Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

:

A czy Ty masz trzynaście latek, że sie tak tym wszystkim podniecasz i zadajesz takie pytania ?

Przyjdzie wiosna to sobie sprawdzisz ile wyciąga. Oby Cie tylko do pobliskiego rowu nie zaniosło :buttrock:

 

Mój Fazer wyciąga 200km/h na pierwszym przełozeniu i 100km/h na wstecznym :notworthy:

:notworthy:

DOBRE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalasz tylko na chwile i gasisz, to w podrecznikowy sposob zabijasz swiece zaplonowe (zwlaszczaNGK sa na to wyjatkowo czule).

 

Jesli dysponujesz gotowka to kup nowy komplet swiec DENSO. Jesli nie, to wykrec wszystkie swiece i wyszysc je dokladnie. Potem naladuj aku i odpalaj.

Jezeli zaskoczy to daj mu popracowac co najmniej kilka minut (tak by pracowal bez ssania i dobrze sie nagrzal).

 

pozdr

ladzior

 

 

od maja odpalałem go pierwszy raz wiec nie ma tu mowy o zapalaniu i gaszeniu poprostu odpaliłem z wielkim trudem na 3 gary i zgasł ta sytułacja powtórzyła sie 2 razy i teraz echo kreci dym z rury leci a nie może zaskoczyć

Edytowane przez cali78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od maja odpalałem go pierwszy raz wiec nie ma tu mowy o zapalaniu i gaszeniu poprostu odpaliłem z wielkim trudem na 3 gary i zgasł ta sytułacja powtórzyła sie 2 razy i teraz echo kreci dym z rury leci a nie może zaskoczyć

 

Stawiam na gaziory, sparciałą rurkę podciśnienia itp. Przyczyn moze być kilka...

 

Chodzi Ci w ogóle pompka paliwowa? Bo jak zapalił za pierwszym razem, pochodził na trzech garach z benzyny, którą miał w gaznikach to teraz jej tam nie ma i motór Ci za na pewno nie odpali. Jeżeli znasz się na takich rzeczach, wyciągnij gażniki, przeczyść, przedmuchaj i powinien zagadać. Sychronizację zrobisz sobie w pierwszym lepszym serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktos moze mi powiedziec jakie moga byc koszty pelnego serwisu (olej, filtr, lancuch z zebatkami, synchronizacja gaznikow, sprawdzenie ustawienie zaworow) w jakims serwisie?

 

Wnoszę o to aby ktoś z nas został moderatorem tego tematu i w razie czego kasował posty...

Myślę, że odpowiedz na to pytanie uzyskasz najprędziej w dziale "Warsztaty...."

Panowie nie róbmy tu śmietnika! Fajnie się gada, wymieniamy poglądy, ale bez przesady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie Fazerkowicze..... sprawdzaliście może jakie są maksymalne prędkości na poszczególnych biegach???? :icon_mrgreen: 1,2,3,4,5 no i 6 :buttrock: dzięki i pozdro dla wszystkich!!!

Rzadko kręcę do czerwonego (bo i po co?), jeśli nawet - nie patrzę wówczas na prędkościomierz, a koncentruje się na jeździe (nawierzchnia drogi, przednie koło, zmiana biegów). Z pewnych względów jednak wiem, że II (dot. kilofazera) kończy się przy ~170 kph :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od maja odpalałem go pierwszy raz wiec nie ma tu mowy o zapalaniu i gaszeniu poprostu odpaliłem z wielkim trudem na 3 gary i zgasł ta sytułacja powtórzyła sie 2 razy i teraz echo kreci dym z rury leci a nie może zaskoczyć

Moze zacznij od spuszczenia paliwa z komór plywakowych w gaźnikach.To takie male śrubki z wystającymi łebkami na dole komór plywakowych. Swiece wykręć, wyczysć i wygrzej np.nad palnikiem gazowym.I tak są do wymiany, więc na przepalenie maszyny możesz przeprowadzić taki zabieg. Occult moze mieć rację z tą pompką paliwa.Musialbyś podnieść zbiornik paliwa,odczepic przewód z pompy paliwa i zobaczyć czy podaje paliwo.

 

A czy ktos moze mi powiedziec jakie moga byc koszty pelnego serwisu (olej, filtr, lancuch z zebatkami, synchronizacja gaznikow, sprawdzenie ustawienie zaworow) w jakims serwisie?

Najlepiej będzie jak przedzwonisz do któregoś z serwisów u siebie w Częstochowie.Znam kilka serwisów w Częstochowie, ale nie korzystałem z ich usług. Napisz może do użytkownika bart_b z Forum Śląskich Motocyklistów, on jest bardziej obeznany w tamtejszych rejonach :icon_mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów!!

 

Jako, że sam jestem też posiadaczem fazerka i na forum nie od w wczoraj postanowiłem się nim w końcu pochwalić :crossy: tym bardziej, że wg mnie to doscyć ciekawy egzemplarz bo troche odbiega od serii. Moto z roku 99, 56 kkm przebiegu, u mnie od 1,5 roku i sprawuje się baz zarzutu.

 

Tu pare fotek ZDJĘCIA

 

Mam też prośbę do Was, ponieważ za jakiś czas będe sprzedawał moto prosiłbym o jakąś realną jego wycenę, bo wg mnie jakieś dziwne rzeczy się dzieją, a mianowicie:

 

- nie wiem dlaczego motocykl ładnie i dobrze przerobiony zawsze uważany jest za kaszalota poskładanego raczej z trzech

- dlaczego polerowane aluminium nie jest atrakcyjnym dodatkiem tylko na pewno musi coś ukrywać

- dlaczego jeżeli podaje prawdziwy przebieg to większość potencjalnych nabywców on odstrasza, bo nie rozumiem jak motocykl, jakby nie patrzył 8-letni jeżdżony na zachodzie gdzie termin zima oznacza spadek temperatury do 10 stopni na plusie oczywiście, a sezon trwa okrągły rok ma mieć mniejszy przebieg (nie wierze w takich motocyklach w przebiegi po 20 cos kkm, to co za szybą one stoja??)

 

Zaznaczam przy tym, że nie jestem żadnym handlarzem, motocykl sam sprowadziłem z Francji (był po szlifie na prawą strone), posiadam komplet dokumentacji i 2 oryginalne kluczyki, sam go naprawiałem i sam serwisuje, ponieważ mamy z kumplami taki swój mały warsztat, wszystkie przeglądy i wymiany były robione na bierząco w miarę potrzeb, bez żadnego oczszędzania (zrobione wszystkie oleje i płyny już na sezon, sprawdzone zawory - jeszcze nie regulowane przy tym przebiegu oraz zrobione synchronizacje). Oprócz dodatków widocznych na foto moto posiada jeszcze filtr K&N i nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego (ostatnia wymiana to zestaw napędowy 1kkm temu na RK).

 

Trochę się chyba rozpisałem, ale mam nadzieję że koledzy podejdą poważnie do sprawy i pomogą w wycenie ile tak faktycznie mogę za moto zawołać, a ile dostanę bo to różnica.

 

A co do tak zwanych osrańców kupujących motocykle bo akurat taki kaprys mają i kasy za dużo, jeżeli ktoś się łudzi, że znajdzie mega okazje to życzę aby ta okazja nie okazała się mega wtopą, bo idealne motocykle to chyba tylko w salonie i nie za te pieniądze, a może to ja się mylę :P

 

Pozdrawiam i oby sezon 2007 już się zaczął i trwał jak najdłużej

Edytowane przez pf85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- nie wiem dlaczego motocykl ładnie i dobrze przerobiony zawsze uważany jest za kaszalota poskładanego raczej z trzech

- dlaczego polerowane aluminium nie jest atrakcyjnym dodatkiem tylko na pewno musi coś ukrywać

- dlaczego jeżeli podaje prawdziwy przebieg to większość potencjalnych nabywców on odstrasza, bo nie rozumiem jak motocykl, jakby nie patrzył 8-letni jeżdżony na zachodzie gdzie termin zima oznacza spadek temperatury do 10 stopni na plusie oczywiście, a sezon trwa okrągły rok ma mieć mniejszy przebieg (nie wierze w takich motocyklach w przebiegi po 20 cos kkm, to co za szybą one stoja??)

Część ludzi będzie krzywo patrzeć na takie przeróbki bo Polska to dziwny kraj. Jak coś zmieniałeś to na pewno jesteś kombinator i coś kręcisz. Co do przebiegu to popatrz sobie w ogłoszenia i zobacz ile średnio przebiegu mają motocykle u nas. Dla porównania weź sobie np www.mobile.de i zobacz ile takie same sprzęty mają przebiegu w Niemcowni. Kupujący się przyzwyczaili, że u nas 10-letni sprzęt musi mieć przebieg ok 20 tys km, a jak ma 50-60 to jest na pewno trup na kołach. Polski rynek motocyklowy jest młody i jeszcze trochę z takimi kwiatkami będziemy mieli do czynienia.

Biorąc pod uwagę przeróbki i stan motocykla, to ja bym z 10k spokojnie wołał. Jeśli chodzi tak dobrze jak piszesz i w realu wygląda tak jak na fotkach to nie ma się co szczypać. Jakiś amator na pewno na niego się znajdzie.

 

Z jakiego sprzęta masz założony z przodu błotnik?

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zacznij od spuszczenia paliwa z komór plywakowych w gaźnikach.To takie male śrubki z wystającymi łebkami na dole komór plywakowych. Swiece wykręć, wyczysć i wygrzej np.nad palnikiem gazowym.I tak są do wymiany, więc na przepalenie maszyny możesz przeprowadzić taki zabieg. Occult moze mieć rację z tą pompką paliwa.Musialbyś podnieść zbiornik paliwa,odczepic przewód z pompy paliwa i zobaczyć czy podaje paliwo.

 

 

zrobiłem jak radziłeś

swiece wykreciłem wygrzałem i wyczysciłem , akmulator naładowany a wiec ssanie i odpalił pochodził 2 minuty (reakcja na gaz strzały w tłumik) i zdechł drugie podejscie chodzi 2 min na ssaniu ale obroty tylko 1000 i gasnie , sprawdzam swiece mokre zobaczyłem jak wygladają iskry 2 ładne niebieski a dwie takie lipne małe i z pomaranczowym (chyba mają przebicie) a wiec wina swiec ???

 

ps. pomka jest ok ciągnie paliwo

Edytowane przez cali78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część ludzi będzie krzywo patrzeć na takie przeróbki bo Polska to dziwny kraj.

Ale jaki dziwny kraj. Dla mnie nie ma w tym nic dziwnego. W koncu mowimy o motocyklach uzywanych, w wiekszosci przypadkow o nieznanej przeszlosci. Bardzo latwo jest trafic na mine, szczegolnie w Polsce. Poza tym kilkuletni Fazer kosztujacy 10-11 tys raczej nie jest motorem w ktory ktos pakowalby nie wiadomo ile kasy na przerobki. Oczywiscie, sa tacy ktorych na to stac i ktorzy to robia, szczegolnie w zachodniej Europie, ale jest duze prawdopodobienstwo ze takie przerobki nie wynikaja tylko i wylacznie z pasji wlasciciela, ale byc moze rowniez z jakiegos wypadku, dlatego wedlug mnie podejrzliwosc jest jak najbardziej wskazana. Jest taka regula, ze jesli ktos ma cos w motocyklu przerobione to powinien byc tez w stanie pokazac oryginalna czesc, zeby byla jasnosc ze nie zostala ona skasowana. Dla przykladu, pf85 piszesz ze masz blotnik od zx6. Jesli nie bedziesz w stanie pokazac potencjalnemu nabywcy oryginalnego blotnika to Twoje szanse na sprzedanie moto drastycznie spadna.

 

A tak abstrachujac od tego co wyzej napisalem, warto tez pamietac o zelaznej regule kazdego kupujacego, jaka jest oddanie moto do przegladu tuz po kupnie. Twoje zapewnienia ze wszystko jest tip top nie beda nic warte, zwlaszcza jesli nie masz kwitow na potwierdzenie tego co mowisz, wiec warto obnizyc cene o pare stowek i mowic wszystkim ze to na poczet przegladu. Dzieki temu bedziesz bardziej wiarygodny :biggrin:.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pf85

 

jeżeli chcesz sprzedać motocykl w przyzwoitych pieniądzach to musisz przekręcić przebieg. czy takie postępowanie jest słuszne czy nie to inna sprawa.

 

btw ja mam nakręcone ponad 80 000 i nie sprzedaję moto, bo jestem realistą i wiem, że nikt motocykla z takim przebiegiem nie kupi, poza tym sprawuje się bez zarzutu i w zupełności mi wystarcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

chcialbym powrocic do podjetego przeze mnie tematu gmoli

 

Jesli ktos ma takie gmole:

 

http://w1.bikepics.com/pics/2005%5C04%5C29...342787-full.jpg

 

lub takie:

 

http://www.bikepics.com/pictures/717618/

 

prosilbym go bardzo o ich rysunek techniczny

 

Z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...