Blazej_mtx Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 U mnie w Mtx'e też jest świeca z długim gwintem... do DT 80 też wchodzi z długim.. musze przyznać, że moto lepiej chodzi na takiej... chyba większość japońców tak ma.. przynajmniej tak mi sie wydaje... Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarlx Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 a mi sie nei wydaje zeby w kazdym motorku chlodzonym ciecza byla swieca z dlugim gwintem moze sie myle ale bardzo dawno ze znajomym cos robilismy przy jego moto wtedy sie nie interesowalem wiec nie mam pojecia co to bylo ale bylo chlodzone ciecza i mial na milion procet krutka swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Nie dorabiajcie zbędnych teorii :lol: Echh... 8) http://www.hondapl.org/tuning/swiece/swiece.html trochę teorii na przykładzie silników samochodowych. Nie można wkręcać świec dłuższych lub krótszych. Mieszanka nie będzie się zapalać w miejscu wyliczonym przez konstruktora głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 We wszystkich motocyklach chłodzonych cieszą są świece z długim gwintem? Niby, ale np. u mnie w RM85 jest tak ze jest gdzies o jeden zwoj krótsza i jak wkręcisz normalną to odpali pochodzi pare sekund normalnie potem jak juz tłok dobije elektrode to juz ledwo co chodzi jest to głupotą trzeba jeździć na świecach katalogowych, bo inaczej mozna nieźle na tym wyjść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXC rider Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 kumpel jezdzi na cr 125 juz od roku na swiecy od duzego fiata i moto chodzi na niej lepiej niz na orginalnej bo nie zalewa sie na niskich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 kumpel jezdzi na cr 125 juz od roku na swiecy od duzego fiata i moto chodzi na niej lepiej niz na orginalnej bo nie zalewa sie na niskich obrotachto jak sie zalewa na niskich obrotach to nie znaczy że trzeba wsadzić świece od dużego fiata tylko że nalezy wyregulować gaźnik :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 kumpel jezdzi na cr 125 juz od roku na swiecy od duzego fiata i moto chodzi na niej lepiej niz na orginalnej bo nie zalewa sie na niskich obrotach zauwazylem ze to przypadlość CRek (na 5 przynajmniej w 3 sie to dzieje) podejrzewam ze zmiana dyszy dala by rade ja bede to u siebie testowal zima/ po zimie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 wracając do tematu: moim zdaniem warto kupić. Zrobić szlif i nałożyć nowy NIKASIL ale to będzie Cię kosztowało powyżej 1500zł nie licząc tłoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 wracając do tematu: moim zdaniem warto kupić. Zrobić szlif i nałożyć nowy NIKASIL ale to będzie Cię kosztowało powyżej 1500zł nie licząc tłokuPo pierwsze nikasil kosztuje z reguly w granicach 1000zł a po drugie jak to zrobic szlif? Wystarczy chyba usunac stara warstwe nikasilu i nalozyc nowa i caly ten zabieg powinien zamknac sie w 1000zł do tego jeszcze tlok >300zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 250zł tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 wracając do tematu: moim zdaniem warto kupić. Zrobić szlif i nałożyć nowy NIKASIL ale to będzie Cię kosztowało powyżej 1500zł nie licząc tłokuPo pierwsze nikasil kosztuje z reguly w granicach 1000zł a po drugie jak to zrobic szlif? Wystarczy chyba usunac stara warstwe nikasilu i nalozyc nowa i caly ten zabieg powinien zamknac sie w 1000zł do tego jeszcze tlok >300zł . Ja słyszałem o 1200zł bez wsyłek bo chyba jeszcze nikt w polsce nie robi. A szlif poto gdy by była jakaś głęboka zadara która przeszła cały NIKASIL I doszła do cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 zawozisz np do rabittsport i tyle odbierasz gotowy za 6 tygodni :( (chyba ze 6 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 acha, ale oni tego nie robią chyba w Polsce, ten rabittsport to gdzieś wysyła ? Co do ceny mam nie świeże dane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 OD razu zaznaczam ze nie wiem czy mozna zalozyc do Cr-ki 80 cylinder od 125. Czyli nie wiem czy bedzie pasowal na rozstaw szpilek i takie tam. Ale jak mozna to jest na sprzedaz na allegro http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=69301307wkladasz tuleje i jazda :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 OD razu zaznaczam ze nie wiem czy mozna zalozyc do Cr-ki 80 cylinder od 125. Czyli nie wiem czy bedzie pasowal na rozstaw szpilek i takie tam. Ale jak mozna to jest na sprzedaz na allegro http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=69301307 wkladasz tuleje i jazda Za taka kase to on sobie zrobi tuleje i tlok kupi do 80cc, pozatym niestety od sety cylinder nie pasuje :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.