Skocz do zawartości

mz etz 250/1 uszczelki wału


Gość robert_mz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem, motocykl przy wyższych obrotach strzelał z tłumika, dowiedziłęm sie że przyczyna może być w uszczelkach wału więc rozebrałem go i zauwarzyłem że usczelka po stronie sprzęgła jest założona odwrotnie niż na schemacie, ja oczywiście założyłem ją według rysunku, ale teraz motor wcale nie odpala, sam nie wiem czy to przyczyna bo grzebałem międzyczasie w gażniku i ustawiałem zapłon, ale tam wszystko chyba jest ok, pytanie brzmi którą stroną powinna być założona ta uszczelka ? czy sprężynkami do środka silnika czy tak jak na rysunku ta od strony sprzęgła sprężyną na zewnątrz ? podaje link do tego schematu

http://mz.rider.w.interia.pl/schematy/expl...n_ETZ_250_g.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze

Ja w swojej etz mam simmeringi załozone wg. tego schematu, czyli spreżynka do sprzegła, i mz chodzi jak należy odpala raano z 2 kopa, ciagnie jak szalona i nic mi nie strzela.

Moze podczas wyjmowania i wkładania tego simmeringu uszkodziłes go i dlatego mz nie chce odpalic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wydaje mi sie żebym go uszkodził, ale jak nic nie wymysle to pewnie jeszcze raz go wymienie, przedtem odpalał dobrze zimny na 1 lub 2 kopy ale przy wyższych obrotach strzelało z tłumika, może ktoś zna inne przyczyny niż te uszczelki?

(świece i kondensator wymieniłem, zapło ustawiłem też wg książki, iskra dobra)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w mz to mialem o ile dobrze pamietam to sprezynka od sprzegla (do oleju w skrzyni), natomiast z drugiej strony (od zaplonu) to sprezynka do walu .

 

[ Dopisane: 30-10-2005, 10:28 ]

znaczy sie sprezynka do sprzegla czyli do oleju w skrzyni

 

[ Dopisane: 30-10-2005, 10:30 ]

a co do tych strzalow to przy wysokoch obrotach silnik przerywa? Moze iskra zanika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, problem polega na tym że mam teraz wg schematu i nawed mi nie odpala. A wcześnie odpalał dobrze a było odwrotnie. Zauwarzyłem że te uszczelki które teraz założyłem są dużo bardziej sztywne niż te wczesniejsze i zdaje mi sie że spadła troche kompresja, czy to może mieć jakiś związek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zatkaj palcem wlew oleju i nacisnij kopniak,jak ci cos tam bedzie syczec,to znaczy że masz nieszczelny simmering (jesli cos bredze to mnie poprawcie :banghead: ) jak nie to spadku kompresji szukaj gdzie indziej, to chyba oczywiste że jak bedziesz miał słabsza kompresje to moto bedzie gozej odpalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro był źle założony a Ty go poprawiłeś to był już dwa razy zakładany. A simmering zakłada się tylko raz - za duża szansa że się rozszczelni i za dużo roboty w stosunku do jego ceny.

Po prostu daj nowy. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...