Limo Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Piszesz tak jakby wszyscy jeździli do 6 tyś.Pisze tylko ile bylbym w stanie zaplacic nie majac do dyspozycji ksiazki serwisowej. Tak jak napisales rozpietosc cenowa jest dosc spora. Mozna znalezc na allegro i otomoto egzemplarze z 2001 roku za 13 tys. ale wtedy stan musi byc naprawde super i musi byc to udokumentowane, zeby mozna bylo liczyc na sprzedaz. Chociaz moze oczywiscie trafic sie jakis napaleniec niezorientowany na rynku. Nie mniej jednak zycze Ladziorowi jak najszyszego sprzedania moto po jak najlepszej cenie :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Ma ktoś z was pojęcie o łożyskach? Chciałbym wymienić u siebie łożyska w kołach. Wg serwisówki powinny być zamontowane :łożyska z przodu 6203LLU/2A, z tyłu 6204 2RS.Natomiast ja mam nowe łożyska oznaczone 6203.2RSR.C3 i 6204.2RSR.C3Z tego co wygooglałem to rozmiarowo się zgadzają. Pozostaje kwestia tych oznaczeń.Normalnie ciemna magia. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Bry.Zaczynam powoli myśleć o sprzedaży mojego niebieskiego Fazera i mam prośbę o realna wycenę./ciach/Pytanie głowne:ile za to ? ;-) pozdr,ladzior z fazerem na wydaniugeneralnie co się da - wyjmij i sprzedaj oddzielnie, bądź jeśli jest taka możlwiość zachowaj do kolejnego moto. w naszym pieknym kraju w 99 na 100 przypadków cena bezwzględnie góruje nad dodatkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 generalnie co się da - wyjmij i sprzedaj oddzielnie, bądź jeśli jest taka możlwiość zachowaj do kolejnego moto. w naszym pieknym kraju w 99 na 100 przypadków cena bezwzględnie góruje nad dodatkami. W tym przypadku akurat nic mi się nie nada. Szkoda mi wingracka, ale na następne moto nie bedzie pasował :biggrin: Motur jest kurde przygotowany do sezonu i gotowy do jazdy. Nie chce mi się jak pieron bawić najpierw ze sprzedażą a potem z zakupem, ale cóż biedny moge poradzić skoro pojawił się nagle impuls na zmiane ;)Tak to bywa :biggrin: pozdr,ladzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 W skrócie:-FZS600 rocznik 2002 (choc faktycznie 2001, pierwsza rejestracja w DE byla 2002 i stad ten wpis do dowodu) Hmm jak by był z 99' lub 98' to bym pewnie kupil go .. :icon_biggrin:) 3 lata młodszy więc i troche byłby tańszy .. a mój budżet niestety mocno ograniczony .. :notworthy:(( .... no ale jeżeli porównamy ceny za naszą zachodnią granicą to za 2500 - 3000 euro kupi rocznik 2001 z książką serwisową .... tak mój los .. bede szukał za granicą... bo ubranko jeszcze też trza kupić. .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas600 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Co do łożysk, to po symbolach w obu wypadkach wygląda na łożyska obustronnie zamknięte.Cztery cyfry swiadczą o typoszeregu łozyska,a róznice w literkach to prawdopodobnie rozne oznaczenieprzez róznych producentow tego samego, czyli w tym wypadkujak juz pisałem ich obustronnego zamknięcia...Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Hmm jak by był z 99' lub 98' to bym pewnie kupil go .. :icon_biggrin:) 3 lata młodszy więc i troche byłby tańszy .. a mój budżet niestety mocno ograniczony .. :eek:(( .... no ale jeżeli porównamy ceny za naszą zachodnią granicą to za 2500 - 3000 euro kupi rocznik 2001 z książką serwisową .... tak mój los .. bede szukał za granicą... bo ubranko jeszcze też trza kupić. .... A ja tak patrze i patrze na to allegro i wychodzi mi na to, ze biorac pod uwage te slady na owiewce to realnie chyba moge myslec o wytawieniu na próbe za 12 kzl :) Cos czuje, ze odkrece mocowania GIVI i za tyle wystawie. Zobacze co sie bedzie dzialo. Na szczescie nie jestem z tych, którzy licza, że kasa włożona na opony, lancuchy itp sie zwróci przy sprzedaży :) Pewnie, ze sciagniesz z DE, tak samo jak i ja patrze na V-Stromy, ale to jednak wymaga wiekszego nakladu logistycznego. Nie zapominaj o paliwie na dojazd autem z laweta, rejestracja itp. bzdety. Tez sie tego troche zbiera jak podliczyc wszystko cuzamen do kupy :) pozdr,ladzior z fazerem na wydaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 [problem] padł mi obrotomierz. raz wskazówka spada do zera a raz wraca i tak w kółko. ktoś ma numer czujnika żebym mógł zamówić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 [problem] padł mi obrotomierz. raz wskazówka spada do zera a raz wraca i tak w kółko. ktoś ma numer czujnika żebym mógł zamówić? A czy to aby nie jest idealnie regularne ?Z tego co wiem, to motocykl może w ten właśnie sposób sygnalizować jakiś kod błędu. pzdr,ladzior z fazerem na wydaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 qrcze o tym nie pomyślałem a rzeczywiście dzieje się to tak jak podczas sygnalizowania błędów... ma ktoś kody??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 qrcze o tym nie pomyślałem a rzeczywiście dzieje się to tak jak podczas sygnalizowania błędów... ma ktoś kody??? A czy poza pokazywaniem zera i rzeczywistej prędkości obrotowej nie wskakuje jeszcze na 3 lub 4 krpm ? Patrze w instrukcję i jedyne kody jakie tam są wspomniane to: 1) 0 r/min...3 seconds2) 3000 r/min Display condition code...2.5 seconds 3) Engine speed...3 seconds i to jest cytuję: Fail to the throttle position sensor lub: 1) 0 r/min...3 seconds2) 4000 r/min Display condition code...2.5 seconds3) Engine speed...3 secondsa to z kolei: Fail to speed sensor pozdr,ladzior z fazerem na wydaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 jest tak jak piszesz, najpierw rzeczywiste obroty, pozniej 0 i 4k... teraz nie jestem przy moto, ale później to dokładnie sprawdzę. dziwne by było padnięcie sensora prędkości, bo on mi nie działa od ponad tygodnia, wydaje mi się, że raczej to będzie TPS chociaż moto jechało normalnie :icon_biggrin: tak jak mówię, później sprawdzę to dokładnie. ladzior dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 jest tak jak piszesz, najpierw rzeczywiste obroty, pozniej 0 i 4k... teraz nie jestem przy moto, ale później to dokładnie sprawdzę. dziwne by było padnięcie sensora prędkości, bo on mi nie działa od ponad tygodnia, wydaje mi się, że raczej to będzie TPS chociaż moto jechało normalnie :notworthy: tak jak mówię, później sprawdzę to dokładnie. ladzior dzięki za infosprawdź dokladnie połączenia. BTW łącze się w bólu, gdyż właśnie przerabiam to samo, z kodem błędu czujnika położenia przepustnicy :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 sprawdź dokladnie połączenia. BTW łącze się w bólu, gdyż właśnie przerabiam to samo, z kodem błędu czujnika położenia przepustnicy :icon_biggrin: Zanim zamówisz TPS'a, to jeszcze sprawdź czy nie da się go ustawić, gdyż może sygnalizować nie tyle usterke co właśnie błędne ustawienie. W książce do FZS'a jest to ładnie opisane, ale patrząc na Twojego nicka wychodzi mi na to, że książka do FZS Ci się nie przyda :notworthy: pozdr,ladzior z fazerem na wydaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Zanim zamówisz TPS'a, to jeszcze sprawdź czy nie da się go ustawić, gdyż może sygnalizować nie tyle usterke co właśnie błędne ustawienie. W książce do FZS'a jest to ładnie opisane, ale patrząc na Twojego nicka wychodzi mi na to, że książka do FZS Ci się nie przyda :bigrazz: klucz torks z dziurka i kręcisz TPSem prawo lewo aż wskaźniki błędów znikną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.