ralf_3 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Ile pali Yamaha fz6 s z 2004-2006 r ? Chodzi mi o jazdę w mieście i na trasie, spokojną :) i ostrą :rolleyes: oraz normalną ;) .Witam moja biere około 5,5 litra w cyklu mieszanym i lubia FZ6 prowadzić pod 12 tys na niższych biegach ale nie powiem by to było czeste bo nie lubie widoku tankszetli ostatnimi czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukigs Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 U mnie na tylnym zacisku jest również delikatny luz ( na przednim nie). Aczkolwiek nigdy nie zauważyłem z tego względu jakiś nieprawidłowości. A jak wielki jest ten luz? U mnie podczas normalnej jazdy tez nie wyczuwam zadnych nieprawidlowosci. Jednak kiedy wcisne sprzegło lub zrzuce na luz (motocykl nie toczy sie na biegu) i mocno wcisne tylni hamulec slysze i czuje pukniecie (wynikające prawdopodobnie z luznego zacisku, który minimalnie sie przemieszza podczas hamowania). Ja stawiajac moto na centralke kreciłem reką tylnim kolem i naciskalem hamulec. Caly zacisk delikatnie sie przemieszczal na tulejach mocujacych. To samo kiedy krecilem kolem do tylu i hamowalem (zacisk o jakies milimetry wedrował do tylu). Wyczytałem na jakims forum ze moga byc wyrobione sworznie mocujące zacisk. moto ma przejechane 28 tys. km. i jest to przebieg na 100% oryginalny, z zwiazku z tym czy to mozliwe? Idac tym tropem wiekszosc motocykli musialoby miec wymieniane sworznie przy zaciskach przy takkim przebiegu. Lukimaster moglbyc sprawdzic jak zachowuje sie twój zacisk cham. gdy postawisz moto na centralce i zakrecisz kołem - tak jak to opisalem wyzej? Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 A jak wielki jest ten luz? U mnie podczas normalnej jazdy tez nie wyczuwam zadnych nieprawidlowosci. Jednak kiedy wcisne sprzegło lub zrzuce na luz (motocykl nie toczy sie na biegu) i mocno wcisne tylni hamulec slysze i czuje pukniecie (wynikające prawdopodobnie z luznego zacisku, który minimalnie sie przemieszza podczas hamowania). Ja stawiajac moto na centralke kreciłem reką tylnim kolem i naciskalem hamulec. Caly zacisk delikatnie sie przemieszczal na tulejach mocujacych. To samo kiedy krecilem kolem do tylu i hamowalem (zacisk o jakies milimetry wedrował do tylu). Wyczytałem na jakims forum ze moga byc wyrobione sworznie mocujące zacisk. moto ma przejechane 28 tys. km. i jest to przebieg na 100% oryginalny, z zwiazku z tym czy to mozliwe? Idac tym tropem wiekszosc motocykli musialoby miec wymieniane sworznie przy zaciskach przy takkim przebiegu. Lukimaster moglbyc sprawdzic jak zachowuje sie twój zacisk cham. gdy postawisz moto na centralce i zakrecisz kołem - tak jak to opisalem wyzej? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.Witam.Luz ten wynosi około 1 mm. (przebieg mam troszkę wiekszy jak Twój). Z tym ze nie słyszę żadnych puknięć itp. Ps. ZASADNICZE pytanie jest w jakim celu hamujesz TYLNYM kołem aż do zablokowania go (użytkując motocykl w normalnych warunkach!?) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Szanowni koledzy i koleżanki "Fazerowcy" :P W związku z tym, ze wyznaczyłem sobie nowe cele w moim zyciu, to przyszła pora na zmiany.Od dłuższego czasu zdradzałem w myślach moją ukochaną. Zerkałem okiem na inną..... to chyba już zdrada :) Dlatego też przyszedł czas na rozwód i wczoraj była ostateczna, finalna sprawa rozwodowa.Ukochana poszła w ramiona innego pana. Mam nadzieję, że będzie ją traktował równie dobrze jak ja. Kolejną wybranką bedzie Honda Varadero.To nie jest post pożegnalny, mam zamiar nadal tutaj zagladać.Mam tylko cichą nadzieję, że mnie nie wyklniecie z tego powodu, że będę śmigał innym motocyklem niż fazer ?? :crossy: Pozdrawiam :) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Szanowni koledzy i koleżanki "Fazerowcy" :bigrazz: W związku z tym, ze wyznaczyłem sobie nowe cele w moim zyciu, to przyszła pora na zmiany.Od dłuższego czasu zdradzałem w myślach moją ukochaną. Zerkałem okiem na inną..... to chyba już zdrada :biggrin: Dlatego też przyszedł czas na rozwód i wczoraj była ostateczna, finalna sprawa rozwodowa.Ukochana poszła w ramiona innego pana. Mam nadzieję, że będzie ją traktował równie dobrze jak ja. Kolejną wybranką bedzie Honda Varadero.To nie jest post pożegnalny, mam zamiar nadal tutaj zagladać.Mam tylko cichą nadzieję, że mnie nie wyklniecie z tego powodu, że będę śmigał innym motocyklem niż fazer ?? :crossy: Pozdrawiam :) Wszystko ok, ale Wiadro po Fazerku? Az nie moge uwierzyc. Pozdrawiam :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 rozbierał ktoś stacyjkę ?? Bo w mojej ta blaszka która ma osłaniać stacyjkę od brudu i wody po wyjęciu nie do końca się zamyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aramis1986 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam! Mam kilka pytań odnośnie wersji 78KM Yamaha FZ6 Fazer ABS. Czy w tej wersji to jest ten sam silnik co w wersji mocniejszej tylko osłabiony? Jesli ktos jezdzil na tej wersji, czy zachowuje sie znacznie spokojniej od wersji mocniejszej? Bardzo mi sie spodobal ten motocykl i mysle o jego zakupie na wiosne. Wczesniej jezdzilem na skuterze Yamaha Aerox oraz crossie Honda CRF 250R (38KM). Nie zalezy mi na mocy, nie chce jezdzic na kole, lezec w zakretach itd, nic ze sportowej jazdy mnie nie interesuje. Po prostu chcialbym sprobowac jazdy ulicznej, i to glownie wypady poza miasto, gdyz po miescie nie lubie jezdzic. Czy ta słabszą wersją będę w stanie normalnie jeździć, czy jednak może być za mocna? Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Wszystko ok, ale Wiadro po Fazerku? Az nie moge uwierzyc. Pozdrawiam :rolleyes: To chyba jeden z etapów ewolucji :icon_biggrin: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 To chyba jeden z etapów ewolucji :POby nie rewolucji :banghead: Jak zakupisz, pojeździsz daj znać jak wrażenia po przesiadce z Fazera.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 rozbierał ktoś stacyjkę ?? Bo w mojej ta blaszka która ma osłaniać stacyjkę od brudu i wody po wyjęciu nie do końca się zamyka. Nie rozbieraj stacyjki :notworthy: Tę blaszkę trzeba odpowiednio nagiąć do góry. Zapewne przy wkładaniu kluczyka zgieła się do dołu i teraz nie chce wracać na swoje miejsce. Przerabiałem ten temat. Użyj jakiegoś delikatnego narzędza np małego szpikulca itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Siema, właśnie dziś kupiłem fazerka z 2006 roku. :P Super maszynka.I mam takie pytanie. Chcę otworzyć zamek od schowka pod siedzeniem pasażera i nie wchodzi kluczyk do końca i się nie da poruszyć kluczykiem, nie chodzi w żadną stronę w zamku, nie da się otworzyć. Co robić, czy jest na te otwracie jakiś sposób, czy coś jest nie tak z zamkiem? Edytowane 14 Lipca 2008 przez Marcin1sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) Siema, właśnie dziś kupiłem fazerka z 2006 roku. :D Super maszynka.I mam takie pytanie. Chcę otworzyć zamek od schowka pod siedzeniem pasażera i nie wchodzi kluczyk do końca i się nie da poruszyć kluczykiem, nie chodzi w żadną stronę w zamku, nie da się otworzyć. Co robić, czy jest na te otwracie jakiś sposób, czy coś jest nie tak z zamkiem? Rozumiem, że przy kupnie byłeś tak poruszony... że nawet nie otwrzyłeś kanapy? Albo masz zmienioną stacyjkę i nowy klucz nie pasuje do starego zamka albo masz popsutą wkładkę przy kanapie. Co robić? Kombinować ;) Edytowane 15 Lipca 2008 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Siema, właśnie dziś kupiłem fazerka z 2006 roku. :icon_mrgreen: Super maszynka.I mam takie pytanie. Chcę otworzyć zamek od schowka pod siedzeniem pasażera i nie wchodzi kluczyk do końca i się nie da poruszyć kluczykiem, nie chodzi w żadną stronę w zamku, nie da się otworzyć. Co robić, czy jest na te otwracie jakiś sposób, czy coś jest nie tak z zamkiem?Witam.Prawdopodobnie zaciął się mechanizm, który znajduje się nad tłumikiem. Spróbuj jakoś tam dojść i spsikać go czymś (WD 40 , olej itp). Przerabiałem to sam wczoraj po powrocie z trasy w deszczu. Też nie mogłem otworzyć siedzenia. Co się okazało po wymianie tłumików na sportowe cała woda i syf chlapie prosto na mechanizm otwierający siedzisko (ale np. przy oryginalnych tłumikach tj. ich wielkości,mechanizm ten jest szczelnie przykryty i chroni przed dostępem wody spod kół). Pomogła mała ilość oleju i odblokowało się.Ps. kluczyk wchodzi tylko częściowo do zamka od siedziska (tzn. tylko częścią z ząbkami)Pozdr. i zyczę udanego śmigania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Witam.Prawdopodobnie zaciął się mechanizm, który znajduje się nad tłumikiem. Spróbuj jakoś tam dojść i spsikać go czymś (WD 40 , olej itp). Przerabiałem to sam wczoraj po powrocie z trasy w deszczu. Też nie mogłem otworzyć siedzenia. Co się okazało po wymianie tłumików na sportowe cała woda i syf chlapie prosto na mechanizm otwierający siedzisko (ale np. przy oryginalnych tłumikach tj. ich wielkości,mechanizm ten jest szczelnie przykryty i chroni przed dostępem wody spod kół). Pomogła mała ilość oleju i odblokowało się.Ps. kluczyk wchodzi tylko częściowo do zamka od siedziska (tzn. tylko częścią z ząbkami)Pozdr. i zyczę udanego śmigania.Spryskiwałem WD40 i nic nie dało, ale spróbuje jeszcze olejem i może się odblokuje.PS.Mam sportowe tłumiki akropovica. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Co ile km wymieniacie olej silnikowy? Chcę teraz wymienić olej i na jaki wymienić, dokładna marka i właściwości lepkości oleju? Ile litrów oleju się wlewa do silnika, ile litrów kupić? Posiadam fazerka z 2006 roku. :icon_mrgreen: Jak dokładnie się wymienia olej w tym sprzęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.