Ario Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Witka.Od dwóch tygodni przesiadłem sie z Fz6 Na nową Fz1.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f6a72d4ae391306.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abeecd2fe8c309f7.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a70b0cbcb4aac1f5.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70fe0a00dd916347.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07ebca20e8c20190.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d83db054c0bb56e0.htmlMam pytanie ? Czy w dalszym ciągu mogę być z Wami? Czy muszę założyć nowy temat 1000? za wqrwianie nas takimi zdjęciami masz dożywotniego bana w tym temacie :lalag: a tak poważnie to gratulacje, super sprzęt w wyjebistym malowaniu!! :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Witam,Ok, to jesli nie wiecie czy jest magnesik w śrubie do spuszczania oleju w roczniku 98, to moze powiedzcie mi prosze czy jest w jakimkolwiek roczniku cos takiego, bo planuje olej zmienic i przy okazji moglbym taki wynalazek dodac.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Zbiornik paliwa w latach 1998-2001 wygląda tak samo, ale sie różni o 2 litry pojemności.ciekawe czemu???? różnica tkwi w długości tulei przy wlewie 98-99 ma ok 3,5 cm natomiast 00-01 ma ok 15 mmdzisiaj wierce dziury odpowietrzające i powniennem odzyskać 2 litry pojemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 jesli juz przy zbiornikach jestesmy to mam pytanie... ma problem ze spalaniem i podejrzewam o to filtr powietrza.. chcial bym go wyczyscic ewentualnie wymienic..ale zeby sie dostac musze bak sciagnac. jako ze to w sumie moj pierwszy sprzet i i jeszcze tak daleko sie nie zaglebialem... zeby bak sciagnac lepiej zlac paliwo (lzej bedzie na bank)... ale czy musze go calkiem oprozniac czy nie ma to roznicy.. bak trzymaja dwie sruby (przy siedzeniu i przy kier ???? )... czy mam cos jeszcze zakrecac czy cos powinienem jeszcze zrobic nim zaczne sciagac bak... co jeszcze powienienem zabezpieczyc, odkrecic itd. zeby wszycho bylo ok.? z gory dzieki.... laik jeszcze jestem w tym temacie..ale nie od razu krakow zbudowano :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 1. Odkrec srube przy kierownicy2. rozepnij elektryke od baku, zakrec kranik, ściągnij wszystkie gumowe przewody3. odkrec 2gą srube i wyjmij ja ( juz masz zdjety bak)4. zdejmij boczki (1na sruba i 2 zatrzaski)5. podwin gumowy ochronke6. odkręć 4 srubki filtr powietrza7. wyjmij stary i włóż nowy filtr (stary mozna wyczyscic spreżonym powietrzem, ale lepiej założyć nowy)8. złóż moto , ale tu uwaga: nie poprzycinaj tych gumowych przewodzikow pod bakiem Benzyny zlewac nie musisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrowa Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Benzyny zlewac nie musisz. Praktyka wykazuje jednak, że jak jest pełny bak to potrafi pociec z rurek odpowietrzających jak się postawi do pionu bak. Lepiej więc jak w baku jest niedużo paliwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 skoro pojawil się mechaniczny temat, zamierzam wymienić płyn chłodniczy, poczytałem instrukcję i wiem jak, natomiast nie doczytałem czy poziom płynu mierzy się tylko na zbiorniku wyrównawczym, czy istnieje jeszcze jakaś inna podziałka?? Wiem że pojemność ziorniczka to około 0,65 a w sumie wchodzi prawie 2l. Pomóżcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 zalej tyle płynu ile przewiduje manual, odpal moto przy odkręconym korku, niech chwilę pochodzi. skontroluj ilość płynu w zbiorniku wyrównawczym (ewentualna korekta) i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Witam,Ok, to jesli nie wiecie czy jest magnesik w śrubie do spuszczania oleju w roczniku 98, to moze powiedzcie mi prosze czy jest w jakimkolwiek roczniku cos takiego, bo planuje olej zmienic i przy okazji moglbym taki wynalazek dodac.PozdrawiamW moim magnes jest. Rocznik 00/01 Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Wrażenia ? Hmmmm....... jednym słowem zaj....te :biggrin: Gratuluję - to chyba najładniejsze malowanie :clap: - i witam w gronie litrów :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 1. Odkrec srube przy kierownicy2. rozepnij elektryke od baku, zakrec kranik, ściągnij wszystkie gumowe przewody3. odkrec 2gą srube i wyjmij ja ( juz masz zdjety bak)4. zdejmij boczki (1na sruba i 2 zatrzaski)5. podwin gumowy ochronke6. odkręć 4 srubki filtr powietrza7. wyjmij stary i włóż nowy filtr (stary mozna wyczyscic spreżonym powietrzem, ale lepiej założyć nowy)8. złóż moto , ale tu uwaga: nie poprzycinaj tych gumowych przewodzikow pod bakiem Benzyny zlewac nie musisz. 7a nie zapomnij odkręcić zaworu paliwa na baku :) odpowietrzenie zrobione - bak zyskał 2,5 litra pojemności :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 7a nie zapomnij odkręcić zaworu paliwa na baku :) odpowietrzenie zrobione - bak zyskał 2,5 litra pojemności ;) :D fakt, ja zapomnialem za pierwszym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Boniek i jak z tymi lożyskami w kolach? Poradziłeś sobie? Jaki koszt wyszedł? Bo jak dobrze pamietam to pytaleś o rozmiar tych łożysk i w sumie to nie wiem jak to się skończyło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Boniek i jak z tymi lożyskami w kolach? Poradziłeś sobie? Jaki koszt wyszedł? Bo jak dobrze pamietam to pytaleś o rozmiar tych łożysk i w sumie to nie wiem jak to się skończyło...Jakieś 3 godziny temu odebrałem moto z serwisu :) Za wymianę 4 łożysk zabuliłem 80 zeta. Poza tym jeszcze wymieniłem olej w lagach. Jutro trochę więcej pojeżdżę to zobaczę czy czuć jakąś poprawę w prowadzeniu. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Zamówiłem Akropovica :icon_rolleyes: Gratuluje super sprzęta :( Ps. widze ze u Ciebie każdy Fazer dostaje w prezencie Akropovica :banghead: Tak 3mać ! Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.