Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

sorry, za trucie ale czy ktoś się może odnieść do mojego posta wyżej?

 

W litrach roczniki 2001.2002 miały napis Yamaha na baku, natomiast od 2003 był znaczek, może w 600 jest podobnie?

www.bikepics.com/members/zawisza

 

Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie witam!

Moja fz6 została skradziona no i rozglądam się za czymś nowym na sezon 2013. Znalazłem takowe ogłoszenia:

http://allegro.pl/ya...2602620753.html

wiem,że to fz1 ale wątek o litrze jest chyba martwy.

Na szybko widzę:

brak naklejki abs na blotniku

wymienione klamki ale jednak odwazniki i manetki oryginalne

ledowe kierunki

brak oryginalnego trzymania tablicy rej

 

Oczywiście te wszystkie zmiany mogą być celowe a nie wynikiem gleby. Martwi mnie tylko brak naklejek abs na błotniu

Co myślicie?

Edytowane przez franz_fz6

...Nine times out of ten I win...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Franz , wielkim znawcą nie jestem ale tyle co mogę dać od siebie to że najlepiej tam podjechać, jak sam nie możesz to może masz jakiegoś znajomego albo może znajdzie się też ktoś z forum kto w miarę blisko mieszka i w miarę ogarnia temat. Przejechać się zobaczyć czy prosto idzie no i przygotować i zadać kilka konkretnych pytań, jak wymienił klamki to np dlaczego i czy ma stare oryginalne itp.. a przy odpowiedziach zwrócić uwagę czy gość się denerwuje o to czy prosto odpowiada. Bardzo często można wyczuć czy ktoś ma coś na sumieniu. Najlepiej podjechać we 2 lub nawet więcej osób , każda para oczu może się przydać.

na fotach wygląda spoko , ale to foty.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może komuś się przyda:

 

http://igorauto.otomoto.pl/yamaha-fz-fz6n-fazer-M3325169.html

byłem, oglądałem i nie spodobał się. nie znam się na moto aż tak, więc powiem co widziałem:

- leżał na prawej i lewej stronie - na baku z prawej ma tylko zamalowane jakąś czarną farbą na zbiorniku obdarcie, z lewej wgniecenie wielkości pięści - pod znaczkiem kamertonów

- zmienione i obdarte ciężarki kierownicy

- zamontowane craschpady przez obecnego właściciela, przy czym lewy jest trochę obdarty

- brak odbojnika (czy jak to się nazywa) w lewym podnóżku

- pęknięty przedni błotnik z lewej strony na wysokości mocowania do lagi (podobno uderzony przez bramę jak wjeżdżał na podwórko)

- zarysowana przednia lampa

- nie wiem jak wygląda elektryka w oryginale ale tutaj pod licznikiem spięta w pętelkę opaską zaciskową

- tylna guma kwadratowa - praktycznie do wymiany

- przednia może sezon jeszcze przeżyje

- klocki tył, przód do wymiany (tarcze mogą być)

- brak osłony na łańcuch (nie wiem, czy jest oryginalnie)

 

właściciel młody chłopak twierdzi, że sprzedaje, bo jest za głupi na takie moto. kupił je na początku sezonu (sam rejestrował) od człowieka, który je sprowadził z Włoch.

ogólnie trochę zaniedbany i do sporych poprawek kosmetycznych (ale ja jestem pedantyczny i może komuś to w ogóle nie przeszkadzać), sprzedający twierdzi, że pali na dotyk i jeździ prosto - nie sprawdziłem bo nie miał przy sobie kluczyków (moto stoi na komisie ojca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

witam,mam szybkie pytanie,a mianowicie czy Fz6 z 2006r ma taką samą ramę jak r6 ? mam motocykl z ramądo wymiany i z tego co się orientuję ciężko jest coś tańszego z papierami znaleźć.Z wyglądu ramy są podobne,mógłby mi ktoś w tym pomóc ? pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już dojrzałem że są inne,aczy dało by się jakoś te ramy zamienić ? silnik podobno taki sam,z przodem nie powinno być problemu a reszta to mogłaby być od r6 ? mam do kupienia od kolegi z osiedla r6 2002r bez papierów za śmieszne pieniądze,więc można by było z 2 złożyć jeden fajny motorek( w r6 lepsza zawiecha,wahacz,heble itp) co o tym myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

to i ja się zapytam, czy wszyscy regularnie według serwisu wymieniacie przewody hamulcowe - pytam bo wyglądają na zdrowe! Czy lepiej dac sobie spokój i kupic nowe - które polecacie! Da się to zrobic (wymienic)we własnym garażu ( chodzi mi o jakieś niespodziewane sytuacje, że jak coś pomine lub źle zrobie to będę musiał gnac do serwisu na przyczepie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja się zapytam, czy wszyscy regularnie według serwisu wymieniacie przewody hamulcowe - pytam bo wyglądają na zdrowe! Czy lepiej dac sobie spokój i kupic nowe - które polecacie! Da się to zrobic (wymienic)we własnym garażu ( chodzi mi o jakieś niespodziewane sytuacje, że jak coś pomine lub źle zrobie to będę musiał gnac do serwisu na przyczepie)

 

Ekspertem nie jestem, ale wg mnie hamulce to rzecz pierwszej potrzeby w motocyklu. Jeśli nie jesteś pewny stanu, a przy okazji chcesz poprawić sobie dozowalność to zestaw w stalowym oplocie to około 300 zł. Do tego porządne mycie zacisków, zmiana płynu i zapominasz o temacie przynajmniej na dwa sezony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEL będą dobre? .... montaż widziałem nieco różni się od oryginalnego - będzie z tym jakiś problem montażowy czy w skuteczności działania?

 

to jeszcze zapytam o linke/cięgno sprzęgła ...... coś u mnie ciężko chodzi - co poradzicie .... jest jakiś sposób na to czy tylko wymiana i da się to wykonac jak ktos klucze trzyma z ręku tylko od święta , czyli przy okazji serwisowania moto bo tak to nic sie nie psuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEL będą dobre? .... montaż widziałem nieco różni się od oryginalnego - będzie z tym jakiś problem montażowy czy w skuteczności działania?

 

to jeszcze zapytam o linke/cięgno sprzęgła ...... coś u mnie ciężko chodzi - co poradzicie .... jest jakiś sposób na to czy tylko wymiana i da się to wykonac jak ktos klucze trzyma z ręku tylko od święta , czyli przy okazji serwisowania moto bo tak to nic sie nie psuje.

Hel wg mnie oki. Z montażem nie ma kłopotu. A skuteczność hamulców może być tylko lepsza na tych przewodach, jeśli oczywiście wszystko jest dobrze odpowietrzone.

Jeśli chodzi o sprzęgło to odkręcasz pokrywę zębatki zdawczej (yamahy często x 5 śrub imbusowych) i odpinasz linkę. Przy okazji można wyczyścić cały syf, który uwielbia się tam zbierać. Warto sprawdzić czy zębatka jest odpowiednio przykręcona. W kilku modelach Yamahy nakrętka uwielbia się odkręcać. Nie muszę pisać co się dzieje, gdy podczas jazdy zębatka spadnie. W najlepszym wypadku brak napędu. Następnie zdejmujesz linkę przy klamce i najlepiej strzykawką z igłą zalewasz linkę od góry czymś czyszczącym. Ja nie miałem nic pod ręką poza naftą świetlną, ale sprawdziła się. Kiedy już dobrze leciało z linki na dole, zalałem ją olejem silnikowym i złożyłem wszystko do kupy. Efekt daje radę. Nigdy nie będzie to sprzęgło hydrauliczne, ale jest zdecydowanie lepiej niż przedtem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...