesci konia mechanicznego bo nie startujesz w mistrzostwach swiata to po co ?? chyba tylko dla wydania kassy pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 nową tuleję z nikasilemNie ma czegos takiego jak tulejz nikasilem :-D bo nikasil mozna kryc tylko na aluminium a jak wpasujesz aluminiowa tuleje w aluminiowy tlok wiem cos o tym bo kiedys jak sie nie znalem jeszcze to zamowilem cos takiego do mojej yz 80 ale okazalo sie ze ta tuleja(wogole takich nie ma) wcale nie jest pokryta nikasilem. I zrezygnowalem z tego towaru. Piontka chlopaky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 tuleja + kładzenie nikasilu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 tuleja + kładzenie nikasiluNie ma czegoś takiego. Albo kładziesz nowy nicasil albo dorabiają żeliwną tuleje ( tak często robie w starszych sprzetach jak właściciel ma mało kasy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 A co powiecie na temat EXC ze starszych roczników np 1996 widziałem takie coś w gazecie za całkiem niezłą kase. Wydawał się fajnym sprzętem ale ciekawe jak jest z częściami, żywotnością itp :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 A co powiecie na temat EXC ze starszych roczników np 1996 widziałem takie coś w gazecie za całkiem niezłą kase. Wydawał się fajnym sprzętem ale ciekawe jak jest z częściami, żywotnością itp QuestionTam jest stary silnik z kopniakiem z lewej strony, pratycznie teaki sam jak w sx z tamtych lat czyli kiepsko z dołem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 wlasnie nie dawno wyjalem tlok, wiec smialo jeszce troche mozna by bylo na nim pojezdzic, ale jak juz wyjalem go to wymienie na dluzszy czas.Bede mogl ze spokojna glowa smigac.Teraz sprzedaja w kompletach:tlok+pierscien +sworzen, mam racje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Teraz sprzedaja w kompletach:tlok+pierscien +sworzen, mam racje??tak + jeszcze zabezpiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 A co powiecie na temat EXC ze starszych roczników np 1996 W Niemczech dobrą sztuke rok 97 można wyrwać za 900euro.I ten Ktm ma zębatki po prawej stronie motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 taki OT. Jak jest np w Aprili RX / Hondzie CRM nikasyl i bym kupil takie moto ale nikasyl jest w zlej formie to zamiast nakladania nowego moge zalozyc tuleje i to wtedy jest tka jka by niue bylo nikasylu ? WIem ze moto bedzie sie wtedy mocniej grzalo ale czy straci te pare km na mocy ? Mozna taka tuleje dac do zrobienia tokarzowi czy trzeba nowa kupowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 taki OT. Jak jest np w Aprili RX / Hondzie CRM nikasyl i bym kupil takie moto ale nikasyl jest w zlej formie to zamiast nakladania nowego moge zalozyc tuleje i to wtedy jest tka jka by niue bylo nikasylu ? WIem ze moto bedzie sie wtedy mocniej grzalo ale czy straci te pare km na mocy ? Mozna taka tuleje dac do zrobienia tokarzowi czy trzeba nowa kupowac ? Na dobrze zrobionej tuleji nie odczujesz spadku mocy ale muszi byc dobrze zrobiona. U nas tak robia, że odrazy Ci cylinder dopieszczą i moze nawet lepiej chodzić. Co do grzania to kweistia sporna bo słyszałem rózne opinie a w praktyce to jest tak, że nie czujesz róznica jest trudno odczuwalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 a ile kosztuje u was takie zrobienie dobrze tuleji i dopieszczenie cylindra ? Robicie droga wysylkowa? Jak pozniej sie zatrze czy cos to nowa trzeba dac ? Nie zaden szlif czy cos? Nie wiem co sie bardziej bedzie oplacalo, nikasyl czy tuleja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.