MOC Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 plus koszt aprzesylki, pewnie na granicy dupna to wyjdzie suma sumarum 800 $... :mrgreen: P.S. Ktos wie moze kto ma takie cudo na sprzedaz :?: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Jeśli problemem nie jest kasa to najlepiej zamówić atki układzik w specjalistycznej firmie tunerskiej. Jesli natomiast liczysz kazdego grosza to można to wykonać samemu na USD z GSX-R lub FZR/YZF i przedłużyć w którymś z polskich warsztatów. [ Dopisane: Czwartek Listopad 10, 2005 9:58 am ]Z resztą bez przedłużenia też można jeździć niektórzy nawet tak wolą gdyż zmienia się geometria przód obniża się i motocykl lepiej się kładzie w winkle... Tylko należy pamiętac iż Vmax waży więcej niż GSX-R czy FZR i dlatego należałoby wzmocnić widelec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 chce z niego zrobic indywidualnosc' date='[/quote'] ups na przód, szejściotłoczkowe zaciski, przewody w stalowym oplocie, nowy przedni błotnik, inna kiera, lusterka, manetki, nowa/e lampa/y na przód albo jakąś mała "street" owiewka przebudowa tyłu tzn: nowy błotnik z nowym oświetleniem, zminić siodło, nowe grzmiące wydechy (nie wiesz że im głośniejszy znaczy mocniejszy :mrgreen: )Aerograf tylko bez przesady.Troche polerowanych akcentów ale też bez przesady I masz potwora którego będą bać się dzieici i starsi ludzie :mrgreen: a jak ktoś zobaczy tak uzbrojonego sprzęta zaraz powie że właściciel musi z niego wyciskać 100% i nie jest byle kto. W tedy też sami sobie dopowiedza że silnik jest po tuningu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 dzieki dzieki i wygrac z totka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 bardzo wiele rzeczy możesz wykonać samemu.najgosze rzeczy to przedniezawieszenie, hamulce no i układ wydechowy to kosztuje, reszta to już łatwiejsza sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Przednie zawieszenie kupuje sie cale z kolem hamulcami i blotnikiem aby oszczedzic na kosztach dopasowania poszczegolnych podzespolow - a te potrafia byc bardzo wysokie.Wiem cos o tym, wstawilem do swego GS1150EFE przod i kola od GSXR, ale pomieszalem roczniki ( pozniejsze zaciski cham. do wczesniejszego przodu + przednie kolo 3`` a nie 3.5``) i dobrze pamietam jaki to byl bol.Przedluzanie przodu ma sens - chcemy aby moto wchodzilo, a nie walilo sie w zakrety. Calosc moze byc krotsza od oryginalu ale nie wiecej niz 1.5`` czyli okolo 4.25 cm liczac od podloza z kolem i opona.Daje to pozadany efekt czyli zmienia rozklad masy moto i daje szybsza geometrie przodu ale bez przesady. Nie pamietam jaka jest szerokosc tylnej felgi, ale jestem pewien ze jakas sportowa opone mozna na nia dostac, trzeba tylko poszukac. Nie bylbym taki szybki ze zmianami wydechu / ssania tego silnika - jak sie cos spieprzy to ustawienie tych 4 gaznikow tak by moto nie mialo `dziur` w mocy na jakichs obrotach moze troche zakosztowac czasu i pieniedzy. O ile pamietam z listy amerykanskiej VMax to ludzie zrobili urzadzonko dajace boost ( 2 gazniki na jeden cylinder ) od poczatku obrotow a nie od 6 tys, w kazdym razie trzeba by tam wejsc aby dowiedziec sie jakie rozwiazania w przerobkach silnikowych ssanie / wydech daja dobre rezultaty a jakie nie.Nastepna wazna przerobka jest wzmocnienie ramy - latwe do wykonania i dokladnie opisane i pokazane na tej samej liscie.Po tym wszystkim motocykl zaczyna naprawde jezdzic, choc oczywiscie sporta sie z niego nigdy nie zrobi.Jesli chodzi o przerobki kosmetyczne to zostawiam je inwencji, gustowi i mozliwosciom finansowym wlasciciela. Adam M.PS. Nastepny etap przerobek to NOS, lub Turbo - zalezy co kto lubi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 teraz to jestem pod wrazeniem serio. ludzie maja pojecie o motocyklach... a ja glab jak sqrczybyk haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 V-max na fotach ma koło tył od Hayabusy -właściciel wykonał odpowiedni zabierak łączony do koła jak zębatka a od strony dyfra wyglądał jak to co w kole V maxa, półki ma robione na zamówienie - przód pewnie GSXR Można też pomyśleć nad przodem od Maraudera/Desperado jest dłuższy nz GSXR? Ale w sumie to prawie 60kg różnicy w wadze w stosunku do Vmaxa GSXR 1100 z np 96 waży już 250kg wiec przodek od niego lepiej da sobie rade z masą maxa http://www.centrum.kicks-ass.org/stuff/sho...wpic.php?id=271http://www.centrum.kicks-ass.org/stuff/sho...wpic.php?id=272 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Nastepna wazna przerobka jest wzmocnienie ramy - latwe do wykonania i dokladnie opisane i pokazane na tej samej liscie. Powiedziałbym podstawowa w tym motocyklu' date=' bo inaczej zakręty pokonuje "kwadratowo". Wygląda to tak : http://rg-racing.com/sports-bike-protector...max/Image13.jpg A tutaj zmienione przednie zawieszenie. http://www.netbikes.com.au/cookie/mar9_05_co_vmax.jpg Tylko jakoś nie pasuje mi tylne oparcie i chopperowy styl. Zawiecha od sporta, a cały motocykl jakiś taki ugrzeczniony. A tutaj wszystko na sfoim miejscu :-) http://www.ukexpert.co.uk/photopost/data/6...1vmax_1-med.jpg Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 A tutaj wszystko na sfoim miejscu Smile http://www.ukexpert.co.uk/photopost/data/6...1vmax_1-med.jpg prawie...jeszcze wywalić ten wydech' date=' zmienić siodło i gra ... :mrgreen: A jeszcze jedno. Pisałem o nowym Vmaksie a mam gdzieś jeszcze mały tekst o tym, że jedna firma zajmójąca się tuningiem tych maszym robi już plastiki wzorowane na concept biku nowego maxa. Poszukam jak znajde to zamieszcze :'] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 http://www.centrum.kicks-ass.org/stuff/showpic.php?id=271 http://www.centrum.kicks-ass.org/stuff/showpic.php?id=272 :arrow: Przód (USD) to R1 a tylne amory od XJR. http://www.ukexpert.co.uk/photopost/data/666/761vmax_1-med.jpg Tu tył od XJR SP i również przód od R1 która jest o prawie połowe lżejsza od maxa. Co do 6-tłoczkowych zacisków to 4-tłoczkowe z R1 w zupełności stykną - daja rade jak cholera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 A tutaj wszystko na sfoim miejscu :-) http://www.ukexpert.co.uk/photopost/data/6...1vmax_1-med.jpg Pozdro' date=' Pawel[/quote'] ten to faktycznie jest sliczny 8) nic dodac nic ujac szukam przodu od GSXra...:mrgreen: [ Dopisane: 11-11-2005, 04:57 ]Jeśli problemem nie jest kasa to najlepiej zamówić atki układzik w specjalistycznej firmie tunerskiej... Wiesz co z takimi radami to na www.gs-bialstok.pl zamelduj 8) Gdyby kasa nie stanowila problemu to bym sobie nowego maxa zakupil...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 11 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 takiego bym chcail , jest zjeb... sty :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Wiesz co z takimi radami to na www.gs-bialstok.pl zamelduj Napisałem "jeśli" i był to jeden z podpunktów mojej wypowiedzi. Następnym razem czytaj ze zrozumieniem i oszczędź sobie nic niewnoszących komentarzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonookii Opublikowano 11 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 bez klótni plisss , :) koledzy... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.