Ewka Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Jak już ktoś pisał. FZ6 ma wtrysk i wszystko samo się pięknie dostosuje. Powiedzcie mi tylko ( jeśli możecie ) ile daliście za wydechy? Bo qrde szukam ale strasznie drogo one chodzą. Takie TwoBros to po 2-3 tys. zł :/ Ja kupowałam rok temu i u grandysa nowe akrapy chodziły po około 2700 zł. Nie mam pojęcia po ile są teraz... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Ja kupowałam rok temu i u grandysa nowe akrapy chodziły po około 2700 zł. Nie mam pojęcia po ile są teraz... :icon_rolleyes: to masakryczna cena ... w zeszłym roku do FZS600 scorpion kosztował coś kolo 700 zł ... a Yoshimure do przeróbki kuzyn mi oferował ze stanów za jakieś 800 pln (wiadomo $ taniuśko był) . .ale nie było kasy .. wiec zostałem na standardzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 (edytowane) Czy komputer sam dostosuje mapy wtrysków pod nowe wydechy szczerze wątpię, ale nie ma żadnego problemu z jazdą "na standardowej mapie" i nowych wydechach. Chyba, że chcecie iść na maxa to wtedy trzeba zakupić filtr (jakiś k&n albo cóś podobnego), przerobić pokrywę filtra (powiększyć otwór), zakupić Powercommander III USB i dostroić to wszystko na hamowni ..... z 5 KM więcej murowane :biggrin: ..... i nie śmiać mnie się bo ja tak zrobiłem (bez hamowni, bo nie zdążyłem) w przypływie szaleństwa. Dla czystej frajdy z jazdy polecam zmienić zębatki (-1 z przodu i +2 z tyłu). Penetratore - Ewka o zupie, a Ty o d..... Przecież FZS i FZ to inne motocykle :flesje: Jak miałem FZS'a to też zapłaciłem za tłumik 800 zł, a do FZ kosztował mnie cóś kiele 3000. Edytowane 18 Lutego 2009 przez fazer72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Ja do FZSa dostałem Remus Grand Prix gratisowo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 (edytowane) pytanie: :bigrazz: orientujecie się jaka powinna być długość przewodów hamulcowych (czy to w oplocie czy bez) do FZS 600 1998-2001, ale nie oryginalnych (z trójnikiem), tylko idących bezpośrednio od pompy do zacisków (z przodu), i długość przewodu hamulcowego z tyłu? (tak zwany typ F). Zapytuję, bo zakupiłem takowe przewody (drogawo - 3 przewody 390zł) na http://www.przewodywoplocie.pl/ ... ale mam dziwne wrażenie, że będą za krótkie :biggrin: ale to może tylko takie moje wrażenie... :icon_eek: a, żeby nie było, motorek w serwisie do połowy marca, więc nie mam jak sprawdzić na żywo. Edytowane 18 Lutego 2009 przez jaquzie Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>http://sites.google.com/site/jaquzie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewka Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 to masakryczna cena ... w zeszłym roku do FZS600 scorpion kosztował coś kolo 700 zł ... a Yoshimure do przeróbki kuzyn mi oferował ze stanów za jakieś 800 pln (wiadomo $ taniuśko był) . .ale nie było kasy .. wiec zostałem na standardzie 2700 to wcale nie taka masakryczna cena za akrapy, w marexie za leo wołali 3 tys. I nie można porównywać ceny wydechu FZS 600 z FZ6, bo to zupełnie inne moto i wydechy, więc kolega albo nie przeczytał uważnie albo nie rozróżnia tych dwóch modeli moto :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 a ja właśnie odpakowałem nówkę nie śmigany komin two brathersów za 1,6 ze ścigacz.pl :icon_mrgreen: Śliczniutki :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 a ja właśnie odpakowałem nówkę nie śmigany komin two brathersów za 1,6 ze ścigacz.pl :icon_mrgreen: Śliczniutki :buttrock: :buttrock: Łee to nie pogada :wink: . Jak zamontujesz to zapodaj fotki jakieś. A tak na marginesie ponoć FZ1 ma całkiem głośny wydech seryjny.. na tych akcesoryjnych to już pewnie będzie killer :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 1. dla mnie 2000pln to masakryczna cena .. jak za kominy ... 2. co więcej .. 800-900 zł za sam wydech to dla mnie dużo .. szczególnie ... że kominy są na końcu mojej listy "dodatków" jakie chce dokupić do motonga ... 3. please .. w komentarzu odnosiłem się do mojego moto .. w kontekście rzuconego tematy wydechów i cen... 4. co do rozróżniania modeli .. to pozostawię to bez komentarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 penetrator-polecam przesunąć trochę wyżej ten wydech nas liście dodatków, bo efekt jest naprawde miodzio :) Ewo zapewniam cie że zarówno Penetratore jaki i reszta tutaj nie ma najmniejszego problemu z rozróżnieniem FZS i FZ6! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 kurcze... nie wiem dlaczego ale mi sie podoba seryjny klang...na niskich cichutki, a na obroty wkreca sie jak wiertara - to mi sie wlasnie podoba... jakos nie moge zdzierzyc wiekszosci akcesoryjnych wydechow ktore slyszalem. byc moze wynika to z tego ze w samochodzie mam przerobiony uklad wydechowy z koncowka dajaca gleboki sportowy klang - fajne na miesice, na trasie staram sie zagluszac ten miodzio klang muzyka - w efekcie koncowym po takiej trasie napier... mnie masakrycznie glowa. Nie mniej sa wyjatki - Ducati na seryjnych sprawia ze mam dreszcze, na akcesoryjnych - mokro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewka Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 penetrator-polecam przesunąć trochę wyżej ten wydech nas liście dodatków, bo efekt jest naprawde miodzio :) Ewo zapewniam cie że zarówno Penetratore jaki i reszta tutaj nie ma najmniejszego problemu z rozróżnieniem FZS i FZ6! No to mnie uspokoiłeś hahaha :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba 89 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Posiadam FZ6 N z 2004r i dwa pytania związane z tym sprzętem.... Czy zamontowanie szyby daje duże rezultaty, czy jest duża różnica. Mnie ona niezbyt się podoba, ale szybsze przeloty poza miastem są dosyć ciężkim przeżyciem i nie wiem czy takowej nie zamontować. No i 2 pytanie związane jest ze spalaniem w FZ6 S / FZ6 N.... Jak kształtuje się w mieście/trasie/ szybsze przeloty itd. Wiem, że jest archiwum, ale w wątku po przejrzeniu "kilku" stron nie znalazłem, a nie przebrnę chyba przez wszystkie 174 str .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaskorider Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam. Z mojego doświadczenia z FZ6 wynika, że najlepszy efekt w odczuwalnym przyroście mocy daje usunięcie katalizatora. Można to zrobić na dwa sposoby. Rozciąć rurę kolektora na spawie wyciągnąć i zaspawać lub zastosować fragment tunningoej rury wydechu często dostarczonej razem z wydechem. Ja miałem założone skorpiony z adapterem. Po wyjęciu db-kiler (wkładki tłumiącej) efekt dzwiękowy i przyrost mocy odczówalny w porównaniu z seryjnum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam, Potwierdzam to co pisze przedmówca, w ubiegłym sezonie jeździłem FZ6 fazrem S2, w czerwcu kupiłem Leo Vince w aluminum 1260PLN z przesyłką. W komplecie były wszystkie potrzebne do zamocowania cześci razem z tą rurką o której pisał Adaskorider, można ją zamocowac lub nie zamiast katalizatora, polecam zamocowac. Przyrost mocy nie jest jakis piorunujący, ale jest szczególnie przy wysokich obrotach i miałem wrażenie że niwelował tą dziurę w obrotach jaka jest miedzy 6-7 tys., Wrazenia akustyczne bajka a jeżdziłem z DB kilerem. Pozdrawiam Maniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.