Wicher Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Ja mam rocznik 2001 przebieg 26 tys.km. Leję MOTUL ESTER 5100 10W40, czyli półsyntetyk. Olej wymienam regularnie co 6 tys.km. Nie widzę potrzeby żeby robić to cześciej, skoro producent zaleca wymianę co 6 tys. Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 (edytowane) ja zmieniam co 6kkm na wiosnę. w przypadku fazera po prostu na wiosnę, bo więcej jak 6kkm w sezon nie zrobiłem a ten jest wyjątkowo ubogi w jazdę ;) to może zainteresować posiadaczy fazera rocznik 2004 i 2005 (dotyczy także R1 z tych roczników)... akcja serwisowa w USA dot. wadliwych czujników położenia przepustnicy co skutkuje gaśnięciem motocykla na wolnych obrotach, więcej w linku http://www.r1-forum.com/bulletins/yamaha_tps_bulletin.pdf Edytowane 6 Września 2006 przez Ario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Witam! Sorry panowie sprostowanie do poprzedniego posta. Oczywiście należy zmieniać olej co 6 tys km walnąlem 4k bo zaczynam już przeliczać wszysto w milach ( 4k mil to 6,4 k km oczywiście) - tak podaje moja serwisówka. A jeśli ktoś jeździ dużo po mieście - ja np pracuje jako kurier - to olej poddany jest dużo większym obciązeniom np. dużo częściej osiąga wysokie temperatury. Wtedy warto zmieniać co np. 5k km. W większości informacje podaję w oparciu o opinie chłopaków z Poland Position, z tego co obserwuje to znają się na rzeczy. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JASTRZĄB HAYA Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Moja opinia na temat tego motocykla jest bardzo pozytywna. Dlaczego ?1. Jak dla mnie super pozycja, mało męcząca w trasach, w mieście daje dobre poczucie integracji kierowcy z motocyklem.2. Ekonomiczny - spalanie w granicach 6-6,5 l 100 km to max. Tankuje się - i jeździ, jeździ i jeździ :bigrazz:3. 95 KM z 600 to optymalne rozwiązenie.4. Prowadzenie - dobre. Chociaż lepsze by było twardsze zestrojenie przedniego widelca. Tył jest ok. 5. Motocykl uniwersalny - do wyszystkiego. Wykorzystuje go do dojazdów do pracy, szybkich przelotów po polsce, wariowania pod 2oo :biggrin: Super idzie na goomkę :bigrazz: 6. Hamulce - super7. LekkiGeneralnie motocykl nadaje się na pierwszy. Fazer do 5 tyś oborotów jest bardzo spokojny ale w miarę dynamiczny. W grnicach 6- 12 tyś pokazuje pazurki :twisted:http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pa...php?pic_id=1119http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pa...php?pic_id=1118 prześmigałem fazerkiem 98r 3 sezony nawinąłem 30000km super fajny motorek miałem w nim sporo przeróbek polecam początkującym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 witam :) no i Faazerowcy jak sie fazeruje wam w tym sezonie ;) ile KM nakrecone i jaka ocena maszyn??to ja się będe chwalił :cool: dziś mija dokładnie rok od kiedy stałem się szczęśliwym (bez dwóch zdań) posiadaczem Fazerka :bigrazz: przez ten rok nawinąłem 9tys.(bez 160 :D )km, w słońcu, deszczu, a nawet po śniegu(pare osób pewnie jeszcze pamięta jak to się skończyło :bigrazz: ) i nigdy nie dał mi(ani mojej zonie) powodu by choć przez chwile wątpić w trafność tego zakupu :D Fazerka kupiłem z przebiegiem 19.500km, obecny przebieg to ok 28.340km, w tym czasie wymieniłem:-opona tył-klocki cham. tył-olej z filtrem-opona tyłw niedalekiej przyszłości czeka mnie:-wymiana oleju z filtrem(waham się czy czekać z tym do wiosny, czy nie ??? )-wymiana klocków cham. przód-wymiana opony tył :biggrin: -wymiana opony przódjak widać typowe wydatki związane z eksploatacją i nic ponad to ocena maszyny- sprzęt świetnie spisuje się i w mieście i na trasie na maksa załadowany, wariowanie po winklach czy na gumie też nie są dla niego niczym szczególnym, po prostu sprzęt do wszystkiego- na dzień dzisiejszy nie widze dla siebie nic leprzego :D POZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 ...zmów męczymy fazera:) Musialem wymienić accu jakieś 3 tygodnie temu, POjechałm do kolesia który "siedzi " w akumulatorach, wyciagnął mi katalog i mówi..... "Fazer, - Yamaha,- rok- 2000, accu żelowy, 150zł.W manualu jak czytałem to było na temat sprawdzania poziomu elektrolitu....Jak to w końću ma tam byc - żelowy czy elektorolit ? Ostatecznie kupiłem eletrolit za 70, - 12 A/h, i chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 ja zmieniam co 6kkm na wiosnę. w przypadku fazera po prostu na wiosnę, bo więcej jak 6kkm w sezon nie zrobiłem a ten jest wyjątkowo ubogi w jazdę :bigrazz: to może zainteresować posiadaczy fazera rocznik 2004 i 2005 (dotyczy także R1 z tych roczników)... akcja serwisowa w USA dot. wadliwych czujników położenia przepustnicy co skutkuje gaśnięciem motocykla na wolnych obrotach, więcej w linkuhttp://www.r1-forum.com/bulletins/yamaha_tps_bulletin.pdf chyba mam to wade jutro zerkne na linka juz mi dwa razy zgasł na biegu jałowym! panowie jakie powinny byc obroty na bieguy jałowym jak motocykl jest rozgrzant w modelu 2005 serwisowka podaje 1250-1350 ja mam ustawione 970-1020 do 1080 max według mnie płynnej i bez zgrzuty wchodzi jedynka!!! ale to może wina tych niskich obrotów ze mi gasnie.... zgasł mi dipiero 2 razy max dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 dla przypomnienia, tu nieco moich spostrzeżeń o litrowym jedynymsłusznym moto. +extrasy:1) spalanie: na trasie spadło do 5,4. mniej b.szybkich przelotów >200 i od razu jaka ładna srednia ;) 2) obie opony pozamykane, szukam nowych podnóżków na ebay :D ale 1:56 w poznaniu wykręcone :D 3) przelotowy tłumik: znacznie poprawił bezpieczeństwo i charakterystykę. spalanie w trasie bez zmian, na torze 1,0-1,5 ltr więcej niż ze standardowym zagłuszaczem :icon_mrgreen: 4) przebieg: roczny 11,5tkm (w ubiegłym było 26tkm), stan zdrowia się nieco pogorszył, niewykluczone, że nie posmigam w tym sezonie ;) pojeździłem nieco, do niedawna moim marzeniem, FZ1 Fazer. moze na tor (kreci sie do 14tys i tam faktycznie szaleje) byłby lepszy od modelu RN06, ale w codziennej eksploatacji-nie ;) ma słabszy dół, opóźnioną reakcje na gaz i mniej wygodną pozycję. słowem: nie zamieniam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 ...3) przelotowy tłumik: znacznie poprawił bezpieczeństwo i charakterystykę...Gdzieś ostatnio wpadł mi tekst, że to pic na wodę z tym głośnym wydechem :icon_mrgreen:Żeby być na serio dobrze słyszalnym musiałby być skierowany do przodu. Ciekawie by to wyglądało :D Co do FZS600Nie ma ktoś z was może dobrej fotki rysunku czy czegokolwiek ze stelażem pod owiewkę i lampę?Już nie wiem gdzie młotem walić ;) , żeby w końcu nabrał odpowiedniego kształtu i zaczął znów pasować do reszty. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Gdzieś ostatnio wpadł mi tekst, że to pic na wodę z tym głośnym wydechem :icon_mrgreen:Żeby być na serio dobrze słyszalnym musiałby być skierowany do przodu. Ciekawie by to wyglądało :D Co do FZS600Nie ma ktoś z was może dobrej fotki rysunku czy czegokolwiek ze stelażem pod owiewkę i lampę?Już nie wiem gdzie młotem walić ;) , żeby w końcu nabrał odpowiedniego kształtu i zaczął znów pasować do reszty. jeżeli jest mocno uszkodzony to lepiej zacznij szukać nowego, bo dopasować stelaż to zajebiście trudna sprawa... ewentualnie zrób z fazera golasa... jeżeli ja mojego potrzaskam to wywalę przód i zostawię bez owiewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 jeżeli jest mocno uszkodzony to lepiej zacznij szukać nowego, bo dopasować stelaż to zajebiście trudna sprawa... ewentualnie zrób z fazera golasa... jeżeli ja mojego potrzaskam to wywalę przód i zostawię bez owiewkiNa golasa to już trochę za późno bo kupiłem nową lampę na przód :icon_mrgreen: Pozostaje tylko pokleić owiewkę i wyprostować ten nieszczęsny stelaż. Błotnik to mały pikuś. Najmniej potrzebna obecnie sprawa. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Gdzieś ostatnio wpadł mi tekst, że to pic na wodę z tym głośnym wydechem :DŻeby być na serio dobrze słyszalnym musiałby być skierowany do przodu. Ciekawie by to wyglądało :Dpomaga. szczególnie w mieście (gdzie latam z przepisowymi prędkościami, a przy tych jest słyszalny w promieniu kilkudziesięciu m.) :D mała przegazówka na sprzęgle i piesi odsuwają się od krawężników, i puszki odsuwają w korkach... łatwiej też ostrzec próbujących wymuszenia o swojej bliskiej obecności (może nawet skuteczniej niż klaksonem :icon_mrgreen: ) na stockowym tego wszystkiego brakowało. mam też wrażenie, że łatwiej wyczuć idealne przegazówki podczas redukcji przy b.ostrej jeździe ;) w ogóle kilofazera to zajefajna gablota ;) polecam każdemu, kto z Fazera 600 chce się przesiąść na większą maszynę :) :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 w ogóle kilofazera to zajefajna gablota :) polecam każdemu, kto z Fazera 600 chce się przesiąść na większą maszynę :icon_mrgreen: ;) :D gdyby był tak przystępny cenowo jak b12 to jak najbardziej ;), niestety jest inaczej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) pomaga. szczególnie w mieście (gdzie latam z przepisowymi prędkościami, a przy tych jest słyszalny w promieniu kilkudziesięciu m.) :) mała przegazówka na sprzęgle i piesi odsuwają się od krawężników, i puszki odsuwają w korkach... łatwiej też ostrzec próbujących wymuszenia o swojej bliskiej obecności (może nawet skuteczniej niż klaksonem :icon_mrgreen: ) na stockowym tego wszystkiego brakowało. mam też wrażenie, że łatwiej wyczuć idealne przegazówki podczas redukcji przy b.ostrej jeździe ;) w ogóle kilofazera to zajefajna gablota :D polecam każdemu, kto z Fazera 600 chce się przesiąść na większą maszynę :D ;) ;) Pomaga, pomaga... Ja mam przelotowego Skorpiona i nie raz zauważyłem, że wyłażący zza autobusów piesi (to dla mnie zawsze największa zmora i barany) spojrzeli w moją strone z powodu chałasu z tłumika.Co do przegazówek to faktycznie chyba łatwiej trafić z głośną rurą, bo Fazer fabrycznie to bardzo cichy motocykl. W moim starym Suzuki chociaż silnik chałasował jak na olejaka przystało, a w Yamaszce fabrycznie dźwięk przypomona bardziej odkurzacz niż streetfightera :D Edytowane 9 Września 2006 przez W-max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 w ogóle kilofazera to zajefajna gablota :) polecam każdemu, kto z Fazera 600 chce się przesiąść na większą maszynę :icon_mrgreen: ;) :D A jak w duzym Fazerze wygląda sprawa komfortu podróżowania pasażera ?? Jak z możliwościa montazu kufrów i czy maszyna obciążaona bagażem i pasażerem nie jest skłonna do jakichś nieprzewidywalnych zachowań ?? Myślałem, że po Fazerze kupię VFR 800, ale po obejrzeniu Fazera 1000 stwierdziłem, że VFR jest zbyt spokojna i stateczna i nie ma w sobie chyba tyle jadu co duży Fragles :D Sam nie wiem, bo bardziej widzi mi się motocykl w pełni obudowany, ale duży fazer kusi i kusi, ale cena nieco ostudza zapały ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.