Gość Occult Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Jak 40 zł, to się nie opłaca :) Lepiej kupić naftę, albo tańszy środek do mycia zacisków hamulcowych :cool:Znakomicie nadaje się do czyszczenia łańcuchów i nie niszczy gumy.Nie lubię firmy Xeramics, ale akurat srodek tej firmy do zacisków czyści łańcuch bardzo dobrze :biggrin: Zawsze wykorzystywałem naftę do mycia lańcucha, ale zawsze po tym zabiegu pół motocykla jest w smarze. No nic może raz wydam 40 PLN i spróbuje umyci łańcuch tym środkiem. Człowiek uczy się na błędach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 WitamMam problem z włącznikiem kierunkowskazów, nie wiem dlaczego ale nie załącza sie prawy kierunek... i w dodatku bardzo mocno jest skrecona ta cala puszka( nie wiem jak to nazwac) do tego stopnia ze głowki srub są pouszkadzane i nie wiem jak to rozkrecic... Miał ktos taki problem? moze jakies wskazowki... ciekawy jestem ile cos takiego kosztuje jesli trzeba bedzie wymienic choc mam nadzieje ze nie bede musial... tylko jak to rozkrecic, w tym jest głowny problem... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edm Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam. Gdzieś przeczytałem że w nowsze roczniki FZS600 maja wygodniejsze kanapy, wiecie coś o tym? Ja mam rocznik99' i przyznam że z chęcią zmienił bym kanapę na jakąś wygodniejszą, moze z innego rocznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Miałem napisać jak zrobić moda świateł w FZ6, ale nie miałem za bardzo czasu... ;) Dzisiaj na szybko zrobiłem zdjęcia: 1. http://img402.imageshack.us/img402/4554/p2160976ov5.jpg 2. http://img406.imageshack.us/img406/2708/p2160979gw9.jpg Przewód czarny? (muszę sprawdzić jeszcze raz dokładnie) z prawego reflektora należy rozciąć i połączyć go już według własnego uznania z naszym dodatkowym przewodem, który poprowadzimy do lewego reflektora :wink: Ja przewód puściłem pod czachą... 3. http://img411.imageshack.us/img411/8872/p2160978vw6.jpg W lewej kostce u góry jest wolne miejsce i tam należy wpiąć przewód... najlepiej jakby się miało odpowiednią końcówkę :wink: Cała filozofia :P Jedna uwaga :wink: Jest to prosty mod i ma następującą wadę: włączając "długie" nadal świeci nam się żarnik od świateł mijania co skraca nam żywotność żarówki :wink: Mam do Was takie pytanie :wink: Jakie macie crash-pady w swoich FZ6'tkach?? :biggrin: Zastanawiam się nad: 1. Puig:http://sklep.scigacz.pl/crash-pady-puig-ya...06-p-15520.html Martwi mnie to :P :http://bikepics.com/pictures/700403/http://bikepics.com/pictures/700402/ Tak wyglądają na moto:http://bikepics.com/pictures/982256/ 2. Zipser:http://www.zipser-moto.com/pady.htm Są na 8, 10 i 15 zdjęciu :wink: Puig'a kosztują 227zł, a Zipser'a 249zł :wink: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam. Gdzieś przeczytałem że w nowsze roczniki FZS600 maja wygodniejsze kanapy, wiecie coś o tym? Ja mam rocznik99' i przyznam że z chęcią zmienił bym kanapę na jakąś wygodniejszą, moze z innego rocznika. Kanapy raczej takie same we wszystkich FZS 600.Z tą wygoda to być może chodziło o to, że bodajże roczniki 2000 lub 2001 miały dłuższe wporniki podnóżków pasażera i przez to komfort poprawił się nieznacznie :flesje: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wik24 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 memphis niezle 150 dB i koniecznie nagraj jak gada ci ten wydech :icon_eek:Bartek a co do crash padow to rowniez zastanawiam sie nad puig bo nic lepszego nie znalazlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Bartek a co do crash padow to rowniez zastanawiam sie nad puig bo nic lepszego nie znalazlem.Tylko widzisz co się z nimi dzieje podczas gleby :icon_exclaim: Z crash-padami Zipsera latają na torze podczas mistrzostw :icon_exclaim: Poza tym wydają mi się one solidniejsze :icon_exclaim: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wik24 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 no to nic tylko zamawiac :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruleś Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) witam kurde temat macie tu straaaasznie dlugi :) i nie sposob go jakos przesledzic a mam pytanie bo szykuje sie do zmiany moto i przez mysl sie przwija fazerek oczyiwscie maly ( 600 S ) ale mam do was pytanko jak motorek sprawuje sie na dluzszych trasach ?? chodzi mi powiedzmy o krajowa turystyke we dwojke z bagazami ( z kuframi ) ??jak zachowuje sie zaladowany kuframi fazerek no i jak wygodnie ma pasazer i strenik przy wiekszych przebiegach ?? i jak z elastycznoscia silnika w takich wypadkach i z jego apetytem na zupke ?? dzieki za podzielenie sie przemysleniami :flesje: :buttrock: pozdro Ruleś Edytowane 16 Lutego 2008 przez Ruleś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 mam do was pytanko jak motorek sprawuje sie na dluzszych trasach ?? chodzi mi powiedzmy o krajowa turystyke we dwojke z bagazami ( z kuframi ) ??jak zachowuje sie zaladowany kuframi fazerek no i jak wygodnie ma pasazer i strenik przy wiekszych przebiegach ?? i jak z elastycznoscia silnika w takich wypadkach i z jego apetytem na zupke ??dzieki za podzielenie sie przemysleniami Wszystko zależy od krzepy :icon_eek: . Jadąc ze swoją dziewczyną muszę się zatrzymywać co 200 km żeby mogła rozprostować nogi. Sam mogę przejchać spokojnie od tankowania do tankowania. Spalanie w trasie to 5,5-6l/100km. Ze wzgledu na pojemność silnik odczuwa każdą zmienę obciążenia motocykla, ale jak się już leci 130-140 km\h to ma się już dość duży zapas mocy żeby dynamicznie przyspieszyć. Kufrów nigdy nie miałem więc na to pytanie Ci nie odpowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 U mnie jest podobnie jak u Occult'a.Mogę spokojnie pokonać dystans od tankowania do tankowania. Pasażerka zaczyna już marudzić po dystansie 200 km i musimy zrobić przerwę. Z moich doświadczen wynika, że założenie akcesoryjnych podnóżków pasażera to błąd, bo bardziej odczuwa się "mrowienie" stóp :biggrin: Oryginalne podóżki z gumą są najlepsze.Kanapa początkowo wydaje się wygodna, ale jej twardość jest jednak za duża na dłuższą metę :)Utrzymywanie prędkości w trasie na poziomie 140-160km/h to żaden problem. Być może to zasługa niższej kierownicy. Najniższe spalanie jakie osiągnąłem w trasie z pasażerką+dwie sakwy+torba na bak to 4,6l/100km.Prędkości do 120km/h. Rzadko zdarza mi się przekroczyć 6 litrów.Motocykl nie lubi obciążenia, nie da się tego ukryć, ale nie jest tez tragicznie. Żeby dysponować odpowiednim zapasem mocy potrzebnym do dynamicznego "odejścia" nie nalezy schodzić poniżej 6tys.rpm, ale poruszając się poniżej tej granicy tez nie mozna mówić o jakimś totalnym zmuleniu, raczej o spokojnym lansie na trasie:) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Piszę, aby raczej jako kolejny potwierdzić słowa Wichra: jak dwie osoby + bagaże to przy 120km/h (starość:lalag:)spala ok. 4,8l. Cały czas ma dobre odejście, ale jak trzymasz na min. 5-6 tys. obr. Przebycie 200 km, to trochę meczące dla pasażera (ale to też zależy od jakości drogi). Jadąc do Beneluxu, robiłem z pasażerem po 300 km bez przystanku, ale mialem stałą prędkość ok. 140, więc jakieś 2 godz. 15 min. Fazery są stworzone do podróżowania. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturxxx Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Ja bym nie montował krasz padów do fz6 bo widziałem juz 2 egzemplaze gdzie po małej glebie krasz pad łamał aluminową ramę do której był przymocowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodociany1987 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Zgadzam sie z przedmowca. Podobno bardzo łatwo pękają ramy w fazerkach tuz pod bakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 A po jaką cholerę to montować? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.