Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

Piszesz tak jakby wszyscy jeździli do 6 tyś.

Pisze tylko ile bylbym w stanie zaplacic nie majac do dyspozycji ksiazki serwisowej. Tak jak napisales rozpietosc cenowa jest dosc spora. Mozna znalezc na allegro i otomoto egzemplarze z 2001 roku za 13 tys. ale wtedy stan musi byc naprawde super i musi byc to udokumentowane, zeby mozna bylo liczyc na sprzedaz. Chociaz moze oczywiscie trafic sie jakis napaleniec niezorientowany na rynku. Nie mniej jednak zycze Ladziorowi jak najszyszego sprzedania moto po jak najlepszej cenie :).

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś z was pojęcie o łożyskach?

 

Chciałbym wymienić u siebie łożyska w kołach. Wg serwisówki powinny być zamontowane :

łożyska z przodu 6203LLU/2A, z tyłu 6204 2RS.

Natomiast ja mam nowe łożyska oznaczone 6203.2RSR.C3 i 6204.2RSR.C3

Z tego co wygooglałem to rozmiarowo się zgadzają. Pozostaje kwestia tych oznaczeń.

Normalnie ciemna magia.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bry.

Zaczynam powoli myśleć o sprzedaży mojego niebieskiego Fazera i mam prośbę o realna wycenę.

/ciach/

Pytanie głowne:

ile za to ? ;-)

 

pozdr,

ladzior z fazerem na wydaniu

generalnie co się da - wyjmij i sprzedaj oddzielnie, bądź jeśli jest taka możlwiość zachowaj do kolejnego moto. w naszym pieknym kraju w 99 na 100 przypadków cena bezwzględnie góruje nad dodatkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie co się da - wyjmij i sprzedaj oddzielnie, bądź jeśli jest taka możlwiość zachowaj do kolejnego moto. w naszym pieknym kraju w 99 na 100 przypadków cena bezwzględnie góruje nad dodatkami.

 

W tym przypadku akurat nic mi się nie nada. Szkoda mi wingracka, ale na następne moto nie bedzie pasował :biggrin:

 

Motur jest kurde przygotowany do sezonu i gotowy do jazdy. Nie chce mi się jak pieron bawić najpierw ze sprzedażą a potem z zakupem, ale cóż biedny moge poradzić skoro pojawił się nagle impuls na zmiane ;)

Tak to bywa :biggrin:

 

pozdr,

ladzior

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W skrócie:

-FZS600 rocznik 2002 (choc faktycznie 2001, pierwsza rejestracja w DE byla 2002 i stad ten wpis do dowodu)

 

 

 

Hmm jak by był z 99' lub 98' to bym pewnie kupil go .. :icon_biggrin:) 3 lata młodszy więc i troche byłby tańszy .. a mój budżet niestety mocno ograniczony .. :notworthy:(( ....

 

no ale jeżeli porównamy ceny za naszą zachodnią granicą to za 2500 - 3000 euro kupi rocznik 2001 z książką serwisową ....

 

tak mój los .. bede szukał za granicą... bo ubranko jeszcze też trza kupić. ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do łożysk, to po symbolach w obu wypadkach

wygląda na łożyska obustronnie zamknięte.

Cztery cyfry swiadczą o typoszeregu łozyska,

a róznice w literkach to prawdopodobnie rozne oznaczenie

przez róznych producentow tego samego, czyli w tym wypadku

jak juz pisałem ich obustronnego zamknięcia...

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jak by był z 99' lub 98' to bym pewnie kupil go .. :icon_biggrin:) 3 lata młodszy więc i troche byłby tańszy .. a mój budżet niestety mocno ograniczony .. :eek:(( ....

 

no ale jeżeli porównamy ceny za naszą zachodnią granicą to za 2500 - 3000 euro kupi rocznik 2001 z książką serwisową ....

 

tak mój los .. bede szukał za granicą... bo ubranko jeszcze też trza kupić. ....

 

A ja tak patrze i patrze na to allegro i wychodzi mi na to, ze biorac pod uwage te slady na owiewce to realnie chyba moge myslec o wytawieniu na próbe za 12 kzl :) Cos czuje, ze odkrece mocowania GIVI i za tyle wystawie. Zobacze co sie bedzie dzialo. Na szczescie nie jestem z tych, którzy licza, że kasa włożona na opony, lancuchy itp sie zwróci przy sprzedaży :)

 

Pewnie, ze sciagniesz z DE, tak samo jak i ja patrze na V-Stromy, ale to jednak wymaga wiekszego nakladu logistycznego. Nie zapominaj o paliwie na dojazd autem z laweta, rejestracja itp. bzdety. Tez sie tego troche zbiera jak podliczyc wszystko cuzamen do kupy :)

 

pozdr,

ladzior z fazerem na wydaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[problem] padł mi obrotomierz. raz wskazówka spada do zera a raz wraca i tak w kółko. ktoś ma numer czujnika żebym mógł zamówić?

 

A czy to aby nie jest idealnie regularne ?

Z tego co wiem, to motocykl może w ten właśnie sposób sygnalizować jakiś kod błędu.

 

pzdr,

ladzior z fazerem na wydaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrcze o tym nie pomyślałem a rzeczywiście dzieje się to tak jak podczas sygnalizowania błędów... ma ktoś kody???

 

A czy poza pokazywaniem zera i rzeczywistej prędkości obrotowej nie wskakuje jeszcze na 3 lub 4 krpm ?

 

Patrze w instrukcję i jedyne kody jakie tam są wspomniane to:

 

1) 0 r/min...3 seconds

2) 3000 r/min Display condition code...2.5 seconds

3) Engine speed...3 seconds

i to jest cytuję: Fail to the throttle position sensor

 

lub:

 

1) 0 r/min...3 seconds

2) 4000 r/min Display condition code...2.5 seconds

3) Engine speed...3 seconds

a to z kolei: Fail to speed sensor

 

pozdr,

ladzior z fazerem na wydaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tak jak piszesz, najpierw rzeczywiste obroty, pozniej 0 i 4k... teraz nie jestem przy moto, ale później to dokładnie sprawdzę. dziwne by było padnięcie sensora prędkości, bo on mi nie działa od ponad tygodnia, wydaje mi się, że raczej to będzie TPS chociaż moto jechało normalnie :icon_biggrin:

 

tak jak mówię, później sprawdzę to dokładnie.

 

ladzior dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tak jak piszesz, najpierw rzeczywiste obroty, pozniej 0 i 4k... teraz nie jestem przy moto, ale później to dokładnie sprawdzę. dziwne by było padnięcie sensora prędkości, bo on mi nie działa od ponad tygodnia, wydaje mi się, że raczej to będzie TPS chociaż moto jechało normalnie :notworthy:

 

tak jak mówię, później sprawdzę to dokładnie.

 

ladzior dzięki za info

sprawdź dokladnie połączenia. BTW łącze się w bólu, gdyż właśnie przerabiam to samo, z kodem błędu czujnika położenia przepustnicy :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź dokladnie połączenia. BTW łącze się w bólu, gdyż właśnie przerabiam to samo, z kodem błędu czujnika położenia przepustnicy :icon_biggrin:

 

Zanim zamówisz TPS'a, to jeszcze sprawdź czy nie da się go ustawić, gdyż może sygnalizować nie tyle usterke co właśnie błędne ustawienie. W książce do FZS'a jest to ładnie opisane, ale patrząc na Twojego nicka wychodzi mi na to, że książka do FZS Ci się nie przyda :notworthy:

 

pozdr,

ladzior z fazerem na wydaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zamówisz TPS'a, to jeszcze sprawdź czy nie da się go ustawić, gdyż może sygnalizować nie tyle usterke co właśnie błędne ustawienie. W książce do FZS'a jest to ładnie opisane, ale patrząc na Twojego nicka wychodzi mi na to, że książka do FZS Ci się nie przyda :bigrazz:

 

klucz torks z dziurka i kręcisz TPSem prawo lewo aż wskaźniki błędów znikną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...