klops_87 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 No to nie pozostaje mi nic innego jak zyczyc Ci owocnych poszukiwan fazera :biggrin: Jak juz kupisz to sie pochwal nowym sprzetem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Lajtowo kupisz Fazera do 8 000 zł w dobrym stanie. Pełno tego jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 fazer 98-2001 - naked? hmm 3 jeżdżę i coś mi tu nie pasi, no chyba że po glebie i zrobiony na streeta :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 W starych modelach właśnie 98 do 2001 były słabe "gumy" krućców ssących. Ale można kupić Tourmaxy i zapomnieć o problemie. Łańcuszek rozrządu to koszt ok 200zł plus wymiana czyli kolejne 200zł tak ja płaciłem. Łańcuszek wymieniasz jak zaczyna dzwonić zazwyczaj jest to wymiana samego łańcuszka. Może być uszkodzony napinacz bo równie to bywa ale to raczej bardzo rzadko. Średnio łańcuszek gra po ok 50kkm. do 8k dużo stoi na allegro fazerów niestety dużo z nich może być miną. Każdy zakup rób z mechanikiem parę złotych może uratować twoją kieszeń :) Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProRider69 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Jak masz oryginalnie zmostkowane to masz problem z glowy :biggrin: A wiecie jak to wogole zmostkowac w warunkach domowych :biggrin: A jak sadzicie wymina zarówek na lepsze da jakis efekt :biggrin: Ja tam w słoneczne dni latam czasem na długich, przynajmniej widać z daleka :buttrock: oślepiać to nie oślepia za bardzo, jak jest pochmurno to na któtkich :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Chcialbym sie podzielic z Wami wymiana opony. Otoz zalozylem 120 na przod do fazera a katalogowa to 110. Opona 120 szumiala podaczas jazdy co strasznie mnie wkorw**** :biggrin: Wiec zalozylem nowa 110 i jest baja. Mam jeszcze takie pytanie, podczas wymiany opony koles zauwazyl ze mam do wymiany lozyska w przednim kole moze sie ktos orientuje jaki jest rozmiar tych lozysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor83 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 (edytowane) Mam pytanie w temacie wymiany oleju w Fazerze (600 z 2000 roku). Pytanie do tyczy serwisówki. Otóż są tam podane 3 wartosci : http://rc17.neostrada.pl/olej.jpg Jak w obrazku wyżej. Bez filtra, z filtrem i total amount. I nie było by nic dziwnego gdyby ten total amount nie byl aż o litr większy niz ogólnie zalecana ilość. Ktoś wie o co chodzi ? A co do lozysk w Fazerze to najlepiej sprawdzić na samym łożysku co jest napisane ale serwisówka mowi tak : http://rc17.neostrada.pl/lozyska.JPG Edytowane 14 Sierpnia 2010 przez wiktor83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Dzieki za info odnosnie lozysk. A i tak wymienie je dopiero po sezonie :biggrin: A odnosnie wymiany oleju, to z tego co sie orientuje to Total Amount odnosi sie do wymiany oleju po calkowitym rozebraniu silnika. Przy normalnej wymianie oleju producent zaklada ze w silniku zostaje ok 1l. oleju. Ja niedawno wymienialem olej i wchodzi dokladnie 2.7l. :biggrin: Jesli bedziesz wymienial z filtrem to wlej 2.7 i poczekaj az splynie i potem zobacz stan powinno byc ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ccolino Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 witam mam w planach kupno motoru dokladnie yamahy fz6n naco powinienem wzrocic uwage?wczesniej mialem 3 sezony yamaha yz 250 i teraz chcialbym pojezdzic po ulicy.moze ktos mi odradzi kupna tego motru a poleci inny.motor powinien miec okolo 100koni zeby wmiare fajnie sie jezdzilo.jestm otwarty na sugestie.dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 witam mam w planach kupno motoru dokladnie yamahy fz6n naco powinienem wzrocic uwage?wczesniej mialem 3 sezony yamaha yz 250 i teraz chcialbym pojezdzic po ulicy.moze ktos mi odradzi kupna tego motru a poleci inny.motor powinien miec okolo 100koni zeby wmiare fajnie sie jezdzilo.jestm otwarty na sugestie.dziekuje i pozdrawiam http://forum.motocyklistow.pl/Poradnik-KUP...YKLA-t2263.html jak bedziesz mial konkretne ogloszenie to wrzuc linka, ktos zyczliwy podpowie co widac, a tak to stzrelanie slepakami - przeciez zwraca sie uwage na to co zwykle(link) ogolnie uniwersalna i dosc udana konstrukcja z tego co wiem to bez "wad wrodzonych" Bylem przy kupnie fz6s dla 2 kuzynow i wrazenia z jazdy pozytywne - latwy w prowadzeniu. kolo 100KM masz jeszcze horneta a ztych troche zlabszych to bandit, cbf, xj. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Musisz sprawdzic wszystko to co normalnie sprawdza sie przy zakupie uzywanego motocykla. Szczegolnie uwage zwroc na stan kroccy ssacych, jest to jedyna powazna rzecz na ktora cierpia fazery. Temat kroccy ssacych niedawno pojawil sie na forum wiec sobie o nim troche poczytaj. Wymianna kroccy ssacych do najtanszych nie nalezy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Musisz sprawdzic wszystko to co normalnie sprawdza sie przy zakupie uzywanego motocykla. Szczegolnie uwage zwroc na stan kroccy ssacych, jest to jedyna powazna rzecz na ktora cierpia fazery. Temat kroccy ssacych niedawno pojawil sie na forum wiec sobie o nim troche poczytaj. Wymianna kroccy ssacych do najtanszych nie nalezy :biggrin: to jest problem FZS 600 a nie FZ6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Sorki faktycznie, nie przeczytalem tamtego posta dokladnie. Moj blad, ale nikt nie jest idealem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwin Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam mam takie pytanko: Fazer 600 w 2003r przeszedł lifting ma zmienioną czaszę z lampą, a czy ktoś jest zorientowany czy od strony technicznej np. zawieszenie, hamulce, czy sam silnik został też modyfikowane czy to to samo co w starszych modelach? Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 względem 2000-2001 to technicznie jest taki sam. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.