Szymon_R6 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 moze tu troche sie dowiecie o zaletach swiec irydowychhttp://www.ngkntk.pl/Irydowe_swiece_zaplonowe_IX.1329.0.htmla jezeli chodzi o spalanie to na tych swiecach powinni byc pare % nizsze niz na normalnych ze wzgeldu na lepszy przebieg procesow spalanie w komorze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 (edytowane) moze tu troche sie dowiecie o zaletach swiec irydowychhttp://www.ngkntk.pl/Irydowe_swiece_zaplonowe_IX.1329.0.htmla jezeli chodzi o spalanie to na tych swiecach powinni byc pare % nizsze niz na normalnych ze wzgeldu na lepszy przebieg procesow spalanie w komorze... Po pierwsze komora spalania nie sklada sie tylko ze swiecy, wiec jesli mamy w dobrym stanie "normalne" to zmian szalowych nie oczekuje. Moge sie zgodzis ze trwalosc jest większa, to że ta świeca jest "zaostrzona" powoduje szybsze i gwaltowniejsze wyładowanie. Poza tym przeskok iskry zalezy TYLKO od warunkow miedzy elektrodami (cisnienia, wilgotności), a a nie ich samych, zakladajac ze te sa w dobrym stanie. Nalezy pamietac ze link jest do materialu reklamowego producenta swiecy. Wszystko mozna wykonac z tytanu, karbonu i zlota, tylko czy jest sens... Jeszcze jedno... cytat: Dzięki "minimalnej" średnicy wynoszącej 0,6 mm napięcie zapłonowe zostaje skupione w cienkiej wiązce. to jest poprostu rozwalajace.... cienka elektroda daje: WIĘKSZĄ GĘSTOŚĆ OBJETOŚCIOWĄ LADUNKU!!! tzn na samym ostrzu, a to jak przebiega wyladowanie i czy jest cienkie czy grube, to jeszcze jest nadal badane i powstalo na ten temat sporo prac naukowych... Jeszcze jedno... glownym problemem swiec zaplonowych nie jest sam metal elektrod tylko budowa owej świecy. Zazwyczaj nie wymieniamy swiec bo sie metal zużył tylko dlatego, ze poprzez napieczenie na świece ceramikę tlenków powodujących upływność pasożytniczą napiecie zamiast isc w iskre to spie**a do masy. Edytowane 6 Maja 2008 przez koniaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisex Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Też mi się troszkę wydaję, że to taki chwyt reklamowy z tym irydem. Coś w stylu 4-elektrodowych świec, które wydał kiedyś Bosh. Wszyscy się zachwycali a potem okazało się, że to straszna lipa i się z tego wycofali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Po pierwsze komora spalania nie sklada sie tylko ze swiecy, wiec jesli mamy w dobrym stanie "normalne" to zmian szalowych nie oczekuje. Moge sie zgodzis ze trwalosc jest większa, to że ta świeca jest "zaostrzona" powoduje szybsze i gwaltowniejsze wyładowanie. Poza tym przeskok iskry zalezy TYLKO od warunkow miedzy elektrodami (cisnienia, wilgotności), a a nie ich samych, zakladajac ze te sa w dobrym stanie. Nalezy pamietac ze link jest do materialu reklamowego producenta swiecy. Wszystko mozna wykonac z tytanu, karbonu i zlota, tylko czy jest sens... Jeszcze jedno... cytat: Dzięki "minimalnej" średnicy wynoszącej 0,6 mm napięcie zapłonowe zostaje skupione w cienkiej wiązce. to jest poprostu rozwalajace.... cienka elektroda daje: WIĘKSZĄ GĘSTOŚĆ OBJETOŚCIOWĄ LADUNKU!!! tzn na samym ostrzu, a to jak przebiega wyladowanie i czy jest cienkie czy grube, to jeszcze jest nadal badane i powstalo na ten temat sporo prac naukowych... Jeszcze jedno... glownym problemem swiec zaplonowych nie jest sam metal elektrod tylko budowa owej świecy. Zazwyczaj nie wymieniamy swiec bo sie metal zużył tylko dlatego, ze poprzez napieczenie na świece ceramikę tlenków powodujących upływność pasożytniczą napiecie zamiast isc w iskre to spie**a do masy.szczerze powiedziawszy nie zaglebialem sie w tym temacie, tak wiec nie wiem na ile to prawda, ale raczej trudno mi uwierzyc ze tak znaczaca firma jak NGK walila by scieme odnosnie tego ze proces zaplonu mieszanki jest korzystniejszy itd....jezeli zaprojektowali taka swiece to napewno czyms sie rozni od wykonanych w typowej technologii. Co do trwalosci to napewno pochodza dluzej, zamiast 10 000km moze pochodza 20k. Co do spalania trzeba poprstu sprawdzic na takich i na takich, ale z poprzednich wypowiedzi wlascicieli fz6 wychodzi raczej na to ze swiece irydowe nie wplywaja na obnizeje spalania. No ale moze dla niektorych NORMALNA jazda to jest 12-14 000 obr/min, szczerzepowiedziawszy to do 6 000 fz6 jest troche mulowaty i jak sie siedzi w zakresie>10 000 to potem nie chce sie schodzic nizej, no ale nie mozna sie dzwic ze 8 srendnio wciaga na 100km.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Czy ktos z Was jezdzi FZ6 z kufrem w tylu ??Potrzebuje opini, bo sie zastanawiam czy nie rzuca tak przy 180km/h, bo wybieram sie w trase i bede szybko jechal przez autostrady... i niewiem co kupic, kufer czy sakwy... Ja śmigam z oryginalnym kufrem Yamahy (chociaż produkuje je Givi czy Kappa tak na moje oko) i jak dotąd nie zauważyłem żadnych problemów z tego tytułu, przynajmniej tak do 180 km/h - szybciej nie jeżdżę raczej :banghead: Ogólnie top case to wygodna sprawa, boczne sakwy mi wizualnie do Fazera nie pasują. Edytowane 7 Maja 2008 przez Peet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Peet dokładnie taki sam kufer jak ten Yamahy robi Kappa, a jak wiadomo idzie to wszystko z fabryki Givi :D U siebie mam sakwy boczne Oxforda, model sportowy i fajnie się to trzyma i dobrze wygląda :wink: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user600 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Fajna dyskusja o tych świecach. Macie rację ze te cud świece moze mają większą trwałość ale te historie o spalaniu i przyroście mocy to włóżmy raz na zawsze między bajki. Przypomnijcie sobie proszę ile już było takich cud wynalazków zwiększających mosz i oszczedzających paliwo. Gdyby te wszystkie turbinki i magnetyzery chciały tak wspaniale dziłać to już chyba od dawna wmiarę jazdy przybywało by nam paliwa w baku :wink: Mam do sprzedania opony do fazera. Mają jeszcze troche bierznika i nie są bardzo stare. Jeśli ktoś ma ochote je dokończyć to za niewielką cenę oddam w dobre ręce :biggrin: info na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) co sądzicie o tym moto?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M753573 ma ktos fajnego fazera do sprzedania :wink: albo o tym-do tego mam blizejhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M732264 i jeszcze ten-tylko troche stary http://www.allegro.pl/item357521131_yamaha..._fazer_600.html i jeszcze jeden http://www.allegro.pl/item357330814_yamaha_600_fazer.html z góry dzieki pozdrawiam Edytowane 7 Maja 2008 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 '99 z nową budą? najs :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) i jeszcze jeden z śląskiego-ale liche zdjęciahttp://www.allegro.pl/item354715588_yamaha...fazer_2002.html i jeszcze ten z Tarnowskich Gór http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M680127 pasuje mi kolor BLACK:) zna moze ktos jedno z tych moto? jezdzilem wczesniej wszystkim co mialo wał kardana-i teraz pytanie! jak sprawdzic czy naped jest ok? po czym stwierdzic ze łancuch sie konczy?albo zębatki?wiem ze sie łancuch naciąga z tyłu wachacza- jak stwierdzic ze w łancuchu skonczyła sie juz regulacja?(ze juz nie da sie go bardziej naciągnąc) moze ma ktos zdjecia jak wygląda w dobrym stanie napęd a potem w złym stanie! tak dla porównania! ogólnie to jest jedyna rzecz na któej w moto sie kompletnie nie znam! szkoda ze fazer nie jest pedzony wałem:) Edytowane 7 Maja 2008 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 co sądzicie o tym moto?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M753573 ma ktos fajnego fazera do sprzedania :biggrin: albo o tym-do tego mam blizejhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M732264 i jeszcze ten-tylko troche stary http://www.allegro.pl/item357521131_yamaha..._fazer_600.html i jeszcze jeden http://www.allegro.pl/item357330814_yamaha_600_fazer.htmlz góry dzieki pozdrawiam 1)tak jak poprzenidk powiedzial '99 w nowej budzue to jakas lipa cos podejrzane moim zdaniem szkoda zachodu2) czacha byla malowana na rantach gdzie sa jakies czarne wstegii to prawdopodobnie moto mialo slizga3) w starej budzie i 10 000 przebiegu??/podejzane??4)malowany...jezeli juz to lepiej kupic troche obtarty niz piekny i podejzany...http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M748307cos takiego;p ale ma owiewke peknieta;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) no powiem ci ze ładna sztuka! super rok i cena tez OK! widac na zdjeciach ze moto nie zjeżdzone! szkoda ze nie zarejestrowana bo wlec go z Kępna nie mam czym! zadzwonie-może mają transport! daleko wsumie nie mam kórcze mi ten 2 drugi pasuje! ten niebieski! Edytowane 7 Maja 2008 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klinton Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 ogłoszenie tego niebieskiego wisi chyba już ze 3 miesiące na luzie i cos shandlować nie mogą :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muczos Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Witam. Mam takie pytanie. Kupilem sobie Fazera 6, 2005r. Musze przyznac, ze jest to bardzo ciekawa zabawka. Ale mam takie pytanie do uzytkownikow tego modelu i nie tylko. Podczas jazdy, przy predkosci okolo 160km/h zaczynaja sie drgania kierownicy, tak jakby wibrowala. Prosze o odpowiedz lub jakas porade czy to normalne, czy moze jest jakas usterka. Ponizej 160 nie ma zadnych wibracji, dopiero po przekroczeniu tej granicy zaczyna sie takie cos. Czekam na odp. Pozdrawiam. dołączam rowniez fotki. Ja (22:20)http://www.badongo.com/pic/3522424Ja (22:21)http://www.badongo.com/pic/3522427Ja (22:22)http://www.badongo.com/pic/3522432 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 no powiem ci ze ładna sztuka! super rok i cena tez OK! widac na zdjeciach ze moto nie zjeżdzone! szkoda ze nie zarejestrowana bo wlec go z Kępna nie mam czym! zadzwonie-może mają transport! daleko wsumie nie mamkórcze mi ten 2 drugi pasuje! ten niebieski!w sumie jak chcesz, ale ja bym bral tego co Ci zapodalem w linku widac ze nie jezdzony przez jakiegos chama, tylko na bierzaco ktos w miare dbal i uzyktkowal go zgodnie z instrukcja...ale to moge tylko sadzic....jezeli chcesz to bierz tego niebieskiego chociaz ja osobiscie odradzam bo ostatnio dosyc czesto pomagalem kumpla przy zakupie moto i wiem ze jezeli cos jest nie tak na foto to juz w realu nie bedize lepsze.... w sumie to niejezdzi sie na owiewkach tylko na ramie kolach i silniku. Slizg to normalna rzecz jak potkniecie sie, ale jak ktos pomaluje pedzelkiem miejsca w ktorym byl przeszlifowany (zamiast wymienic cala czche jak Bog nakazuje na nowa lub uzywke ale nieklejona) to pewnie podchodzi do reszty sprzetu tak samo...to tylko moja subiektywna ocena;p/powodzenia ale sam ostanto przegladalem tylko Fazery tylko Fz6 Fazer mnie interesuje gdyby nie to to bym chyba wzial tego z linku co zapodalem...(mowie tylko o pierwszym wrazeniu bo nie ogladem go w realu)powodzenia;D Witam. Mam takie pytanie. Kupilem sobie Fazera 6, 2005r. Musze przyznac, ze jest to bardzo ciekawa zabawka. Ale mam takie pytanie do uzytkownikow tego modelu i nie tylko. Podczas jazdy, przy predkosci okolo 160km/h zaczynaja sie drgania kierownicy, tak jakby wibrowala. Prosze o odpowiedz lub jakas porade czy to normalne, czy moze jest jakas usterka. Ponizej 160 nie ma zadnych wibracji, dopiero po przekroczeniu tej granicy zaczyna sie takie cos. Czekam na odp. Pozdrawiam. dołączam rowniez fotki. Ja (22:20)http://www.badongo.com/pic/3522424Ja (22:21)http://www.badongo.com/pic/3522427Ja (22:22)http://www.badongo.com/pic/3522432jezeli nie byl bity to raczej nic takiego sie nie powinni dziac a nawet jezeli byl uderzony to aluminowa rama jest raczej odporna na odksztalcenia, juz szybciej peknie..mysle ze winna lezy w niewywazonych kolach!!, odkrec kola i jezdz do wulkanizatora niech je pozadnie wywazy(moze ten byc fela minimalne uszkodzona to mozna wyprostowac)...mysle ze raczej sprawa wywazenia kol zakonczy sprawe.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.