Skocz do zawartości

chce podnieść osiagi w Yamaha V-max


zielonookii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli problemem nie jest kasa to najlepiej zamówić atki układzik w specjalistycznej firmie tunerskiej. Jesli natomiast liczysz kazdego grosza to można to wykonać samemu na USD z GSX-R lub FZR/YZF i przedłużyć w którymś z polskich warsztatów.

 

[ Dopisane: Czwartek Listopad 10, 2005 9:58 am ]

Z resztą bez przedłużenia też można jeździć niektórzy nawet tak wolą gdyż zmienia się geometria przód obniża się i motocykl lepiej się kładzie w winkle... Tylko należy pamiętac iż Vmax waży więcej niż GSX-R czy FZR i dlatego należałoby wzmocnić widelec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce z niego zrobic indywidualnosc' date='[/quote']

 

ups na przód, szejściotłoczkowe zaciski, przewody w stalowym oplocie, nowy przedni błotnik, inna kiera, lusterka, manetki, nowa/e lampa/y na przód albo jakąś mała "street" owiewka przebudowa tyłu tzn: nowy błotnik z nowym oświetleniem, zminić siodło, nowe grzmiące wydechy (nie wiesz że im głośniejszy znaczy mocniejszy

:mrgreen: )

Aerograf tylko bez przesady.

Troche polerowanych akcentów ale też bez przesady

 

I masz potwora którego będą bać się dzieici i starsi ludzie

:mrgreen:

 

a jak ktoś zobaczy tak uzbrojonego sprzęta zaraz powie że właściciel musi z niego wyciskać 100% i nie jest byle kto. W tedy też sami sobie dopowiedza że silnik jest po tuningu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie zawieszenie kupuje sie cale z kolem hamulcami i blotnikiem aby oszczedzic na kosztach dopasowania poszczegolnych podzespolow - a te potrafia byc bardzo wysokie.

Wiem cos o tym, wstawilem do swego GS1150EFE przod i kola od GSXR, ale pomieszalem roczniki ( pozniejsze zaciski cham. do wczesniejszego przodu + przednie kolo 3`` a nie 3.5``) i dobrze pamietam jaki to byl bol.

Przedluzanie przodu ma sens - chcemy aby moto wchodzilo, a nie walilo sie w zakrety. Calosc moze byc krotsza od oryginalu ale nie wiecej niz 1.5`` czyli okolo 4.25 cm liczac od podloza z kolem i opona.

Daje to pozadany efekt czyli zmienia rozklad masy moto i daje szybsza geometrie przodu ale bez przesady. Nie pamietam jaka jest szerokosc tylnej felgi, ale jestem pewien ze jakas sportowa opone mozna na nia dostac, trzeba tylko poszukac.

Nie bylbym taki szybki ze zmianami wydechu / ssania tego silnika - jak sie cos spieprzy to ustawienie tych 4 gaznikow tak by moto nie mialo `dziur` w mocy na jakichs obrotach moze troche zakosztowac czasu i pieniedzy. O ile pamietam z listy amerykanskiej VMax to ludzie zrobili urzadzonko dajace boost ( 2 gazniki na jeden cylinder ) od poczatku obrotow a nie od 6 tys, w kazdym razie trzeba by tam wejsc aby dowiedziec sie jakie rozwiazania w przerobkach silnikowych ssanie / wydech daja dobre rezultaty a jakie nie.

Nastepna wazna przerobka jest wzmocnienie ramy - latwe do wykonania i dokladnie opisane i pokazane na tej samej liscie.

Po tym wszystkim motocykl zaczyna naprawde jezdzic, choc oczywiscie sporta sie z niego nigdy nie zrobi.

Jesli chodzi o przerobki kosmetyczne to zostawiam je inwencji, gustowi i mozliwosciom finansowym wlasciciela.

 

Adam M.

PS. Nastepny etap przerobek to NOS, lub Turbo - zalezy co kto lubi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V-max na fotach ma koło tył od Hayabusy -właściciel wykonał odpowiedni zabierak łączony do koła jak zębatka a od strony dyfra wyglądał jak to co w kole V maxa, półki ma robione na zamówienie - przód pewnie GSXR

 

Można też pomyśleć nad przodem od Maraudera/Desperado jest dłuższy nz GSXR? Ale w sumie to prawie 60kg różnicy w wadze w stosunku do Vmaxa GSXR 1100 z np 96 waży już 250kg wiec przodek od niego lepiej da sobie rade z masą maxa

http://www.centrum.kicks-ass.org/stuff/sho...wpic.php?id=271

http://www.centrum.kicks-ass.org/stuff/sho...wpic.php?id=272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastepna wazna przerobka jest wzmocnienie ramy - latwe do wykonania i dokladnie opisane i pokazane na tej samej liscie.

 

Powiedziałbym podstawowa w tym motocyklu' date=' bo inaczej zakręty pokonuje "kwadratowo". Wygląda to tak :

 

http://rg-racing.com/sports-bike-protector...max/Image13.jpg

 

A tutaj zmienione przednie zawieszenie.

 

http://www.netbikes.com.au/cookie/mar9_05_co_vmax.jpg

 

Tylko jakoś nie pasuje mi tylne oparcie i chopperowy styl. Zawiecha od sporta, a cały motocykl jakiś taki ugrzeczniony.

 

A tutaj wszystko na sfoim miejscu :-)

 

http://www.ukexpert.co.uk/photopost/data/6...1vmax_1-med.jpg

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tutaj wszystko na sfoim miejscu Smile

 

http://www.ukexpert.co.uk/photopost/data/6...1vmax_1-med.jpg

 

prawie...

jeszcze wywalić ten wydech' date=' zmienić siodło i gra ... :mrgreen:

 

A jeszcze jedno. Pisałem o nowym Vmaksie a mam gdzieś jeszcze mały tekst o tym, że jedna firma zajmójąca się tuningiem tych maszym robi już plastiki wzorowane na concept biku nowego maxa. Poszukam jak znajde to zamieszcze :']

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

:arrow: Przód (USD) to R1 a tylne amory od XJR.

 

 

Tu tył od XJR SP i również przód od R1 która jest o prawie połowe lżejsza od maxa.

 

Co do 6-tłoczkowych zacisków to 4-tłoczkowe z R1 w zupełności stykną - daja rade jak cholera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tutaj wszystko na sfoim miejscu :-)

 

http://www.ukexpert.co.uk/photopost/data/6...1vmax_1-med.jpg

 

Pozdro' date=' Pawel[/quote']

 

 

ten to faktycznie jest sliczny 8) nic dodac nic ujac

 

szukam przodu od GSXra...

:mrgreen:

 

[ Dopisane: 11-11-2005, 04:57 ]

Jeśli problemem nie jest kasa to najlepiej zamówić atki układzik w specjalistycznej firmie tunerskiej...

 

Wiesz co z takimi radami to na www.gs-bialstok.pl zamelduj 8)

Gdyby kasa nie stanowila problemu to bym sobie nowego maxa zakupil...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...