Gość Occult Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Jakie wskazują? Normalne od 40 do 103 :) Wentylator włącza sie przy 100-101 stopniach. Apropo grzania się naszych FZtów słyszałem, że po wymianie płynu na "najlepszego" Motula motocykl już się tak nie grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Właśnie nabyłem FZ1 Fazer z bocznymi owiewkami od wersji GT. Są dwie sprawy, które mnie zastanawiają: 1. jaka krótsza kiera pasuje do FZ1, bo ta ori jakaś taka szerokaśna? 2. jak się ustawia przednie światła, wiem że to podobno sporo roboty szczególnie w wersji z bocznymi osłonami, ale jak i gdzie się je reguluje, bo w instrukcji nie mogę znaleźć, a wale po gałach aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Jakie wskazują? Normalne od 40 do 103 :) Wentylator włącza sie przy 100-101 stopniach. Apropo grzania się naszych FZtów słyszałem, że po wymianie płynu na "najlepszego" Motula motocykl już się tak nie grzeje. wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Witam. Jak pewnie niektórzy juz doczytali zakupilem FZ1 Fazer(rn16) i jedynym minusem mojego nowego nabytku jest bardzo słaba przednia opona(przód i tył jeszcze ori-13800km). Są tam założone Michały pilot road z 2006 roku. Tyl jest jeszcze ok i tu powstaje pytanie, czy kupić taka sama oponę co mam teraz(wzór bieżnika), czy coś nowszego, czyt. nowszej generacji? Główne wymagania co do opony to trwałość i spokój na wodzie, na tor się nie wybieram (choć miałem takie plany przy R1, ale muszą poczekać). Co polecacie do takiego moto? Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 trwałość i spokój na wodzie Metzeler Z6 Michelin Pilot Road Michelin Pilot Road 2CT Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Panowie od opon i napędów: proszę wyściubić nos z jednego wątku, do działu "co, jak kupić - dla motocykla" i zapoznać się z zamieszczonymi tam opiniami. zapewniam, że jest ich wystarczająco dużo do podjęcia decyzji jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Ok spoko :biggrin: I jak oceniasz tego DIDa?? a cenowo jak cie wyszlo? Kurde, Wysil się trochę i poszukaj w googlach. Dokładnie w tym temacie temat był wałkowany 5 razy. Łańcuch, opony co tylko chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Myslisz ze siedze przed komputerem i mam czas przegladac 200 stron, a noz ktos napisal cos o lancuchu DIDa!! Sa na tym forum jeszcze ludzie, ktorzy maja czas i checi zeby pomoc innym a nie tylko narzekac!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 (edytowane) Myslisz ze siedze przed komputerem i mam czas przegladac 200 stron, a noz ktos napisal cos o lancuchu DIDa!! Sa na tym forum jeszcze ludzie, ktorzy maja czas i checi zeby pomoc innym a nie tylko narzekac!!! Tylko nie krzycz - ja nic nie myślę. Nerwy są tu niepotrzebne. Nikt Ci nie karze przeglądać 200 stron. Każdy temat ma opcję przeszukania (na dole po lewej stronie). A całe forum można przeszukać poprzez opcję szukaj. Zresztą jakbyś wyśilił głowę i palce znalazłbyś w googlach interesujacy Cię temat. Mi to zajęło 2 minuty. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=75937 Edytowane 7 Października 2010 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A ha to w porzadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckfrontbrakes Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 WIELKI OGROMNY PROBLEM ZE ZMIANA FILTRA POWIETRZA W FAZERZE 600 98-01 JEST POST Z PRZED 3 LAT JAK ZMIENIC FILTR ALE COS MI NIEN PASUJE.. PO SCIAGNIECIU BAKU ORAZ OSLONEK (POD BAKIEM I POD SIEDZENIEM WCIAZ FILTRA ANI NIE WIDAC ANI JAK GO WYCIAGAC WYGLADA NA TO ZE MUSZE SCIAGAC GAZNIKI ZEBY TO WSZYSTKO WYSZLO ALE TO BRZMI JAK BZDURA CZY NIE? K**WA A W MOTORYNCE BYLO TAK LATWO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops_87 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Ściągasz zbiornik i siedzenie, potem wypinasz i wyciagasz gumowa osłone. Pod nia jest filtr w obudowie, by dostac sie do niego musisz odkręcic cztery srubki i zdjac obudowe, wtedy twoim oczom pojawi sie wspanialy filtr powietrza :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckfrontbrakes Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Ściągasz zbiornik i siedzenie, potem wypinasz i wyciagasz gumowa osłone. Pod nia jest filtr w obudowie, by dostac sie do niego musisz odkręcic cztery srubki i zdjac obudowe, wtedy twoim oczom pojawi sie wspanialy filtr powietrza :biggrin: super dzieki!! ale sie schowal - je banany! hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Witam. Mam pytanko, czy używa Ktoś szyby turystycznej Givi D437S do FZ1 Fazer. Zastanawiam się nad zmianą z ori na coś takiego. Givi jest wyższa i może mniej by wiało na trasie? Jakie macie wrażenia: jakość, wykonanie, spasowanie i najważniejsze, czy nie wieje(ja mam 170cm wzrostu, a przy ori i mi wieje od 120km/h). Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 coprawda nie GIVI, ale używam Puiga, spasowanie dobre, nic nie lata, nie brzęczy etc., jakość niezła, troszkę się podrapała przy myciu (prawie niewidoczne ślady), i co najważniejsze - znacznie mniej wieje w stosunku do oryginału (przetestowane kilkukrotnie, różne prędkości, 1-2 osoby na moto, drogi miejskie i autobany). Givi jest szersza niż Puig, więc osłona przed wiatrem winna być lepsza. Jedyny minus Givi - kurde, tak ładny motor, a tak szpecić taką brzydką szybą (?!) Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>http://sites.google.com/site/jaquzie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.