Limo Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 ważniejsza jest deszczowa pogoda. na wyspach sezon trwa cały rok, poza tym klimat jest wilgotny. wszystko to powoduje znacznie szybszą korozję.Za to akurat jest odpowiedzialny nie tyle deszcz co niesamowite ilosci soli sypane na drogi praktycznie do marca.Ja sprzedałem 2001 za 13 tys :) Wicher, ale twoj sprzet sie nie liczy :). Te wszystkie dodatki musialy pewnie kosztowac pare tysi. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Wicher, ale twoj sprzet sie nie liczy :) . Te wszystkie dodatki musialy pewnie kosztowac pare tysi. Tak naprawdę, to sprzęty typu fazer, bandit, diversion itp; czyli tzw.motocykle popularne i dla mas, są skazane na bardzo szybki spadek wartości. Jest ich za dużo, są zbyt nijakie i niecharakterne, żeby wołać za nie niewiadomo ile :icon_biggrin: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 na jakim ZĄBKU macie ustawiony TYLNI AMORTYZATOR jaką macie przy tym wagę ?? bo to chyba ma wymierne znaczenie na trakcje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granvile Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Mój fazer jest z Irlandii a tam obowiązuje ruch prawostronny. :flesje: Taaaaak, to pewnie przejęzyczenie :icon_eek: A tak gwoli ścisłości to w Irlandii problem rdzy nie istnieje, co prawda pada, ale tylko deszcz więc nie widuje się tu śniegu więc nie widuje się tu soli na drogach więc nie widuje się tu dziur w karoserii. Po naprawdę długim staniu sprzęt potrafi się lekko zazielenić, ale nie zardzewieje no chyba że jest zrobiony ze stali made in china, albo sprowadzany z UK - tam drogi solą i to zdrowo. Drzewulec - napisz jak wyglądały szczegóły twojego przelotu do kraju, jestem ciekaw jak to wygląda finansowo i przede wszystkim logistycznie. Pozdrawiam z Cork. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 No sorry stary, ale mieszkam w Londynie (czyli południe Anglii, jakby ktoś nie wiedział) i śniegu sie tu również nie widuje, a pomimo to, w zimie sie sypie solą i to ostro i niesądzę żeby inaczej było w Irlandii Pozdro z Lądka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granvile Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Irlandia leży na szlaku zwanym Golfsztrom, tu naprawdę nie sypie się soli i nie ma zimy, chyba musisz mi uwierzyć na słowo.Lokalni mechanicy rozpoznają wozy sprowadzane z JuKej właśnie po zardzewiałym podwoziu, którego tu nie zaznasz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakwas Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Ale nie oszukujmy się nikt kto kupił w UK pordzewiały motocykl nie zapłacił tyle samo co za igiełkę , a kupujący też chyba widzi co bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Oslona sprzedana. Gmole i szybka jeszcze sa. W razie czego mozna odebrac osobiscie 21-go w Lublinie lub 22-go w Warszawie. Pozniej trafia na allegro. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 (edytowane) na jakim ZĄBKU macie ustawiony TYLNI AMORTYZATOR jaką macie przy tym wagę ?? bo to chyba ma wymierne znaczenie na trakcje ?Ja mam na 4 ząbku - ważę 72 KG. Jak jeżdżę sam - jest Ok (kompromis pomiędzy prowadzeniem a komfortem), przy jeździe z pasażerem warto jeszcze utwardzić.Pzdr Edytowane 18 Września 2008 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 ja mam prawie najtwardsze ustawienie, na przedostatnim ząbku, ale ważę 120kg :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 (edytowane) Oslona sprzedana. [...] U nowego właściciela (czyt. mnie) nawet ładniej wygląda :biggrin: taka wyczyściochana :wink: Lime: http://img50.imageshack.us/my.php?image=img3064mi8.jpg Jaquzie: http://jaquzie.republika.pl/oslona.jpg Lime solidna firma. Dzięki :buttrock: Edytowane 18 Września 2008 przez jaquzie Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>http://sites.google.com/site/jaquzie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Ee no, nie wiedzialem ze z nia jeszcze sie tak da :wink:. Niech sie dobrze sprawuje. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 WitkaMam takie pytanie odnosnie zaworów - z tego co sie orientuje regulacje robi sie przy 40 tyś - ja własnie dobiłem do przebiegu 55 tyś i zawory mi stukaja jak w traktorze - jest potrzeba wymiany tych płytek ? Jak jest z tym przebiegiem do regulacji w serwisie ? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 WitkaMam takie pytanie odnosnie zaworów - z tego co sie orientuje regulacje robi sie przy 40 tyś - ja własnie dobiłem do przebiegu 55 tyś i zawory mi stukaja jak w traktorze - jest potrzeba wymiany tych płytek ? Jak jest z tym przebiegiem do regulacji w serwisie ? :icon_mrgreen: To zależy ile zaworów ma za duże wartości luzów. Być może część płytek da się wykorzystać, a część trzeba będzie wymienić na nowe. O to się jednak nie martw, bo płytki masz wliczone w cenę regulacji :buttrock: Polecam serwis TOKA-MOTOR w Rudzie Śląskiej-Kochłowicach.Robiłem u nich regulacje w swoim FZS i motocykl dosłownie dostał skrzydeł :) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 włooo ho ho .. coś forum dlugo nie dzialało .. stęsknilem sie .. :biggrin: a tak sobie miałem ostatnio małą refleksje jakto by stary fazerek wyglądał z dwiema rurami z tyłu ?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.