Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

Ile pali Yamaha fz6 s z 2004-2006 r ? Chodzi mi o jazdę w mieście i na trasie, spokojną :) i ostrą :rolleyes: oraz normalną ;) .

Witam moja biere około 5,5 litra w cyklu mieszanym i lubia FZ6 prowadzić pod 12 tys na niższych biegach ale nie powiem by to było czeste bo nie lubie widoku tankszetli ostatnimi czasy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na tylnym zacisku jest również delikatny luz ( na przednim nie). Aczkolwiek nigdy nie zauważyłem z tego względu jakiś nieprawidłowości.

 

A jak wielki jest ten luz? U mnie podczas normalnej jazdy tez nie wyczuwam zadnych nieprawidlowosci. Jednak kiedy wcisne sprzegło lub zrzuce na luz (motocykl nie toczy sie na biegu) i mocno wcisne tylni hamulec slysze i czuje pukniecie (wynikające prawdopodobnie z luznego zacisku, który minimalnie sie przemieszza podczas hamowania). Ja stawiajac moto na centralke kreciłem reką tylnim kolem i naciskalem hamulec. Caly zacisk delikatnie sie przemieszczal na tulejach mocujacych. To samo kiedy krecilem kolem do tylu i hamowalem (zacisk o jakies milimetry wedrował do tylu). Wyczytałem na jakims forum ze moga byc wyrobione sworznie mocujące zacisk. moto ma przejechane 28 tys. km. i jest to przebieg na 100% oryginalny, z zwiazku z tym czy to mozliwe? Idac tym tropem wiekszosc motocykli musialoby miec wymieniane sworznie przy zaciskach przy takkim przebiegu.

 

Lukimaster moglbyc sprawdzic jak zachowuje sie twój zacisk cham. gdy postawisz moto na centralce i zakrecisz kołem - tak jak to opisalem wyzej? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wielki jest ten luz? U mnie podczas normalnej jazdy tez nie wyczuwam zadnych nieprawidlowosci. Jednak kiedy wcisne sprzegło lub zrzuce na luz (motocykl nie toczy sie na biegu) i mocno wcisne tylni hamulec slysze i czuje pukniecie (wynikające prawdopodobnie z luznego zacisku, który minimalnie sie przemieszza podczas hamowania). Ja stawiajac moto na centralke kreciłem reką tylnim kolem i naciskalem hamulec. Caly zacisk delikatnie sie przemieszczal na tulejach mocujacych. To samo kiedy krecilem kolem do tylu i hamowalem (zacisk o jakies milimetry wedrował do tylu). Wyczytałem na jakims forum ze moga byc wyrobione sworznie mocujące zacisk. moto ma przejechane 28 tys. km. i jest to przebieg na 100% oryginalny, z zwiazku z tym czy to mozliwe? Idac tym tropem wiekszosc motocykli musialoby miec wymieniane sworznie przy zaciskach przy takkim przebiegu.

 

Lukimaster moglbyc sprawdzic jak zachowuje sie twój zacisk cham. gdy postawisz moto na centralce i zakrecisz kołem - tak jak to opisalem wyzej? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

Witam.

Luz ten wynosi około 1 mm. (przebieg mam troszkę wiekszy jak Twój). Z tym ze nie słyszę żadnych puknięć itp.

Ps. ZASADNICZE pytanie jest w jakim celu hamujesz TYLNYM kołem aż do zablokowania go (użytkując motocykl w normalnych warunkach!?)

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy i koleżanki "Fazerowcy" :P

 

W związku z tym, ze wyznaczyłem sobie nowe cele w moim zyciu, to przyszła pora na zmiany.

Od dłuższego czasu zdradzałem w myślach moją ukochaną. Zerkałem okiem na inną..... to chyba już zdrada :)

Dlatego też przyszedł czas na rozwód i wczoraj była ostateczna, finalna sprawa rozwodowa.

Ukochana poszła w ramiona innego pana. Mam nadzieję, że będzie ją traktował równie dobrze jak ja.

 

Kolejną wybranką bedzie Honda Varadero.

To nie jest post pożegnalny, mam zamiar nadal tutaj zagladać.

Mam tylko cichą nadzieję, że mnie nie wyklniecie z tego powodu, że będę śmigał innym motocyklem niż fazer ?? :crossy:

 

Pozdrawiam :)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy i koleżanki "Fazerowcy" :bigrazz:

 

W związku z tym, ze wyznaczyłem sobie nowe cele w moim zyciu, to przyszła pora na zmiany.

Od dłuższego czasu zdradzałem w myślach moją ukochaną. Zerkałem okiem na inną..... to chyba już zdrada :biggrin:

Dlatego też przyszedł czas na rozwód i wczoraj była ostateczna, finalna sprawa rozwodowa.

Ukochana poszła w ramiona innego pana. Mam nadzieję, że będzie ją traktował równie dobrze jak ja.

 

Kolejną wybranką bedzie Honda Varadero.

To nie jest post pożegnalny, mam zamiar nadal tutaj zagladać.

Mam tylko cichą nadzieję, że mnie nie wyklniecie z tego powodu, że będę śmigał innym motocyklem niż fazer ?? :crossy:

 

Pozdrawiam :)

 

Wszystko ok, ale Wiadro po Fazerku? Az nie moge uwierzyc.

 

Pozdrawiam :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam kilka pytań odnośnie wersji 78KM Yamaha FZ6 Fazer ABS. Czy w tej wersji to jest ten sam silnik co w wersji mocniejszej tylko osłabiony? Jesli ktos jezdzil na tej wersji, czy zachowuje sie znacznie spokojniej od wersji mocniejszej?

 

Bardzo mi sie spodobal ten motocykl i mysle o jego zakupie na wiosne. Wczesniej jezdzilem na skuterze Yamaha Aerox oraz crossie Honda CRF 250R (38KM). Nie zalezy mi na mocy, nie chce jezdzic na kole, lezec w zakretach itd, nic ze sportowej jazdy mnie nie interesuje. Po prostu chcialbym sprobowac jazdy ulicznej, i to glownie wypady poza miasto, gdyz po miescie nie lubie jezdzic. Czy ta słabszą wersją będę w stanie normalnie jeździć, czy jednak może być za mocna?

 

Dzięki za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wszystko ok, ale Wiadro po Fazerku? Az nie moge uwierzyc.

 

Pozdrawiam :rolleyes:

To chyba jeden z etapów ewolucji :icon_biggrin:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierał ktoś stacyjkę ??

 

Bo w mojej ta blaszka która ma osłaniać stacyjkę od brudu i wody po wyjęciu nie do końca się zamyka.

 

Nie rozbieraj stacyjki :notworthy:

 

Tę blaszkę trzeba odpowiednio nagiąć do góry. Zapewne przy wkładaniu kluczyka zgieła się do dołu i teraz nie chce wracać na swoje miejsce. Przerabiałem ten temat. Użyj jakiegoś delikatnego narzędza np małego szpikulca itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, właśnie dziś kupiłem fazerka z 2006 roku. :P

Super maszynka.

I mam takie pytanie. Chcę otworzyć zamek od schowka pod siedzeniem pasażera i nie wchodzi kluczyk do końca i się nie da poruszyć kluczykiem, nie chodzi w żadną stronę w zamku, nie da się otworzyć. Co robić, czy jest na te otwracie jakiś sposób, czy coś jest nie tak z zamkiem?

Edytowane przez Marcin1sport
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, właśnie dziś kupiłem fazerka z 2006 roku. :D

Super maszynka.

I mam takie pytanie. Chcę otworzyć zamek od schowka pod siedzeniem pasażera i nie wchodzi kluczyk do końca i się nie da poruszyć kluczykiem, nie chodzi w żadną stronę w zamku, nie da się otworzyć. Co robić, czy jest na te otwracie jakiś sposób, czy coś jest nie tak z zamkiem?

 

Rozumiem, że przy kupnie byłeś tak poruszony... że nawet nie otwrzyłeś kanapy?

Albo masz zmienioną stacyjkę i nowy klucz nie pasuje do starego zamka albo masz popsutą wkładkę przy kanapie. Co robić? Kombinować ;)

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, właśnie dziś kupiłem fazerka z 2006 roku. :icon_mrgreen:

Super maszynka.

I mam takie pytanie. Chcę otworzyć zamek od schowka pod siedzeniem pasażera i nie wchodzi kluczyk do końca i się nie da poruszyć kluczykiem, nie chodzi w żadną stronę w zamku, nie da się otworzyć. Co robić, czy jest na te otwracie jakiś sposób, czy coś jest nie tak z zamkiem?

Witam.

Prawdopodobnie zaciął się mechanizm, który znajduje się nad tłumikiem. Spróbuj jakoś tam dojść i spsikać go czymś (WD 40 , olej itp). Przerabiałem to sam wczoraj po powrocie z trasy w deszczu. Też nie mogłem otworzyć siedzenia. Co się okazało po wymianie tłumików na sportowe cała woda i syf chlapie prosto na mechanizm otwierający siedzisko (ale np. przy oryginalnych tłumikach tj. ich wielkości,mechanizm ten jest szczelnie przykryty i chroni przed dostępem wody spod kół). Pomogła mała ilość oleju i odblokowało się.

Ps. kluczyk wchodzi tylko częściowo do zamka od siedziska (tzn. tylko częścią z ząbkami)

Pozdr. i zyczę udanego śmigania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Prawdopodobnie zaciął się mechanizm, który znajduje się nad tłumikiem. Spróbuj jakoś tam dojść i spsikać go czymś (WD 40 , olej itp). Przerabiałem to sam wczoraj po powrocie z trasy w deszczu. Też nie mogłem otworzyć siedzenia. Co się okazało po wymianie tłumików na sportowe cała woda i syf chlapie prosto na mechanizm otwierający siedzisko (ale np. przy oryginalnych tłumikach tj. ich wielkości,mechanizm ten jest szczelnie przykryty i chroni przed dostępem wody spod kół). Pomogła mała ilość oleju i odblokowało się.

Ps. kluczyk wchodzi tylko częściowo do zamka od siedziska (tzn. tylko częścią z ząbkami)

Pozdr. i zyczę udanego śmigania.

Spryskiwałem WD40 i nic nie dało, ale spróbuje jeszcze olejem i może się odblokuje.

PS.Mam sportowe tłumiki akropovica. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ile km wymieniacie olej silnikowy? Chcę teraz wymienić olej i na jaki wymienić, dokładna marka i właściwości lepkości oleju? Ile litrów oleju się wlewa do silnika, ile litrów kupić?

Posiadam fazerka z 2006 roku. :icon_mrgreen:

Jak dokładnie się wymienia olej w tym sprzęcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...